[ A6 C5] Malowanie dokładek zderzaków i listew
rafalpe prawda jast to ze zderzak jest w jednej czesci ale nieprawda jest to ze dokladki beda sie roznily... jezeli lakiernik ma dosc doswiadczenia to nie powinien takij sztuki odwalic. dobrze dobrany lakier i polerka po malowaniu to podstawa sukcesu. Moim zdaniem naciaganie klienta na koszta i ulatwienie sobie roboty
pozdrawiam

AUDI ... Vorsprung durch Technik
sam myślę nad pomalowaniem dokładek i listew.
A jak wychodzi lakier na listwach drzwi.
Nie ma tam problemów z łuszczeniem czy fałdowaniem sie lakieru?
A jak wychodzi lakier na listwach drzwi.
Nie ma tam problemów z łuszczeniem czy fałdowaniem sie lakieru?
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
cenna radabiernik pisze:jak sie umie malowac to nie ma z tym problemówgryfi pisze:Nie ma tam problemów z łuszczeniem czy fałdowaniem sie lakieru?

chodzi o to, że listwy sa zrobione z bardziej miękkieg tworzywa i co dzieje się z lakierem po odkształceniu listwy- choć pewnie jest tak jak piszesz i jest na to sposób.
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
no ma to sens - czyli szukam dobrego lakiernikabiernik pisze:Jest na to prosty sposób z użyciem odpowiednich materiałów
W tym wypadku wystarczy plastyfikator do lakieru i możesz listwe wyginać jak gumkę z majtek i nie pęknie.

Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Panie/Panowie odświeżę troszkę temat... bo też zastanawiam się na malowaniem progów i dokładek zderzaków... Tylko ciekaw jestem jak to będzie wyglądać... możecie zapodać zdjęcia swoich niuniek przed zabiegiem malowania i po zabiegu?? chciałbym zobaczyć różnicę... 

Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Akurat nie mam żadnych fotek, jednakże w sieci jest ich całkiem sporo. Ja u siebie wykonałem taki zabieg rok temu, i jak tylko go zobaczyłem pożałowałem że nie zdecydowałem się na ten krok dużo wcześniej. Samochodzik wygląda o NIEBO lepiej niż przed zabiegiem! Polecam wykonać taki modJigitt pisze:Panie/Panowie odświeżę troszkę temat... bo też zastanawiam się na malowaniem progów i dokładek zderzaków... Tylko ciekaw jestem jak to będzie wyglądać... możecie zapodać zdjęcia swoich niuniek przed zabiegiem malowania i po zabiegu?? chciałbym zobaczyć różnicę...

Niestety aby zrobić to dobrze, musisz znaleźć dobrego lakiernika i troszkę zapłacić za materiały (wymaga to troszkę więcej zachodu jak w przypadku elementów metalowych). Ponadto końcówka progu (przy tylnym kole) jest bardzo podatna na obicia od kamieni i piasku więc co kilka lat może wymagać poprawki (słyszałem to od kilku lakierników)