[ ARE 2.7 250 KM] Butla w miejscu koła
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Słabo szukasz, i wprowadzasz kolegę w błądgembas pisze:Co do 2.7T znalazlem tylko takie kody silnikow:
Audi AJK 230 2.7 6 2/1999 8/2000 Audi A6 PB V6
Audi ARE 250 2.7 6 5/2000 6/2002 Audi A6 PB V6
Audi AZA 230 2.7 6 9/2000 5/2001 Audi A6 PB V6
Audi BES 250 2.7 6 7/2002 8/2005 Audi A6 PB V6
pozdrawiam............
Silnik BEL jest i ma się dobrze -187kW, montowany od roku modelowego 2003, do A6 limo i Allroad'a.
Czym się rózni od serii A, pewnie trochę różnic jest, ale nie chce mi się tego sprawdzać, ale pewnie są poprawione problemy znalezione w Axx
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Głupoty to Ty wypisujesz, albo dostajesz głupie odpowiedzi od wójka google, wiesz jak jestgembas pisze:Kolego nie mialem zamiaru wprowadzic kolegi w blad uzylem standardowej szukajki do kodow silnikow w audi i tam silnik BEL nie pokazal sie nigdzie,jaki mialbym cel wprowadzac kogos w blad?zastanow sie i nie wypisuj glupot,pozdrawiam............Zagór pisze:Słabo szukasz, i wprowadzasz kolegę w błądgembas pisze:Co do 2.7T znalazlem tylko takie kody silnikow:
Audi AJK 230 2.7 6 2/1999 8/2000 Audi A6 PB V6
Audi ARE 250 2.7 6 5/2000 6/2002 Audi A6 PB V6
Audi AZA 230 2.7 6 9/2000 5/2001 Audi A6 PB V6
Audi BES 250 2.7 6 7/2002 8/2005 Audi A6 PB V6
pozdrawiam............
Silnik BEL jest i ma się dobrze -187kW, montowany od roku modelowego 2003.
Czym się rózni od serii A, pewnie trochę różnic jest, ale nie chce mi się tego sprawdzać, ale pewnie są poprawione problemy znalezione w Axx
*** pytanie *** odpowiedź - *** wstaw właściwe dane.
http://www.google.com/search?hl=pl&q=2.7+audi+BEL
Nie twierdzę, że zrobiłeś to celowo, ale skoro szukasz gdzieś, to dodaj, że sprawdziłem gdzieś tam.... i tam nie ma, resztę można dopowiedzieć, a tak właściciel już siwy jak gołąbek, bo może jakiś wałek kupił
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Chodzi o to,że masz auto z euro 3 i musi ono spełniać pewne normy ekologii, w tym właśnie emisja oparów z benzyny(dlatego ostatnio jest bum, na remonty generalne stacji paliw. Kiegyś mieli "dół" jak to oni nazywają i rura z odpowietrznikiem,a teraz UE narzuciła inne normy i montują zbiorniki,które utylizują opary z paliw)yaro97 pisze:Chyba tylko amerykanskie wersje mają taki wynalazek.emilzizi pisze:yaro97, u mnie trgo nie ma
Oni mają inne normy spalin i inne normy ochrony środowiska.
Racja jednak jest silniczek BEL . Nie znalazłem go w ETCE bo patrzyłem tylko na rynek europejski. Wychodzi na to że był montowany na rynek amerykaĂąski razem z motorem APB.
W Europie ARE i BES a w stanach APB i BEL.
Co do tego filtra z węglem aktywnym możesz uda ci się zastosować taki jaki jest w wersji europejskiej i upchać go w prawy błotnik. Mój ma oznaczenie 078 201 803 D.
W Europie ARE i BES a w stanach APB i BEL.
Co do tego filtra z węglem aktywnym możesz uda ci się zastosować taki jaki jest w wersji europejskiej i upchać go w prawy błotnik. Mój ma oznaczenie 078 201 803 D.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Ale wtedy musi pociągnąc trzeci przewód od zbiornika do przodu auta.Najlepiej by było z jakiegoś rozbitka zdemontować komplet i założyć u siebieKeda_R pisze:Racja jednak jest silniczek BEL . Nie znalazłem go w ETCE bo patrzyłem tylko na rynek europejski. Wychodzi na to że był montowany na rynek amerykaĂąski razem z motorem APB.
W Europie ARE i BES a w stanach APB i BEL.
Co do tego filtra z węglem aktywnym możesz uda ci się zastosować taki jaki jest w wersji europejskiej i upchać go w prawy błotnik. Mój ma oznaczenie 078 201 803 D.
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
http://www.stako.pl/index.php?id=produc ... fragment-3
zobacz rozmiar i masz podane litry.. takiej jak ty podajesz to nawet nie ma co to za firma wiesz??
zobacz rozmiar i masz podane litry.. takiej jak ty podajesz to nawet nie ma co to za firma wiesz??
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga