Panowie mam taki problem otóż wczoraj wracając do domu autkiem po ok 7km od startu zauważyłem, że zamiast 14,14V miałem ok +-13V (alternator mam w środku nowy, bo wymieniałem wirnik itd.) hmm co najlepsze, że zatrzymałem się i zobaczyłem, że silnik faluje na wolnych obrotach
[ AKE 2.5 180 KM] A6 AKE 2,5TDI 180KM! Dzwine falowanie i ni
-
libi1003ml
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 17
- Rejestracja: 10 maja 2011, 17:01
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
[ AKE 2.5 180 KM] A6 AKE 2,5TDI 180KM! Dzwine falowanie i ni
Witam,
Panowie mam taki problem otóż wczoraj wracając do domu autkiem po ok 7km od startu zauważyłem, że zamiast 14,14V miałem ok +-13V (alternator mam w środku nowy, bo wymieniałem wirnik itd.) hmm co najlepsze, że zatrzymałem się i zobaczyłem, że silnik faluje na wolnych obrotach
Powiedzcie mi co może się dziać bo trochę takie dziwne objawy??? Aaa auto zgasiłem odpaliłem i wszystko wróciło do normy. Klima może mieć coś wspólnego z tym?? Przez całą zimę jej nie używałem i ostatnio włączyłem ją ze dwa razy i wczoraj też była włączona. Odma niby czysta niedawno sprawdzana i jutro w sumie i tak ją wymieniam na nową profilaktycznie przy co drugiej zmianie oleju. Czekam na wasze komentarze. Pozdrawiam
Panowie mam taki problem otóż wczoraj wracając do domu autkiem po ok 7km od startu zauważyłem, że zamiast 14,14V miałem ok +-13V (alternator mam w środku nowy, bo wymieniałem wirnik itd.) hmm co najlepsze, że zatrzymałem się i zobaczyłem, że silnik faluje na wolnych obrotach
-
tx-didi
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: A6 AKE 2,5TDI 180KM! Dzwine falowanie i ni
libi1003ml,libi1003ml pisze:Odma niby czysta niedawno sprawdzana i jutro w sumie i tak ją wymieniam na nową profilaktycznie przy co drugiej zmianie oleju. Czekam na wasze komentarze. Pozdrawiam
mam komentarz, tylko nie pogniewaj sie ...
Wpadasz w paranoje z ta odmą, ten nowszy model (a taki wlasnie masz) juz sie nie zapycha (przynajmniej nie tak latwo). Spokojnie wystarczy ze co wymiane oleju bedziesz mierzyl nadcisnienie w skrzyni korbowej (chociaz taka czestotliwosc to i tak przesada, ale dla paranoikow .... bedzie w sam raz). Gdybys powozil wersja 150 ps to zostalo by tylko przyklasnac, a tak to ...
Co do falowania obrotow... najlepsze bylyby jakies odczyty w trakcie zdarzenia (o bledach nie wspomne)... propozycje mam taka, abys zamiast kolejnej odmy kupil kabelek diagnostyczny, szybciej dojdziemy co jest grane. Powaznie.








