[A6 C4] 2.0 ABK Zerwany klin na wale
[A6 C4] 2.0 ABK Zerwany klin na wale
Witam.Dziś moja audiczka wywineła mi zbytka a mianowicie podczas jazdy osłabła i nagle zgasła <szok> Po głębszej werifikacji doszedłem do wniosku że zerwany jest klin na wale.Czy ktoś z was dokonywał kiedyś wymiany takiego klina ,jak siędo tego zabrć i jak to zrobić.Bardzo proszę o pomoc bo zależy mi na czasie poniewarz potrzebny mi samochód.
Było:
VW Golf 2 GTI
Renault Laguna
Jest: OOOO A6 C4 2.0
Będzie:OOOO A6 C5 2.8
VW Golf 2 GTI
Renault Laguna
Jest: OOOO A6 C4 2.0
Będzie:OOOO A6 C5 2.8
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
czeka cie wymontowanie silnika , potem z niego wału do napawania - potem samo napawanie tez $$$
potem koszty nowego rozrządu.
Jesli niebyło koliji zaworów -jest sens naprawiać - jak pokrzywiło zawory to lepiej kupic silnik z jakiegoś anglika na przekladke i oszczedzic mase kasy i czasu
potem koszty nowego rozrządu.
Jesli niebyło koliji zaworów -jest sens naprawiać - jak pokrzywiło zawory to lepiej kupic silnik z jakiegoś anglika na przekladke i oszczedzic mase kasy i czasu
Łan tu sri TDI :mrgreen:
po czym stwierdziles ze klin zerwal?
czy bezkolizyjny to nie wiem 1.8 byl.
ja bym kupil kulko nowe i na klej je berdzo bardzo mocno przykrecil a uwierz bedzie trzymac tylko moze bic ale szybko sie przekonasz czy zawory nie dostaly a z czasem zawsze bedzie mozna rozebrac i przetoczyc wal
czy bezkolizyjny to nie wiem 1.8 byl.
ja bym kupil kulko nowe i na klej je berdzo bardzo mocno przykrecil a uwierz bedzie trzymac tylko moze bic ale szybko sie przekonasz czy zawory nie dostaly a z czasem zawsze bedzie mozna rozebrac i przetoczyc wal
Ostatnio zmieniony 04 mar 2012, 21:56 przez maciej15, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
- Kontakt:
tylko po co przecież do wymiany klina nie trzeba wyjmować silnika tylko zdemontować paski od klimy i pompy zdąć pasek rozrządu i odkęcić koła pasowe z wału . Jeśli będzie rozbity kanałek na wale stosuje się klej do metalu Loctite 638 no jeśli będzie wyszczerbienie na wale lub uszkodzona głowica z zawormi naprawa może być nie opłacalna.Dodek pisze:czeka cie wymontowanie silnika
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga