[ C5+LPG] Przy przełączeniu na gaz lub z gazu na benzyne - z
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
[ C5+LPG] Przy przełączeniu na gaz lub z gazu na benzyne - z
Jak w temacie, przy przełączeniu na gaz i z powrotem - bez względu czy ciepły czy zimny zafaluje raz obrotomierz - w granicy 800-1000 obr. Buda jakby lekko drżała gdy pracuje na LPG - gdy przełaczę na benę i przegazuje to spokój... Silnik wówczas pracuje równo. Co to może być?
Ps. Filtry niby wymienione w zeszły weekend - przed wymianą było podobnie - stąd wymiana filtórw, bo myslalem ze to to.
Macie jakiś pomysł?
Autko wciskajac w podłogę gaz idzie jak wół...
Ps. Filtry niby wymienione w zeszły weekend - przed wymianą było podobnie - stąd wymiana filtórw, bo myslalem ze to to.
Macie jakiś pomysł?
Autko wciskajac w podłogę gaz idzie jak wół...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
Wszystko wczesniej bylo cacy... Bylem dzis u gazownika. Twierdzi ze nastawy sa okej. Podpial kompa i pojechalismy zrobic rundke. Twierdzi ze to swiece. Choc mi sie nie chce wierzyc. Na benzynie auto smiga normalnie. Na lpg wyraznie szarpie gdy dostaje obciazenie - gdy dodaje gazu, przyspieszam... Mowilem mu ze moze to wina wtryskow gazu. Moze sie rozregulowaly... On twierdzi ze ich sie nie reguluje... To prawda? Powiedzcie, co robic? Wymieniac swiece? Czy to raczej wina wtrydkow lpg? Nie chce bez sensu wywalac kasy...
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
Valteki hehe norma, że trzeba kalibroawać sprawdź korekty na PB i LPG:
korekty to blok silnika
kanał 032 to są korekty długie (kratka 1 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 3 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 2 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia, kratka 4 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia).
kanał 033 to są korekty krótkie i napięcia z sond przed katalizatorami (kratka 1 i2 strona lewa, kratka 3 i 4 strona prawa).
Mają być takie same na PB jak i na LPG.
korekty to blok silnika
kanał 032 to są korekty długie (kratka 1 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 3 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 2 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia, kratka 4 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia).
kanał 033 to są korekty krótkie i napięcia z sond przed katalizatorami (kratka 1 i2 strona lewa, kratka 3 i 4 strona prawa).
Mają być takie same na PB jak i na LPG.
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
Ja polecam przewody Boscha,odradzam NGK.Jeżeli taĂąsze to jak założysz Sentecha też bedzie gitara.Znam duzo osób jeżdżących na tych przewodach i to w Audi a6 2.4 v6 i jest ok.Co do świec to polecam platynowe boscha jednoelektrodowe,nie żadne beru.Mogą być też NGK platynki,ale są sporo droższe.Ja mam zestaw przewody boscha i świece boscha platynowe i jest super,jak do gazu to platyny jednoelektrodowe najlepsze.Znajomy testował rózne świece tzn.beru zwykłe,ngk zwykłe,i bosch platynowe.Po 25tyś.km,tylko platyny zachowały taką samą przerwę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
No i problem ogarnięty. Dupy dali panowie gazownicy. Węże od wtrysków za krótkie i pozaginane. Od początku były wadliwie poprowadzone i zagięte (każdy z sześciu od wtrysków gazu). Dopóki Vvalteki byly nówka funkiel jakoś przepychały po zgiętych wężach gaz, aż troszkę z czasem nabrały luzu i przestały tak wydajnie sobie radzić z zagiętymi wężami. Panowie gazownicy z innego warsztatu, gdzie kiedyś zakładałem gaz - jak zobaczyli te pozaginane węże to się za głowę chwycili. Sprawą szybko się zajęli, przedłużyli węże, inaczej porozmieszczali listwy i GITARA! Auto śmiga lepiej niż przed awarią! Ps. WARTO szukać niezależnych opinii - dwóch warsztatów.
Rachunek:
Przeróbki + nastawy lpg = 150zł
Gdybym wymieniał świeczki byłoby = 600zł (a problem i tak zostałby)
Czyli zaoszczędziłem 450zł

Rachunek:
Przeróbki + nastawy lpg = 150zł
Gdybym wymieniał świeczki byłoby = 600zł (a problem i tak zostałby)
Czyli zaoszczędziłem 450zł




-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań