[ AWX 1.9 131 KM] Kąt wtrysku po wymianie rozrządu. Czy dobr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:19
- Lokalizacja: Polska/War.Maz.
[ AWX 1.9 131 KM] Kąt wtrysku po wymianie rozrządu. Czy dobr
Witam, wymieniałem rozrząd wszystko jest ok, ale chciałbym sprawdzć kąt wtrysku. Ewentualnie skorygować. Mam Polskiego Vaga po podpięciu i odczycie wskazuje na 4 bloku przy temp. 88 st. C wskazuje mi parametr 7.9 stopnia przed GMP na biegu jałowym ok. 890 obr/ min. Czy to jest prawidłowa wartość, jeśli nie to jaka powinna być i czy w prawidłowym miejscu ją odczytuje, jak nie to gdzie to zrobić? Za pomoc bardzo dziękuje.
[ Dodano: 2012-03-02, 14:56 ]
Nadmieniam, że szukałem w szukajce ale tematy są strasznie porozrzucane. Zaczyna się od 1.9 koĂączy na 2.5 ogólny bajzel z tym.
[ Dodano: 2012-03-02, 14:56 ]
Nadmieniam, że szukałem w szukajce ale tematy są strasznie porozrzucane. Zaczyna się od 1.9 koĂączy na 2.5 ogólny bajzel z tym.
Daniel.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:19
- Lokalizacja: Polska/War.Maz.
Dziękuje. Jaki program jest najlepszy do tego zabiegu? Mam również i Vag - Com 409.1 (może lepszy inny?) ale nie bardzo widzę gdzie to odplić wchodzę w engine i co dalej, nie widzę zagadnieĂą związanych z timming czy innych, jaką pozycję wybrać? Był bym wdzięczny za opis krok po kroku. Dzięki
Daniel.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:19
- Lokalizacja: Polska/War.Maz.
Dzięki, dzięki a może wiesz dlaczego Vag com przestaje mi działać? Objaw jest taki, że działa działa i po chwili komunikat że VaG com przestał działać co jest? Nadmieniam że nic nie robię nie wyłączam zapłonu, nie ruszam wtyczki a tu taki numer czy jakieś ustawienia? Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-03-02, 19:55 ]
Wchodzę w zakładkę "Select Control Module" następnie "engine" itd?
[ Dodano: 2012-03-02, 19:55 ]
Wchodzę w zakładkę "Select Control Module" następnie "engine" itd?
Daniel.
- mnichu
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 sty 2012, 13:53
- Lokalizacja: TKA - świetokrzyskie
Kolego daniel1976... kąta synchronizacji nie sprawdzaj w żadnym "polskim Vagu". Ani to w wersji 2.5 ani 4.9. Dlatego ze te programy to pokazują pogode u ruskich a nie prawdziwe dane. Co do błędu.. wyłączania się Vag'u zapewne używasz nie aktywowanej wersji programu powyzej 407 , tak ? I tu nie ważne że wcześniej działał a tereaz nie. Walczyłem z tym i uwierz mi że najlepsze rozwiązanie to poszukać 100% działającej wersji vag com 302.2. Dosyć stara wersja ale do odczytu synchronizacji nadaje sie idealnie. Co do opisu sprawdzenia tego kąta to wszystko napisał Ci już Piotruś.
Pamiętaj żeby silnik był rozgrzany 
Tak.. tędy drogadaniel1976 pisze:Wchodzę w zakładkę "Select Control Module" następnie "engine" itd?


Passat 3BG 1.9 TDI 205KM / 467NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:19
- Lokalizacja: Polska/War.Maz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:19
- Lokalizacja: Polska/War.Maz.
Witam ponownie, nie wiem o co chodzi, pościągałem różne wersje Vagów i za groma nie mogę ich uruchomić tzn. program się instaluje, nawiązuje połączenie z portem, test ok, save ok. Wchodzę w okno about i koniec dupa i tak za każdym razem i wersją, wyskakuje że program Vag przestał działać a windows szuka rozwiązania. Szlag mnie trafia czy te wszystkie programy w necie są nic nie warte, czy u mnie coś nie tak???Nie mogę tego rozgryźć. Nie mam dostępu do dalszych opcji nie mogę pobrać serial number aby wygenerować klucz do rejestracji. POMOCY. Co jest nie tak? Mam Viste może tu błąd.
Daniel.
- mnichu
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 sty 2012, 13:53
- Lokalizacja: TKA - świetokrzyskie
Piotruś.. napisałem żeby był rozgrzany bo jak pamietam w moim silniku odczyt na zimnym był niestabilny i pokazywał od 0 do 0,8. A po rozgrzaniu ładnie 0 odczasu do czasu przeskakując na 0,2. Więc po rozgrzaniu stwierdziełem że nie ma co ruszać. Ale jakby mi dalej wskazywał 0,8 (a to prawie już 1 ) to napewno bym przy nim grzebał. Spalanie na jałowym przy takim kącie kształtuje się na poziomie 0,4 l/h. Tyle że ja mam silnik 101 KM (passat b5) ale w wersji 130 KM powinno być niemal że identyczniePiotruś pisze:Kąt synchronizacji, czyli położenie wałka rozrządu względem wału korbowego jest jednym z bardzo niewielu parametrów, który NIE zależy od tempeartury - przynajmniej w zakresie obrotów biegu jałowego

daniel1976, Jak masz mozliwośc to pożycz od kogoś laptopa. Na 95 % to problem z Twoim software ( mi na Win 7 działa ok, ale kolega na Viście też miał takie problemy jak Ty - pomogło przeinstalowanie na XP)
No i niestety za daleko ode mnie mieszkasz bo już dawno byśmy to ogarneli

Passat 3BG 1.9 TDI 205KM / 467NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:19
- Lokalizacja: Polska/War.Maz.
Uruchamiam jako administrator i Vag nie wyłącza mi się ale nadal nie widzę numeru seryjnego który pozwolił by wygenerować klucz, jest tylko informacja aby przetestować na aucie przed rejestracją ( znalazłem instrukcję instalacji i nic nie ma w niej na temat połączenia z samochodem w trakcie instalacji i o wymogu połączenia z netem) Czy jeśli przetestuje - połącze z autem to pojawi mi się ten numer seryjny, czy potrzebne jest mi połączenie z netem?
Daniel.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
musisz podpiąć się pod auto i zrobić test inaczej nie pokaże się ten numer
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 01 lut 2010, 21:19
- Lokalizacja: Polska/War.Maz.
Wszystko OK. Podsumowując w Viście muszę uruchamiać jako administrator - wtedy wszystko działa nie wyłącza się, kolejna sprawa faktycznie numer seryjny otrzymuje się po sprawdzeniu testu OBD - II Functions, następnie About numer jest widoczny. Należy pamiętać aby wypakować najlepiej wypakować program i key generator do jednego folderu. Key generator ma okienko pokazujące mniej znaków niż długość klucza ( obcina dwa znaki ) to był też kłopot z zarejestrowaniem. Teraz wszystko działa (tzn. na ile kabelek pozwala). Kąt synchronizacji sprawdzony i po wymianie rozrządu na zimnym silniku wynosi 2.2 st wieczorem sprawdze na gorącym, ewentualnie skoryguję.
KOLEDZY BARDZO DZIęKUJę ZA POMOC.
KOLEDZY BARDZO DZIęKUJę ZA POMOC.
Daniel.