[ ARH 1.8 125 KM] Ile wam pali gazu ?
Pewnie że pomogę. Zrobię screeny ze swojego i zaznaczę na co masz zwracać uwagę. Mówię z góry, że jeśli nie masz wprawy, to weź sobie do pomocy drugą osobę, która będzie się zajmowała laptopem i notatkami
Ja to na pałę robiłem czyli po prostu zapamiętywałem i robiłem to etapami - ty możesz zrobić to całościowo za jednym zamachem.
Jak będziesz miał fejsa to daj znaka - czy tu czy na pewu. Pisać może bedziemy tutaj, bo ktoś skorzysta z wiedzy, jeśli bedzie potrzebował i miał podobny problem ze STAGiem. Ja mam już trzeciego i nie chcę innej sekwencji
Jak podłączysz fejsa, to sprawdź kilka ważnych rzeczy:
1. jakie masz mnożniki
2. jakie masz ciśnienie na reduktorze
Wiele zależy od tego i być może trzeba bedzie od tego właśnie zacząć. Podczas jazdy z ostrym butem będziesz musiał sprawdzić, czy ciśnienie nie spada zbytnio na reduktorze. Może gaziarz spaprał montaż i przewód ze zbiornika do reduktora ma 6mm a to czesto zbyt mało i nie za wiele da się potem zrobić poza wymianą na miedź 8mm.

Jak będziesz miał fejsa to daj znaka - czy tu czy na pewu. Pisać może bedziemy tutaj, bo ktoś skorzysta z wiedzy, jeśli bedzie potrzebował i miał podobny problem ze STAGiem. Ja mam już trzeciego i nie chcę innej sekwencji

Jak podłączysz fejsa, to sprawdź kilka ważnych rzeczy:
1. jakie masz mnożniki
2. jakie masz ciśnienie na reduktorze
Wiele zależy od tego i być może trzeba bedzie od tego właśnie zacząć. Podczas jazdy z ostrym butem będziesz musiał sprawdzić, czy ciśnienie nie spada zbytnio na reduktorze. Może gaziarz spaprał montaż i przewód ze zbiornika do reduktora ma 6mm a to czesto zbyt mało i nie za wiele da się potem zrobić poza wymianą na miedź 8mm.
Na przykład tu?
http://allegro.pl/interfejs-stag-esgi-k ... 69823.html
Zwróć jedynie uwagę, jaką masz wtyczkę przy sekwencji. Były dwa rodzaje, tak jak na pierwszym zdjęciu aukcji - biała prostokątna i czarna owalna. Starsze miały białą, nowsze mają czarną. Ten ma obie, ale są fejsy z pojedynczymi - albo taka albo taka.
http://allegro.pl/interfejs-stag-esgi-k ... 69823.html
Zwróć jedynie uwagę, jaką masz wtyczkę przy sekwencji. Były dwa rodzaje, tak jak na pierwszym zdjęciu aukcji - biała prostokątna i czarna owalna. Starsze miały białą, nowsze mają czarną. Ten ma obie, ale są fejsy z pojedynczymi - albo taka albo taka.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, 21:04 przez ArKos72, łącznie zmieniany 1 raz.
kup oryginał kosztuje koło 80 zeta i zaoszczędzisz sobie kłopotów jakbyś chciał zaktualizować soft. TaĂąsze odpowiedniki niekiedy mają z tym problem
ArKos72, widzę, że mieszkasz po sąsiedzku i znasz się na ustawianiu gazu a ja właśnie zmagam się ze instalacją staga. Wszystko mam pochytane tylko brakuje mi osoby do obsługi lapka albo do odpowiedniej jazdy aby ustawić instalkę. ÂŻonie jazda idzie dobrze ale tylko do pewnych prędkości, a później jest już lipa. Zapodaj jakiś numer fona na PW to zadzwonię i się zgadamy.
ArKos72, widzę, że mieszkasz po sąsiedzku i znasz się na ustawianiu gazu a ja właśnie zmagam się ze instalacją staga. Wszystko mam pochytane tylko brakuje mi osoby do obsługi lapka albo do odpowiedniej jazdy aby ustawić instalkę. ÂŻonie jazda idzie dobrze ale tylko do pewnych prędkości, a później jest już lipa. Zapodaj jakiś numer fona na PW to zadzwonię i się zgadamy.
Nie zgodzę się. Mam drugiego fejsa noname niby i bezproblemowo softa aktualizujejunior13 pisze:kup oryginał kosztuje koło 80 zeta i zaoszczędzisz sobie kłopotów jakbyś chciał zaktualizować soft. TaĂąsze odpowiedniki niekiedy mają z tym problem

Spoko. Do regulacji w warunkach drogowych nie trzeba dużych prędkościjunior13 pisze:Zapodaj jakiś numer fona na PW to zadzwonię i się zgadamy.


dlatego napisałem niekiedyArKos72 pisze:junior13 napisał/a:
kup oryginał kosztuje koło 80 zeta i zaoszczędzisz sobie kłopotów jakbyś chciał zaktualizować soft. TaĂąsze odpowiedniki niekiedy mają z tym problem
Nie zgodzę się. Mam drugiego fejsa noname niby i bezproblemowo softa aktualizuje

No to fajnie czekam na nr telefonu.
Ja ustawiam pod kontem OBD bo mam szerokopasmową sonde