[ MULTI] Wyciekł olej auto - nie jedzie
- Laksander
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 29 sty 2009, 19:45
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
[ MULTI] Wyciekł olej auto - nie jedzie
Hej wszystkim.
Mam mały problem, kupiłam autko A6 po lifcie 2009 rok z 2.0 TDI z automatyczną skrzynią uszkodzone (uderzone w przód) ale już wymieniłam cały pas przedni oraz sprężarkę klimy , autko odpala , nie świecą się żadne kontrolki , wrzucam bieg D i koniec, nie ma siły ruszyć (jakby go coś blokowało). Podczas wymiany pasa przedniego wyleciało trochę (nie potrafie określić ile) oleju ze skrzyni, czy może to być przyczyną "nie jechania" Audi
Pozdrawiam
Mam mały problem, kupiłam autko A6 po lifcie 2009 rok z 2.0 TDI z automatyczną skrzynią uszkodzone (uderzone w przód) ale już wymieniłam cały pas przedni oraz sprężarkę klimy , autko odpala , nie świecą się żadne kontrolki , wrzucam bieg D i koniec, nie ma siły ruszyć (jakby go coś blokowało). Podczas wymiany pasa przedniego wyleciało trochę (nie potrafie określić ile) oleju ze skrzyni, czy może to być przyczyną "nie jechania" Audi
Pozdrawiam
oto mój Sline
- Bart-S
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 153
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
Z mojej strony tylko jedna uwaga - uważaj komu oddajesz skrzynię do diagnozy/naprawy. M.in. przez zły wybór fachowca rodzi się większość mrocznych legend związanych z CVT. Najlepiej aby był to ktoś kto zajmuje się ASB już trochę czasu i ma na codzieĂą kontakt z Multi. We Wrocławiu na pewno się ktoś znajdzie - trzeba tylko troszkę dokładniej poszukać
- Bart-S
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 153
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
Nowy sterownik dla Multitronika LDQ czyli 4F5 910 157 F to niecałe 4400zł
Tak dla pewności - w tym autku siedzi 136-konny silnik CAGB?
Troszkę dziwna ta usterka, nigdy się nie spotkałem z pękniętą obudową - sterownik nie był czasem naprawiany? Bo tylko to tłumaczyłoby uszkodzenie w takim miejscu (poza fizyczną ingerencją).
Tak dla pewności - w tym autku siedzi 136-konny silnik CAGB?
Troszkę dziwna ta usterka, nigdy się nie spotkałem z pękniętą obudową - sterownik nie był czasem naprawiany? Bo tylko to tłumaczyłoby uszkodzenie w takim miejscu (poza fizyczną ingerencją).
- Laksander
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 29 sty 2009, 19:45
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Nie kupię nowego sterownika - kupię używany kosztuje 700zł
Tak mam silnik 136 koni ale numeru nie znam (nie mam przy sobie dokumentów)
Auto przywiezione z UK więc nie wiem czy kiedykolwiek było cos naprawiane ale to świeży rocznik (2009) więc nie sądze... Auto było używane zaledwie półtora roku...
A ja nie musze szukać sterownika po numerze skrzyni tj. "01J"
Tak mam silnik 136 koni ale numeru nie znam (nie mam przy sobie dokumentów)
Auto przywiezione z UK więc nie wiem czy kiedykolwiek było cos naprawiane ale to świeży rocznik (2009) więc nie sądze... Auto było używane zaledwie półtora roku...
A ja nie musze szukać sterownika po numerze skrzyni tj. "01J"
oto mój Sline
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga