[A6 C5] Avant by Wiedzmin
- TheWitcher
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
- Lokalizacja: Northamptonshire
- TheWitcher
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
- Lokalizacja: Northamptonshire
Logo klubu na grillu - juz jakis czas na aucie 
![Obrazek]()
Tymczasowa naprawa zderzaka
[ Dodano: 2012-02-29, 18:31 ]
Modyfikacji ciag dalszy - ide na calosc
![Obrazek]()
[ Dodano: 2012-03-03, 20:41 ]
Reanimacja przednich lamp:
Papier wodny 800, 1500 i mleczko do polerowania G3
Przed polerka:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
W trakcie polerowania (po papierze 1500)
![Obrazek]()
Po polerce
![Obrazek]()
![Obrazek]()

Tymczasowa naprawa zderzaka

[ Dodano: 2012-02-29, 18:31 ]
Modyfikacji ciag dalszy - ide na calosc

[ Dodano: 2012-03-03, 20:41 ]
Reanimacja przednich lamp:
Papier wodny 800, 1500 i mleczko do polerowania G3
Przed polerka:
W trakcie polerowania (po papierze 1500)
Po polerce
Byla: Audi 80 1.6, A6 2.4 V6, A6 1.9Tdi Saloon, Coupe Quattro typ 85, jest jak w opisie 

- TheWitcher
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
- Lokalizacja: Northamptonshire
Ja poszedlem troche na latwizne, bo nie mialem zbyt wiele czasu i nie sciagalem lamp.
Poszukaj na forum to znajdziesz kilka bardzo ladnych opisow ze zdjeciami jak to zrobic porzadnie.
Najpierw przeszlifowalem dokladnie papirem do szlifowania na mokro 800 w celu usuniecia glebszych zmatowien i zarysowan.
Nastepnie dokladne szlifowanie papierem na mokro 1500.
Na koncu polerka mleczkiem, lub pasta G3
Wszystko robione recznie, bez uzycia jakichkolwiek urzadzen.
Moje uwagi:
Po papierze 800 proponuje uzyc papier 1000, nastepnie 1500, 2000 i dopiero polerka.
Efekt bedzie jeszcze lepszy.
Po polerce finalnie warto zastosowac srodek zapobiegajacy utlenianiu sie tworzywa, ktorym jest ono oryginalnie pokryte, a ktory usuwaqmy w procesie szlifowania.
Nie wiem jeszcze dokladnie co to jest, ale napewno jak sie dowiem to podziele sie informacja.
Pozdrawiam
Poszukaj na forum to znajdziesz kilka bardzo ladnych opisow ze zdjeciami jak to zrobic porzadnie.
Najpierw przeszlifowalem dokladnie papirem do szlifowania na mokro 800 w celu usuniecia glebszych zmatowien i zarysowan.
Nastepnie dokladne szlifowanie papierem na mokro 1500.
Na koncu polerka mleczkiem, lub pasta G3
Wszystko robione recznie, bez uzycia jakichkolwiek urzadzen.
Moje uwagi:
Po papierze 800 proponuje uzyc papier 1000, nastepnie 1500, 2000 i dopiero polerka.
Efekt bedzie jeszcze lepszy.
Po polerce finalnie warto zastosowac srodek zapobiegajacy utlenianiu sie tworzywa, ktorym jest ono oryginalnie pokryte, a ktory usuwaqmy w procesie szlifowania.
Nie wiem jeszcze dokladnie co to jest, ale napewno jak sie dowiem to podziele sie informacja.
Pozdrawiam
Byla: Audi 80 1.6, A6 2.4 V6, A6 1.9Tdi Saloon, Coupe Quattro typ 85, jest jak w opisie 

- TheWitcher
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
- Lokalizacja: Northamptonshire
Nowa paczka z zabawkami, a w niej:
- sprzeglo komplet
- kolo dwumasowe
- komplet srob do dwumasy
- filtr paliwa
- uszczelka pod kolektor
- poduszka pod skrzynie
![Obrazek]()
Zderzak won w celach naprawy
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Profesjonalny sprzet McTool $980
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
- sprzeglo komplet
- kolo dwumasowe
- komplet srob do dwumasy
- filtr paliwa
- uszczelka pod kolektor
- poduszka pod skrzynie
Zderzak won w celach naprawy
Profesjonalny sprzet McTool $980
Byla: Audi 80 1.6, A6 2.4 V6, A6 1.9Tdi Saloon, Coupe Quattro typ 85, jest jak w opisie 

- TheWitcher
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
- Lokalizacja: Northamptonshire
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 mar 2012, 23:20
- Lokalizacja: kępno
- TheWitcher
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
- Lokalizacja: Northamptonshire