Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ MULTI] Wyciekł olej auto - nie jedzie

Układ napędowy i skrzynie biegów
Awatar użytkownika
Laksander
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:45
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

[ MULTI] Wyciekł olej auto - nie jedzie

Post autor: Laksander » 01 mar 2012, 15:47

Hej wszystkim.

Mam mały problem, kupiłam autko A6 po lifcie 2009 rok z 2.0 TDI z automatyczną skrzynią uszkodzone (uderzone w przód) ale już wymieniłam cały pas przedni oraz sprężarkę klimy , autko odpala , nie świecą się żadne kontrolki , wrzucam bieg D i koniec, nie ma siły ruszyć (jakby go coś blokowało). Podczas wymiany pasa przedniego wyleciało trochę (nie potrafie określić ile) oleju ze skrzyni, czy może to być przyczyną "nie jechania" Audi ??

Pozdrawiam
oto mój Sline :)))

Awatar użytkownika
Bart-S
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Bart-S » 01 mar 2012, 20:56

Nie. Mały wyciek nie powoduje braku przeniesienia napędu (jednak nie wiadomo ile ATF rzeczywiście jest w skrzyni).

Do tyłu też nie chce jechać?

Awatar użytkownika
Laksander
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:45
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: Laksander » 01 mar 2012, 22:49

Do tyłu też nie.
oto mój Sline :)))

Awatar użytkownika
Bart-S
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Bart-S » 01 mar 2012, 23:06

Czy słychać jakieś hałasy po wrzuceniu D lub R?

Awatar użytkownika
Laksander
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:45
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: Laksander » 01 mar 2012, 23:58

Wydawało mi się że słyszałam lekkie stuknięcie przy wrzuceniu na bieg... Możliwe że coś z przegubem ?
oto mój Sline :)))

Awatar użytkownika
Bart-S
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Bart-S » 02 mar 2012, 00:21

To byłaby naprawdę dobra wiadomość. Dajcie auto na kanał lub podnośnik i w ramach testów uruchom silnik a następnie wrzuć D - osoba w kanale sprawdza, czy któraś z półosi się obraca.

Awatar użytkownika
Laksander
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:45
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: Laksander » 05 mar 2012, 17:07

No cóż olej uzupełniony - auto nie jedzie... :(
oto mój Sline :)))

Awatar użytkownika
Bart-S
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Bart-S » 05 mar 2012, 17:33

Laksander pisze:No cóż olej uzupełniony - auto nie jedzie... :(
Pisałem już wcześniej, że to nie ATF jest powodem braku przeniesienia napędu.

Półosie sprawdzone?

igorw

Post autor: igorw » 05 mar 2012, 21:12

Muszę Cię chyba rozczarować: podczas kolizji bardzo często dochodzi do uszkodzenia ASB a MULTI jest bardzo droga w naprawie. Twój problem może nieźle wydrenować kieszeĂą.

Awatar użytkownika
Laksander
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:45
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: Laksander » 05 mar 2012, 22:11

Półosie są sprawdzone ale tak na sztuke nie na kanale, ale na D koła się kręciły... Dzisiaj auto pojechało do mechanika... Zobaczymy jutro co nam powiedzą...
oto mój Sline :)))

Awatar użytkownika
Bart-S
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Bart-S » 06 mar 2012, 00:10

Z mojej strony tylko jedna uwaga - uważaj komu oddajesz skrzynię do diagnozy/naprawy. M.in. przez zły wybór fachowca rodzi się większość mrocznych legend związanych z CVT. Najlepiej aby był to ktoś kto zajmuje się ASB już trochę czasu i ma na codzieĂą kontakt z Multi. We Wrocławiu na pewno się ktoś znajdzie - trzeba tylko troszkę dokładniej poszukać ;)

Awatar użytkownika
Laksander
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:45
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: Laksander » 06 mar 2012, 22:56

Okazuje się że pękła obudowa sterownika i same błędy na komputerze... Stwierdzilam że kupię sterownik nowy - nie całą skrzynię...
oto mój Sline :)))

Awatar użytkownika
Bart-S
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Bart-S » 06 mar 2012, 23:07

Nowy sterownik dla Multitronika LDQ czyli 4F5 910 157 F to niecałe 4400zł :|

Tak dla pewności - w tym autku siedzi 136-konny silnik CAGB?

Troszkę dziwna ta usterka, nigdy się nie spotkałem z pękniętą obudową - sterownik nie był czasem naprawiany? Bo tylko to tłumaczyłoby uszkodzenie w takim miejscu (poza fizyczną ingerencją).

Awatar użytkownika
Laksander
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:45
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: Laksander » 07 mar 2012, 10:36

Nie kupię nowego sterownika - kupię używany kosztuje 700zł :)
Tak mam silnik 136 koni ale numeru nie znam (nie mam przy sobie dokumentów)
Auto przywiezione z UK więc nie wiem czy kiedykolwiek było cos naprawiane ale to świeży rocznik (2009) więc nie sądze... Auto było używane zaledwie półtora roku...
A ja nie musze szukać sterownika po numerze skrzyni tj. "01J" ??
oto mój Sline :)))

Awatar użytkownika
robert73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 209
Rejestracja: 05 lis 2010, 13:34
Lokalizacja: lublin

Post autor: robert73 » 07 mar 2012, 11:46

kupisz używany i za rok to samo proponuje kupić nowy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga