Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ABC 2.6 150 KM] Nie równa praca silnika i drgania, na rozg

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
jacek721
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 27 sty 2012, 23:43
Lokalizacja: Nysa

[ ABC 2.6 150 KM] Nie równa praca silnika i drgania, na rozg

Post autor: jacek721 » 15 mar 2012, 17:01

Witam wszystkich forumowiczów, mam z moją niunią nastepujący problem, jakis tydzien temu oddałem, autko mechanikowi zeby wymienił uszczelke kolektora wydechowego bo zaczęła troche brzeczeć, przy wymianie gość urwał 3 szpilki od głowicy, efektem tego było wykrecenie głowicy pozbycie sie starych szpilek zastosowanie nowych i złozenie całosći, po tych operacjach moje autko zaczeło dziwnie chodzic jak sie nagrzeje obroty troche ponizej 1tys czyli tak jak było ale skaczą lekko silnik wyraznie nie równo chodzi i jeszcze jedno przy rozpedzaniu dochodzi do 4tys obr. i tak jakby mu zapłon odcinało zaczyna zamulać starsznie, przed tymi wszystkimi operacjami wszystko chodziło wysmienicie zadnych takich anomali, podejrzewam ze moze rozrząd został zle ustawiony, i tak szykowałem sie do wymiany wiec zabrał bym sie teraz za to sam, i tu moje pytanie, jak poprawnie go ustawić, i czy to faktycznie rozrząd moze byc przyczyną tych dolegliwosci??

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 15 mar 2012, 18:57

Zacznij od podpięcia vaga, może są jakieś błędy.

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 15 mar 2012, 22:02

a kiedy wymieniałes przewody i świece?
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

jacek721
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 27 sty 2012, 23:43
Lokalizacja: Nysa

Post autor: jacek721 » 16 mar 2012, 17:19

przewody i świece były wymieniane przed ta zimą jakoś 4-5 miesiecy temu, zaznaczam ze przed tym nieszczesnym wykręcaniem głowicy wszystko elegancko chodziło

[ Dodano: 2012-03-16, 17:20 ]
dodam tez ze odpada dwumas bo był wymieniany razem ze sprzęgłem jakies 2 miechy temu

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 16 mar 2012, 18:08

jacek721 pisze:przewody i świece były wymieniane przed ta zimą jakoś 4-5 miesiecy temu, zaznaczam ze przed tym nieszczesnym wykręcaniem głowicy wszystko elegancko chodziło

[ Dodano: 2012-03-16, 17:20 ]
dodam tez ze odpada dwumas bo był wymieniany razem ze sprzęgłem jakies 2 miechy temu
to, że coś zostalo wymienione nie oznacza, że jest dobre bo przecież zdarzają się buble- ja kiedyś wymieniłem 3 cewki w aucie i dopiero ta ostatnia była ok.
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

yooo25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 21 gru 2007, 17:05
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: yooo25 » 16 kwie 2012, 13:19

ja bym stawiał na przestawiony rozrząd
Sprzedam Audi A6 C5 Avant idealny stan

Awatar użytkownika
vax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: vax » 16 kwie 2012, 13:59

Kolego zacznij od komputerowej diagnostyki auta. Bez tego to wróżenie z fusów.
Podepnij vaga i zobacz czy sa jakies błędy bo być może gościu tylko przy składaniu mógł uszkodzić jakiś przewód np. od przepływki.

Oczywiście nie jest powiedziane, że ECU loguje jakieś błędy ale zawsze warto zacząc od najłatwiejszego.

Lekko przestawiony rozrząd można zdiagnozować vagiem w kącie wyprzedzenia zapłonu, no a mocno to by tłok puknął w zawór <zalamka>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga