[ INNY] RS6 C5 - Schyłek życia ???
[ INNY] RS6 C5 - Schyłek życia ???
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem RS6 C5 z 2004 roku, przebieg 158 000 km.
Nie jestem biegły w sprawach mechaniki dlatego czy mogę prosić kolegów o skojarzenia dotyczące tego co widać na poniższym filmiku <szok> .
Podał bym okoliczności w jakich to się stało ale niestety własnie chodzi o to że auto stało bo czekałem na IC które oddałem do poprawienia szczelności. Założyłem i to co widać na załączonym obrazku
- pozoracja pola walki siwy dym <szok>
Płyn w zbiorniku wyrównawczym - max
oleju trochę ubyło, dym jak by większy z prawej rury,
temp. silnika - zimny, temp. powietrza - godzina 13, słoĂące i + 20 stopni
FILM
Jeżeli mogę prosić o jakieś wstępne diagnozy będe wdzięczny.
Nie jestem biegły w sprawach mechaniki dlatego czy mogę prosić kolegów o skojarzenia dotyczące tego co widać na poniższym filmiku <szok> .
Podał bym okoliczności w jakich to się stało ale niestety własnie chodzi o to że auto stało bo czekałem na IC które oddałem do poprawienia szczelności. Założyłem i to co widać na załączonym obrazku
- pozoracja pola walki siwy dym <szok>
Płyn w zbiorniku wyrównawczym - max
oleju trochę ubyło, dym jak by większy z prawej rury,
temp. silnika - zimny, temp. powietrza - godzina 13, słoĂące i + 20 stopni
FILM
Jeżeli mogę prosić o jakieś wstępne diagnozy będe wdzięczny.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Mi to wygląda na uszczelkę głowicy.
Jeśli przeczytasz i sprawdzisz, to sam możesz potwierdzić, czy padnięta czy nie:
http://forum.samnaprawiam.com/silnik-be ... y-vt41.htm
Jeśli przeczytasz i sprawdzisz, to sam możesz potwierdzić, czy padnięta czy nie:
http://forum.samnaprawiam.com/silnik-be ... y-vt41.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Trochę dziwne tak piłować zimny silnik. Ogólnie przy samym rozruchu może zadymić na biało to normalne jest początek marca na słoĂącu może i było 20 ale w cieniu ile +4 wiecej dziś na dworze nie było ciepło, nie oszukujmy się. Niepokojące jest dymienie tylko z prawej rury a lewej prawie nic i po kilku minutach pracy taki dym jak ze starej syrenki...
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Wg mnie to wszystko w porządku. Para wodna wydostaje się z tłumików. Jakby turbo padło to kopcił by na niebiesko. Jak poziom płynów w porządku to nie ma się czym martwić. To normalne że woda zbiera się w wydechu jak sie nie jeździ albo mało jeździ widziałem przypadek ze komuś wydech zamarzł całkiem. W prawym tłumiku może być więcej wilgoci.
Witam, dziękuje za sugestie. Auto stało jakieś 2 tygodnie - czekałem na IC.
Pare dni stało na powietrzu bo potrzebowałem miejsce w garażu.
Co do zapachu dymu, nie jest to jakiś szczypiący w oczy czad, nie ma jakiegoś intensywnego zapachu spalonego oleju. Ale jest dosyć gęsty i napewno biały.
Płyn jest ok na kresce.
Wystawiłem go na słonce i spróbuje odpalić na dłużej.
[ Dodano: 2012-03-04, 11:56 ]
W odpowiedzi na pytanie kolegi sebastian855 tak te objawy pojawiły sie po zamontowaniu uszczelnionych IC.
Pare dni stało na powietrzu bo potrzebowałem miejsce w garażu.
Co do zapachu dymu, nie jest to jakiś szczypiący w oczy czad, nie ma jakiegoś intensywnego zapachu spalonego oleju. Ale jest dosyć gęsty i napewno biały.
Płyn jest ok na kresce.
Wystawiłem go na słonce i spróbuje odpalić na dłużej.
[ Dodano: 2012-03-04, 11:56 ]
W odpowiedzi na pytanie kolegi sebastian855 tak te objawy pojawiły sie po zamontowaniu uszczelnionych IC.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa