Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AAD 2.0 115 KM] spalanie i grzanie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
micek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 30 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Wejherowo

[ AAD 2.0 115 KM] spalanie i grzanie

Post autor: micek85 » 17 mar 2012, 13:53

Witam.Mam ten sam problem od paru miesięcy.Po pierwsze nie mam w swoim aucie ssania.Te mity o niebieskim czujniku 2-pinowym to jakaś kompletna bzdura, że jest od ssania bo wymieniłem u siebie i nie ma żadnej jakiejkolwiek różnicy i ssania nadal nie mam i nie mam już pojęcia gdzie tego szukać.Nie dochodzi napięcie do wtrysku rozruchowego i nie wiem jak to sprawdzić.Ponad to nadal spalanie gazu to jakaś katastrofa 22l/100km,Bylem już chyba u 6 gazowników i każdy rozkłada ręce.Na kompie wszystko ok i zero błędów, emisja spalin ok, parownik i reszta ok, zero wycieków itp. itd. a auto na minimalnej dawce pali 22l.Sprawdzałem dziś sondę lambda i próbkuje od 0,1V do 0,7V więc jest w miarę prawidłowo.Bylem ponownie u gazownika i on też już jest zielony i nie ma pojęcia co to może być.Kompresja silnika też jest ok bo na każdym cylindrze jest po 13,5 bar.Uszczelka głowicy,kopułka,palec,przewody i świece wymienione.Jedyne co mnie najbardziej zastanawia to czemu te silniki w audi tak cholernie długo się nagrzewają.Wymieniłem niedawno nagrzewnice bo była zakamieniona,termostat i cały płyn chłodniczy i teraz jest bardzo ciepło w aucie ale od czasu odpalenia do czasu otwarcia termostatu muszę zrobić z 20km (temp. zew. 12st.) Auto nie ma odpowietrznika na pokrętło tak jak miały b4 więc niby ma automatyczne ale ja i tak luzowałem opaski i odpowietrzałem swoim sposobem ale i tak brak zmian.Jak wyjadę w trasę to temp. jest cały czas np 70st a termostat wtedy w życiu nie otworzy bo otwiera dopiero jak ma 87st o ile dobrze pamiętam.Czy macie jakieś pomysły co w tym wszystkim siedzi ?? Zastanawiam się jeszcze nad jednym... co to jest za biały czujnik na 2 wsuwki całkiem na początku głowicy tuż przy 1 wtrysku stojąc od przodu maski.Jest na dość duży klucz i między nim a głowicą jest jakieś 2-3cm przerwy.Na zwykłym mierniku nie ma oporu na żadnym zakresie ani też nie dochodzi do niego żadne napięcie czy coś a jak pytam mechaników nawet w serwisach to nie mają pojęcia... w auto dacie też nie ma takiego czujnika

tapir173
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 14 mar 2012, 06:42
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: tapir173 » 20 mar 2012, 06:40

Kolego czujnik na silniku jest od zalanczania wentylatorów 2piny mialem taki sam w swoim motorze 2,3 co do spalania ile pali benzyny też tak dużo. Sprawdzaleś przeplywke najlepiej podmienić. Ciekawe jak masz podlączony parownik od gazu do malego obiegu, bo kiedyś gaziarz podlączył mojemu kumplowi do dużego i też była lipa

arek34
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 lut 2012, 22:17
Lokalizacja: sieradz

Post autor: arek34 » 18 kwie 2012, 11:14

kolego miałem ten sam problem byłem tak zdesperowany i wściekły że jędze chciałem spalić ale po przedumaniu tematu wymiana przepływomierza i o dziwo przybyło mocy i spalanie na poziomje 13l lpg miasto motor 115 km abk <okok>
maku34

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja