[C5 2.5 TDI AKN]hamulce tragedia pomoc
[C5 2.5 TDI AKN]hamulce tragedia pomoc
wymienilem dzisiaj klocki bo juz zaczynal trzec metal o tarcze dziwilem sie ze nie pokazuje na fis ze do wymiany.
kupilem klocki i olej 5W40 mobil oraz filtr bo tez przydalo by sie
sciagnalem kolo i widze czujnik zmostkowany ze nie pokazywalo na fisie zdjalem klocki (nie bylo juz klockow) zalozylem nowe podpialem przewody (zeby tym razem wiedzial na fis ze sie koncza) i kola
podpompowalem pedal zeby sie nie zdziwic przy hamowaniu i zabralem sie za olej
wszystko eleganco oprocz tego ze znalazlem jakis wyciek oleju dosc spory ale nie nie wiem z ktorego miejsca leci podejrzewam ze z pokrywy zaworow, wszystko poskrecalem i jazda
ruszam jade a pedal w podloge :shock: troche podpompowalem zrobil sie twardy i znowu ruszylem hamuje i znowu w podloge :shock: i tak caly czas (objawy tak jak by sie uklad zapowietrzyl)
jak pompowalem robil sie twardy ale jak przytrzymalem to pomalu wpadal
pojechalem do takiego jednego mechanika (mechanik rajdowek) i powiedzial ze uklad zapowietrzony ale mowie mu jak to mozliwe jak nie zostal otwierany
pojechalem do kumpla na komputer boscha ale bledow zadnych nie wykryl zrobilem jakies testy ktore byly ale wszystko ok wiec juz nie wiedzialem co robic ale znalazl jeszcze taka opcje jak odpowietrzanie wiec sciagnelismy kola i jazda
stosowalismy wedlug instrukcji podawanej na kompie i opowietrzylismy wszystkie kola ale nie bylo co odpowietrzac sam plyn lecial po czym znowu jakies testy zapalilem znowu i tragedia :shock: jeszcze gorzej jak bylo
zachowuje sie teraz jak by wogole plynu hamulcowego nie bylo hamuje przy samej desce i bardzo slabiutko jak bardzo szybko wciskam to troche lepiej ale tez bez szalu
pedal hamulca wciskuje sie tak lekko w podloge jak pedal gazu
co robic :?: z wymiana trzeba na servic biegac :?: pomocy
kupilem klocki i olej 5W40 mobil oraz filtr bo tez przydalo by sie
sciagnalem kolo i widze czujnik zmostkowany ze nie pokazywalo na fisie zdjalem klocki (nie bylo juz klockow) zalozylem nowe podpialem przewody (zeby tym razem wiedzial na fis ze sie koncza) i kola
podpompowalem pedal zeby sie nie zdziwic przy hamowaniu i zabralem sie za olej
wszystko eleganco oprocz tego ze znalazlem jakis wyciek oleju dosc spory ale nie nie wiem z ktorego miejsca leci podejrzewam ze z pokrywy zaworow, wszystko poskrecalem i jazda
ruszam jade a pedal w podloge :shock: troche podpompowalem zrobil sie twardy i znowu ruszylem hamuje i znowu w podloge :shock: i tak caly czas (objawy tak jak by sie uklad zapowietrzyl)
jak pompowalem robil sie twardy ale jak przytrzymalem to pomalu wpadal
pojechalem do takiego jednego mechanika (mechanik rajdowek) i powiedzial ze uklad zapowietrzony ale mowie mu jak to mozliwe jak nie zostal otwierany
pojechalem do kumpla na komputer boscha ale bledow zadnych nie wykryl zrobilem jakies testy ktore byly ale wszystko ok wiec juz nie wiedzialem co robic ale znalazl jeszcze taka opcje jak odpowietrzanie wiec sciagnelismy kola i jazda
stosowalismy wedlug instrukcji podawanej na kompie i opowietrzylismy wszystkie kola ale nie bylo co odpowietrzac sam plyn lecial po czym znowu jakies testy zapalilem znowu i tragedia :shock: jeszcze gorzej jak bylo
zachowuje sie teraz jak by wogole plynu hamulcowego nie bylo hamuje przy samej desce i bardzo slabiutko jak bardzo szybko wciskam to troche lepiej ale tez bez szalu
pedal hamulca wciskuje sie tak lekko w podloge jak pedal gazu
co robic :?: z wymiana trzeba na servic biegac :?: pomocy
witam . odswieze temat .
pytanko o to odpowietrzanie hamulcow , jaka jest procedura w naszych autkach ? tych bez quatro .
oraz co jaki czas lub co jaki przebieg wymienic nalezy plyn hamulcowy .
po wymianie tarcz i klockow hamulec dalej slabo hamuje (porownanie z autkiem kolegi)to moze byc przyczyna jakiejs banieczki powietrza w ukladzie czy moze stary plyn ? hamulec trzyma i nie puszcza ale lapie w polowie i nie jest taki ....ostry jak kolegi raczej musze uzywac wiecej sily aby uzyskac takie hamowanie jak w aucie kolegi .
pytanko o to odpowietrzanie hamulcow , jaka jest procedura w naszych autkach ? tych bez quatro .
oraz co jaki czas lub co jaki przebieg wymienic nalezy plyn hamulcowy .
po wymianie tarcz i klockow hamulec dalej slabo hamuje (porownanie z autkiem kolegi)to moze byc przyczyna jakiejs banieczki powietrza w ukladzie czy moze stary plyn ? hamulec trzyma i nie puszcza ale lapie w polowie i nie jest taki ....ostry jak kolegi raczej musze uzywac wiecej sily aby uzyskac takie hamowanie jak w aucie kolegi .
oo to ja powinienem juz zmienic plyn ze dwa razy .... oki musze w takim razie zrobic wymiane plynu .
mozecie cos polecic ? czy nie ma to zbytniego znaczenia ? zalac plyn tylko w specyfikacji z ksiazki serwisowej ?
ach jeszcze chcialbym zapytac czy moge natrafic na cos specyficznego tylko dla audi przy wymianie plynu . czy raczej standart ?
kolejnosc tez standartowa przy odpowietrzaniu ?
dzieki za pomoc . pzdr .
mozecie cos polecic ? czy nie ma to zbytniego znaczenia ? zalac plyn tylko w specyfikacji z ksiazki serwisowej ?
ach jeszcze chcialbym zapytac czy moge natrafic na cos specyficznego tylko dla audi przy wymianie plynu . czy raczej standart ?
kolejnosc tez standartowa przy odpowietrzaniu ?
dzieki za pomoc . pzdr .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
remikp, po wymianie tarcz i klockow nie powinienes przez jakis czas mocno obciazac hamulcy, co mam na mysli? jakies ostre hamowania itp. Klocki i tarcze musza sie dotrzec i ulozyc, przez takie cos mozna spalic klocki i to tyle z nowych klockow :-? ale wymiana plynu hamulcowego tez ci sie przyda.
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
a6 1995 v6 2.8 witam Jakiś czas temu pękł mi przewód hamulcowy w tylnym kole Po naprawie nie udaje się odpowietrzyć układu a jeśli już to po przejechaniu paru kilometrów blokuje hamulce (w ten sposób zniszczyłem tarcze) Kiedy hamulce 'złapią' to spuszczam trochę hydrolu z koła i mogę dalej jechać ale tylko z połową hamulca Ato nie jest za pewne przy 193KM Próby odpowietrzenia i z góry i od kół Co zrobić Doradźcie proszę (pompa lucasa)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga