[ C5+LPG] 1,8t szarpie na lpg
[ C5+LPG] 1,8t szarpie na lpg
Witam, tak jak w temacie moje a6 1,8t APU szarpie na gazie w zakresie niskich obrotów gdy mocno wcisne pedał gazu. Powyżej 2500 obrotów wszystko jest ok. Instalacja to LECHO MINI SEC, parownik tomasetto chyba artic, wtryski valtek (czerwone)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
A6 1.8t
Wygląda na zbyt uboga mieszankę, a sprawdzałeś, czy VAG pokazuje błędy?
Wtryski masz nie najszczęśliwsze - Valtek u mnie i chyba nie tylko u mnie ma niskie notowania, a reduktor - czytałem bardzo wiele opinii, że nie daje rady z deklarowanymi mocami.
Według mnie jak nie masz fejsa do gazu, to podjedź do gaziarza, niech bierze laptopa na kolana i w drogę, kalibracja w czasie jazdy i nie inaczej.
Wtryski masz nie najszczęśliwsze - Valtek u mnie i chyba nie tylko u mnie ma niskie notowania, a reduktor - czytałem bardzo wiele opinii, że nie daje rady z deklarowanymi mocami.
Według mnie jak nie masz fejsa do gazu, to podjedź do gaziarza, niech bierze laptopa na kolana i w drogę, kalibracja w czasie jazdy i nie inaczej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
grzemo pisze:luko,
Na tym sterowniku ciężko to będzie ustawić, jak na gwarancji to niech gazownik się postara.
Jak można wiedzieć to gdzie zakładałeś lpg, rzadko wybierany sterownik przez instalatorów. Na Harcerskiej?
Tak na Harcerskiej.
[ Dodano: 2012-03-20, 07:58 ]
Na vagu czasem pokazuje błąd grzania sondy. Byłem u mechanika i powiedział że to cewka (jedna z trzech) nie wyrabia. Gazownik nawet listwe zamienił i nic nie pomogło, powiedział że to pewnie błąd zapłonowy ale na vagu nic nie pokazuje.ArKos72 pisze:Wygląda na zbyt uboga mieszankę, a sprawdzałeś, czy VAG pokazuje błędy?
Wtryski masz nie najszczęśliwsze - Valtek u mnie i chyba nie tylko u mnie ma niskie notowania, a reduktor - czytałem bardzo wiele opinii, że nie daje rady z deklarowanymi mocami.
Według mnie jak nie masz fejsa do gazu, to podjedź do gaziarza, niech bierze laptopa na kolana i w drogę, kalibracja w czasie jazdy i nie inaczej.
Dziś zamontuje nową cewkę i zobaczę.
[ Dodano: 2012-03-20, 09:21 ]
Wymieniłem dwie cewki i auto nie do poznania, jeszcze czuć tak ok 2300-2400 delikatne szarpnięcie ale to pewnie następna cewka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
A6 1.8t
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Jak ja widzę takie Valteki i takie przewody to nawet nie trzeba tematu czytać. Już się naużerałem z gazem w moim 1.8T i jedynym wyjściem są wydajne wtryski. Matrixy, a najlepiej hana 2000 zielone - takie mam i od 50kkm ZERO problemów. No i wężyki od wtrysków 4cm a nie 30.
Co do ciśnienia to pewnie dopakowane, bo wtryski nie nadążają, za mało wydajne są, to gazownik próbował nadrobić ciśnieniem. Przerabiałem to przy valtekach jak przerywały, bo od 3tys obr miałęm zapętlenie.
Co do ciśnienia to pewnie dopakowane, bo wtryski nie nadążają, za mało wydajne są, to gazownik próbował nadrobić ciśnieniem. Przerabiałem to przy valtekach jak przerywały, bo od 3tys obr miałęm zapętlenie.
Wymiana trzech cewek pomogła (narazie) szarpanie znikło. Mam pytanie jak liczy się mnożnik? Oczywiście na tym sterowniku.
[ Dodano: 2012-03-20, 21:16 ]
[quote="HattoriHonza"]Jak ja widzę takie Valteki i takie przewody to nawet nie trzeba tematu czytać. Już się naużerałem z gazem w moim 1.8T i jedynym wyjściem są wydajne wtryski. Matrixy, a najlepiej hana 2000 zielone - takie mam i od 50kkm ZERO problemów. No i wężyki od wtrysków 4cm a nie 30.
Co do ciśnienia to pewnie dopakowane, bo wtryski nie nadążają, za mało wydajne są, to gazownik próbował nadrobić ciśnieniem. Przerabiałem to przy valtekach jak przerywały, bo od 3tys obr miałęm zapętlenie.
Mi przy 3000tyś ada szła jak szalona
[ Dodano: 2012-03-20, 21:16 ]
[quote="HattoriHonza"]Jak ja widzę takie Valteki i takie przewody to nawet nie trzeba tematu czytać. Już się naużerałem z gazem w moim 1.8T i jedynym wyjściem są wydajne wtryski. Matrixy, a najlepiej hana 2000 zielone - takie mam i od 50kkm ZERO problemów. No i wężyki od wtrysków 4cm a nie 30.
Co do ciśnienia to pewnie dopakowane, bo wtryski nie nadążają, za mało wydajne są, to gazownik próbował nadrobić ciśnieniem. Przerabiałem to przy valtekach jak przerywały, bo od 3tys obr miałęm zapętlenie.
Mi przy 3000tyś ada szła jak szalona

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
A6 1.8t
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Na Twoim miejscu wymieniłbym wtryski na zielone hanki. Miałem kiedyś passatz 1.8T, geniusz gazownik wstawił tam Magic Jety i dał ciśnienie 1.5 bara. Wtryski padły po 10tys km, objawiało się to właśnie szarpaniem, ogólnie auto było zamulone na LPG i MJ.
Po wymianie na zielone hanki i zejściu z ciśnieniem auto nabrało nowego ducha
Kracy
Po wymianie na zielone hanki i zejściu z ciśnieniem auto nabrało nowego ducha

Kracy
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Wszystko koĂączy się na zbyt małej wydajności wtrysków, za długie czasy wtrysku. I po prostu się zapętlają. Skąd wiesz, że te mnóstwo nie ma ubogo? Bo ludzie nie narzekają? A może nie odczuwają, a może im to nie przeszkadza? Swoje przy 1.8T przeszedłem i kilku gazowników też poznałem. Silnik z turbo to nie wolnossak, ma dużo większe wymagania co do wydajności wtrysków.