[ BAU 2.5 179 KM] Grzanie świec
[ BAU 2.5 179 KM] Grzanie świec
Mam taki mały kłopot.Kiedy auto stoi przez noc grzanie świec jest ok i odpala od razu.Natomiast kiedy auto stoi krócej , nawet 3-4 godzinki to lampka grzania zapala sie na chwilke i gaśnie.Wtedy muszę długo krecić żeby odpalił.Gdzie szukać przyczyny?Dodam że dwa razy zdarzyło sie że na fis-ie wyswietliło mi duży czerwony symbol jak na czujniku temperatury wody.Teraz nic nie wyświetla.
Audi Allroad 2.5 tdi 2002 , VW Phaeton 3.2 b+lpg 2002
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
zacznij od sprawdzenia kąta na vag świece nie mają tutaj za wiele do powiedzenia to tylko wspomagacz pamiętać należy żeby palić odrazu jak zgaśnie kontrolka grzania świec (nie grzać po kilka razy)
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

Palić należy od momentu cykniecia przekaźnika, kontrolka zawsze wczesniej gasnie od grzania świecsidewind76 pisze:zacznij od sprawdzenia kąta na vag świece nie mają tutaj za wiele do powiedzenia to tylko wspomagacz pamiętać należy żeby palić odrazu jak zgaśnie kontrolka grzania świec (nie grzać po kilka razy)

Ale jak już koledzy wyżej pisali na 90% kąt wtrysku do poprawy.
Możesz jeszcze sprawdzić akumulator.
Miałem to samo - po wymianie rozrządu problem zniknął.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
cyknięcie przekaźnika oznacza wyłączenie grzania świec wiec palić należy jak zgaśnie kontrolka grzania świec a nie cyknie przekaźnik bo jak zgaśnie kontrolka to paliwo trafia idealnie na grzejące świece do podgrzanej komory
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Na chwile obecną problem został roziązany.Po wizycie w AZ Serwis w Gdańsku stwierdzili że winna jest mapa silnika ( cokolwiek to znaczy).Po wgraniu nowej silnik pali jak złoto
.Musze przyznać że temat A6 maja w małym palcu.Od razu zlikwidowali mi jakiś mały wyciek oleju.Koszty zdecydowanie do przyjęcia.

Audi Allroad 2.5 tdi 2002 , VW Phaeton 3.2 b+lpg 2002
Skoro tak piszecie to musi tak byćPiotruś pisze:Nie za bardzo, Krystikrysti pisze:Palić należy od momentu cykniecia przekaźnika,.
Sidewind76 ma rację. Poczytaj uzasadnienie od tego miejsca i daj odetchnąć swoim świeczkom![]()
: mroz-na-potege-jak-wam-pala-fury-vt42792,75.htm#479299
Uzupełniająco:
-bmk-30-165-km-odpalanie-na-mrozie-vt42 ... htm#475476

Ja sugerowałem się tym że po cyknięciu świece nie pobierają prądu a co za tym idzie na rozrusznik idzie pełna moc z akumulatora, a w przy dużych mrozach moc z akumulatora jest bardzo potrzebna
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Musisz pamiętać że akumulator to przewodnik drugiego stopnia więc rozładowuje się naturalnie sam poza tym w duże mrozy musi się wzbudzić czyli tak naprawdę grzanie świec pomaga mu bo wzbudza go do działania dawniej nawet fachowa literatura podawała że przed rozruchem powinno się na chwilę zapalić światła aby wzbudzić akumulator
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
