Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKN 2.5 150 KM] slabo kreci powyzej 3600 obr

Silniki wysokoprężne
djAdiseq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 31 paź 2010, 20:53
Lokalizacja: Stargard Szczec

Post autor: djAdiseq » 13 mar 2012, 13:08

Mniej więcej tak ci klepie czy inaczej ?
AUDI A6 2.5TDI AYM V6 155KM 310Nm

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 13 mar 2012, 13:28

ciezko powiedziec czy tak samo ,a co to u ciebie tak klepie waleczki

djAdiseq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 31 paź 2010, 20:53
Lokalizacja: Stargard Szczec

Post autor: djAdiseq » 13 mar 2012, 21:30

No właśnie nie wiem co to tak klepie. Mam tak że pojeździ 3 miechy dobrze, potem mu coś odwali i zacznie stukać, postuka jakieś 2 tyg i znów przestaje :P I tak ciągle, ale ten czas stukania i nie jest różny. Raz postuka dzieĂą a potem miesiąc dobrze, a czasem stuka 2 miechy a potem 1 miech dobrze. To wszystko zależy od jego humoru :/
AUDI A6 2.5TDI AYM V6 155KM 310Nm

Awatar użytkownika
tolondo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 195
Rejestracja: 07 maja 2008, 09:56
Imię: Dawid
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: seroczyn/gdansk

Post autor: tolondo » 13 mar 2012, 22:29

no u mnie cos podobnego tylko moze lekko mniej,a przy jezdzie jak powli przyspieszam to bardziej klepie jak cisne to klepanie zanika nawet przy b.niskich obr.to moje subiektywne odczucia ale to jest to wlasnie,a cala chydraulika nowa i nie tylko,od roku juz wiekszosc wymienilem. a w tej co mialem wczesniej z 1998 roku zostala wyeliminowana najgorsza wada fabryczna,miala prawdziwy przebieg i serwis caly czas i nic jej nie bylo :> do samego konca

[ Dodano: 2012-03-15, 17:27 ]
bylem dzis u mechanika i kat wtrysku zostal skorygowany,N 75 niedomagal wiec czasowo egr zostal zaslepiony i podmienione zaworki co do klepania troche sie zmniejszylo po ustawieniu kata wtrysku i zaczela lepiej jechac po tych czynnosciach kreci juz do konca,na dwoch wtryskach korekta jest poza norma i mechanik podejrzewa wtryskiwacze jako przyczyne pozostalego klepania. co do zaniku mocy po 2000obr juz takiego duzego jak wczesniej niema ale wciaz jest odczowalne pod 2000obr pompuje do 1,5 bara a potem odpuszcza do 1,1i od nowa pompuje i to jest przyczyna ,po zaslepieniu egr ten spadek znacznie zmalal ale wciaz jest. w pozniejszym czasie bede walczyl z tym dalej,narazie stan jest zadowalajacy jezdzi milo

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja