Ja przeciąłem kabelki wlutowałem opornik, zaizolowałem żeby woda się nie dostała tylko patrz zeby zwarcia nie zrobić,wtyczke na wszelki wypadek zachowałemBartek28 pisze:opornik wpiąć w kabelki z czujnika ?
[a6 c5 2,5tdi] uwalony czujnik czy wskaźnik ??
no i szceśliwy dzięĂą dla mojego autka dzisiaj znalazłem usterke i tajemnice czujnika g210 czujnik tak naprawde nie jest taki straszny nie sprawdzałem ale wydaje mi śie że każdy dobry elektronik powinien sobie poradzić z naprawą ale u mnie na szcęście puścił lut jednego kabelka i wystarczy tylko przylutować dodaje dwa zdjecia jedno obudowy czujnika a drugie samego czujnika
By sados7777 at 2012-03-16[/img]
By sados7777 at 2012-03-16[/img]
Kolego a jak go wyciagnełeś,ponoć jest zalany w koszu.Wyciagneles caly kosz?Bartek28 pisze:no i szceśliwy dzięĂą dla mojego autka dzisiaj znalazłem usterke i tajemnice czujnika g210 czujnik tak naprawde nie jest taki straszny nie sprawdzałem ale wydaje mi śie że każdy dobry elektronik powinien sobie poradzić z naprawą ale u mnie na szcęście puścił lut jednego kabelka i wystarczy tylko przylutować dodaje dwa zdjecia jedno obudowy czujnika a drugie samego czujnika http://img580.imageshack.us/img580/4721/dsc01065vp.jpg]Obrazek%20%20By%20sados7777%20at%202012-03-16[/img] http://img821.imageshack.us/img821/6631/dsc010662.jpg]Obrazek%20%20By%20sados7777%20at%202012-03-16[/img]
nie jest wcale zalany tylko przy wyciąganiu trzeba uważać na wszystkie zaczepy bo cały kosz jest z twardego plastiku i łatwo uszkodzić a co do wyciągnięca samego czyujnika najlepiej najpierw wyciągnąć pąpke a potem całą tą czarną osłone w której jest ten g210 i jak mamy to wyćągnięte to już wszystko widać jak na dłoni
koledzy, mam taki sam przypadek, ale tak sie zastanawiam, jeżeli wlutowując ten rezystorek małej mocy na stałe, dążymy do tego, żeby pompka cały czas przelewała na stałe, nieważne czy jedziemy na rezerwie, czy na pełnym zbiorniku. Pytanie : czy nie ma zagrożenia, że cos może rozsadzić w zbiorniku lub ew. uszkodzić pompke przelewową, przecież ona normalnie nie chodzi jak mamy np 3/4 baku, pływak ma jakis wpływ na dodatkowe sterowanie pompka czy tylko g210 nią steruje
pozdrawiam

a koledzy macie jakies zdjecie jak to zrobiliscie zeby zobaczyc wizualnie ? lub jakis schemat wlasnej roboty
[ Dodano: 2013-05-10, 23:35 ]
czytalem ze w avancie i w Q ten czujnik jest w bagazniku i to nie prawda u mnie jest pod siedzeniem z prawej strony za pasarzerem kierowcy ... okazalo sie z ejest ok 430Q przy mierzeniu wiec jest ok auto odpowietrozne wymienione filtry i zaworek zwrotny i chodzi cacy ... zobaczymy jak dugo i nie wywala juz bledu od czujnika

[ Dodano: 2013-05-10, 23:35 ]
czytalem ze w avancie i w Q ten czujnik jest w bagazniku i to nie prawda u mnie jest pod siedzeniem z prawej strony za pasarzerem kierowcy ... okazalo sie z ejest ok 430Q przy mierzeniu wiec jest ok auto odpowietrozne wymienione filtry i zaworek zwrotny i chodzi cacy ... zobaczymy jak dugo i nie wywala juz bledu od czujnika