[ AJK 2.7 230 KM] różnice w budowie silników i osprzętu
[ AJK 2.7 230 KM] różnice w budowie silników i osprzętu
Witam...Mam zamiar zakupić Audi A6 C5 bądź też S4 i zastanawiam się jakie są różnice w tych silnikach,że jedne mają 230 i w późniejszych latach 250KM,a S4 ma 265KM...Czym się różnią,chodzi o osprzęt jak i o budowę silnika choć ta pewnikiem może być podobna...
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
W RS4 jest już dużo więcej różnic.
To co mi przyszło do głowy to :inny blok, inne wtryski i pompa paliwa, inna pokrywa silnika, inny kolektor dolotowy, inny kolektor wydechowy, większe intercoolery, większe turbo, inny soft, inna przepływka, Y pipe aluminium, pozostałe rury też się różnią w SPAM do S4. chłodnica oleju i jeszcze pewnie sporo rzeczy
To co mi przyszło do głowy to :inny blok, inne wtryski i pompa paliwa, inna pokrywa silnika, inny kolektor dolotowy, inny kolektor wydechowy, większe intercoolery, większe turbo, inny soft, inna przepływka, Y pipe aluminium, pozostałe rury też się różnią w SPAM do S4. chłodnica oleju i jeszcze pewnie sporo rzeczy