Proszę o pomoc. Od 2 dni muszę Mojego audika każdego ranka odpalać przy pomocy plaka inaczej sam nie zapali. Później pali na dotyk. A gdy już odpali to mruga kontrolka od świec. Nie wiem co robić czy od razu wymienić pompę paliwa (a tego bym nie chciał )
[ AKE 2.5 180 KM] Problem z Audi A6 2.5 Tdi 180 km Quatro
[ AKE 2.5 180 KM] Problem z Audi A6 2.5 Tdi 180 km Quatro
Witam.
Proszę o pomoc. Od 2 dni muszę Mojego audika każdego ranka odpalać przy pomocy plaka inaczej sam nie zapali. Później pali na dotyk. A gdy już odpali to mruga kontrolka od świec. Nie wiem co robić czy od razu wymienić pompę paliwa (a tego bym nie chciał )
czy szukać czegoś innego a mniej wypróżniającego Moją kieszeĂą:(
Proszę o pomoc. Od 2 dni muszę Mojego audika każdego ranka odpalać przy pomocy plaka inaczej sam nie zapali. Później pali na dotyk. A gdy już odpali to mruga kontrolka od świec. Nie wiem co robić czy od razu wymienić pompę paliwa (a tego bym nie chciał )
-
tx-didi
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
hoodek,
hm... wiec wybacz mi moja zloscliwosc, ale nie rozumiem na co jeszcze czekasz ... przeciez wiesz co masz robic, prawda ?
na pewno musisz ustawic 'pompe na rozrzadzie' jak nalezy - dokladniej: musisz wyregulowac kąt poczatku wtrysku.
Jezeli czujesz sie na silach zrobic to wlasnorecznie, to poszukaj na forum znakomitej instrukcji 'made by Piotrus'.
...
czy to pomoze tego nie wiem, (kąt sam sie nie przestawil ot tak, 2 dni temu). ale i tak jest warunkiem koniecznym aby silnik uruchamial sie bez klopotow.
hm... wiec wybacz mi moja zloscliwosc, ale nie rozumiem na co jeszcze czekasz ... przeciez wiesz co masz robic, prawda ?
na pewno musisz ustawic 'pompe na rozrzadzie' jak nalezy - dokladniej: musisz wyregulowac kąt poczatku wtrysku.
Jezeli czujesz sie na silach zrobic to wlasnorecznie, to poszukaj na forum znakomitej instrukcji 'made by Piotrus'.
...
czy to pomoze tego nie wiem, (kąt sam sie nie przestawil ot tak, 2 dni temu). ale i tak jest warunkiem koniecznym aby silnik uruchamial sie bez klopotow.
Witam,
Wczoraj mechanik zamontowal mi pompe po regeneracji. Dojechalem do domu no i dzisiaj rano juz nie odpalil mechanik przyjechal zapowietrzyl sie jeden wezyk ktory byl wymieniony pekl jednak po wymianie odpalilismy go i dalej robi takie przerywanie jakby nie dostawal paliwa. Zadnego bledu na Vagu nie ma wiec nie wiem co teraz robic
Wczoraj mechanik zamontowal mi pompe po regeneracji. Dojechalem do domu no i dzisiaj rano juz nie odpalil mechanik przyjechal zapowietrzyl sie jeden wezyk ktory byl wymieniony pekl jednak po wymianie odpalilismy go i dalej robi takie przerywanie jakby nie dostawal paliwa. Zadnego bledu na Vagu nie ma wiec nie wiem co teraz robic
-
tx-didi
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
hoodek
rozumiem ze po przygodzie 'z wezykiem' juz odpala - wiec spokojnie zapoznaj sie z tym tematem i wlej na forum logi statyczne oraz basic-settings.
Oczywiscie na szybko nalezaloby sie upewnic ze pompa faktycznie nie 'lapie' gdzies powietrza... podczas pracy na biegu jalowym, w przezroczystym kawalku wezyka z paliwem nie ma prawa pojawic sie nawet jeden babelek... jezeli sie pojawiaja to bezwzglednie nalezy usunac nieszczelnosci (zwyczajowo 'w okolicach' filtra paliwa)
Na jalowym biegu Ci 'przerywa' ?
rozumiem ze po przygodzie 'z wezykiem' juz odpala - wiec spokojnie zapoznaj sie z tym tematem i wlej na forum logi statyczne oraz basic-settings.
Oczywiscie na szybko nalezaloby sie upewnic ze pompa faktycznie nie 'lapie' gdzies powietrza... podczas pracy na biegu jalowym, w przezroczystym kawalku wezyka z paliwem nie ma prawa pojawic sie nawet jeden babelek... jezeli sie pojawiaja to bezwzglednie nalezy usunac nieszczelnosci (zwyczajowo 'w okolicach' filtra paliwa)
Na jalowym biegu Ci 'przerywa' ?
No tak na biegu jalowym mi przerywa
[ Dodano: 2012-03-16, 15:54 ]
Witam,
Teraz nawet Moj mechanik nie wie co to jest ostatnio poszedł wtedy jeden węzyk i go wymienielismy pochodzil z dzien dobrze a na drugi dzien znowu nie chce odpalic krece go krece i przestaje obszedlem samochod wkolo wsiadam i odpala na dotyk <LOL> tego nie kumam i mruga kontrolka swiec zarowych na kompie nie pokazuje zadnych błedow
[ Dodano: 2012-03-18, 11:26 ]
Czy moze mi ktos powiedziec czy moze to byc wina elektorniczna ze zanika jakis sygnal powiedzmy z kluczyka do kompa albo z kompa do pompy???? czy pokazal by to vag???
[ Dodano: 2012-03-16, 15:54 ]
Witam,
Teraz nawet Moj mechanik nie wie co to jest ostatnio poszedł wtedy jeden węzyk i go wymienielismy pochodzil z dzien dobrze a na drugi dzien znowu nie chce odpalic krece go krece i przestaje obszedlem samochod wkolo wsiadam i odpala na dotyk <LOL> tego nie kumam i mruga kontrolka swiec zarowych na kompie nie pokazuje zadnych błedow
[ Dodano: 2012-03-18, 11:26 ]
Czy moze mi ktos powiedziec czy moze to byc wina elektorniczna ze zanika jakis sygnal powiedzmy z kluczyka do kompa albo z kompa do pompy???? czy pokazal by to vag???









