[ AKN 2.5 150 KM] slabo kreci powyzej 3600 obr
No właśnie nie wiem co to tak klepie. Mam tak że pojeździ 3 miechy dobrze, potem mu coś odwali i zacznie stukać, postuka jakieś 2 tyg i znów przestaje :P I tak ciągle, ale ten czas stukania i nie jest różny. Raz postuka dzieĂą a potem miesiąc dobrze, a czasem stuka 2 miechy a potem 1 miech dobrze. To wszystko zależy od jego humoru 

AUDI A6 2.5TDI AYM V6 155KM 310Nm
- tolondo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 195
- Rejestracja: 07 maja 2008, 09:56
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: seroczyn/gdansk
no u mnie cos podobnego tylko moze lekko mniej,a przy jezdzie jak powli przyspieszam to bardziej klepie jak cisne to klepanie zanika nawet przy b.niskich obr.to moje subiektywne odczucia ale to jest to wlasnie,a cala chydraulika nowa i nie tylko,od roku juz wiekszosc wymienilem. a w tej co mialem wczesniej z 1998 roku zostala wyeliminowana najgorsza wada fabryczna,miala prawdziwy przebieg i serwis caly czas i nic jej nie bylo
do samego konca
[ Dodano: 2012-03-15, 17:27 ]
bylem dzis u mechanika i kat wtrysku zostal skorygowany,N 75 niedomagal wiec czasowo egr zostal zaslepiony i podmienione zaworki co do klepania troche sie zmniejszylo po ustawieniu kata wtrysku i zaczela lepiej jechac po tych czynnosciach kreci juz do konca,na dwoch wtryskach korekta jest poza norma i mechanik podejrzewa wtryskiwacze jako przyczyne pozostalego klepania. co do zaniku mocy po 2000obr juz takiego duzego jak wczesniej niema ale wciaz jest odczowalne pod 2000obr pompuje do 1,5 bara a potem odpuszcza do 1,1i od nowa pompuje i to jest przyczyna ,po zaslepieniu egr ten spadek znacznie zmalal ale wciaz jest. w pozniejszym czasie bede walczyl z tym dalej,narazie stan jest zadowalajacy jezdzi milo

[ Dodano: 2012-03-15, 17:27 ]
bylem dzis u mechanika i kat wtrysku zostal skorygowany,N 75 niedomagal wiec czasowo egr zostal zaslepiony i podmienione zaworki co do klepania troche sie zmniejszylo po ustawieniu kata wtrysku i zaczela lepiej jechac po tych czynnosciach kreci juz do konca,na dwoch wtryskach korekta jest poza norma i mechanik podejrzewa wtryskiwacze jako przyczyne pozostalego klepania. co do zaniku mocy po 2000obr juz takiego duzego jak wczesniej niema ale wciaz jest odczowalne pod 2000obr pompuje do 1,5 bara a potem odpuszcza do 1,1i od nowa pompuje i to jest przyczyna ,po zaslepieniu egr ten spadek znacznie zmalal ale wciaz jest. w pozniejszym czasie bede walczyl z tym dalej,narazie stan jest zadowalajacy jezdzi milo