[ BAU 2.5 179 KM] ILE WYTRZYMA POPMPA WTRYSKOWA VP W BAU
[ BAU 2.5 179 KM] ILE WYTRZYMA POPMPA WTRYSKOWA VP W BAU
Chłopaki chcę kupić a6 Bau z zacnym przebiegiem około 350 i moje pytanie ile wytrzyma VP44 z BAU czytałem , że są trwalsze niż te w AKE ale chodzi mi o mechanikę nie o sterownik bo sterowniki ponoć nie lecą ?
Pytam ponieważ w swoim bękarcie AKE/BAU mam pompę po remoncie i zastanawiam się czy nie zostawić swojego zestawu.
I zastanawiam się jeszcze na wirusem a ponoć pompy BAU są bardzo wiruso odporne.
Proszę o porady.
Moja pompa jest z 2001 i została zregenerowana w 2011 czy pompy po regeneracji są składane na wzór pomp np jak w BAU? (chodzi mi o użyte części do regeneracji czy są jakieś standardy)
Pytam ponieważ w swoim bękarcie AKE/BAU mam pompę po remoncie i zastanawiam się czy nie zostawić swojego zestawu.
I zastanawiam się jeszcze na wirusem a ponoć pompy BAU są bardzo wiruso odporne.
Proszę o porady.
Moja pompa jest z 2001 i została zregenerowana w 2011 czy pompy po regeneracji są składane na wzór pomp np jak w BAU? (chodzi mi o użyte części do regeneracji czy są jakieś standardy)
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
I dlatego zastanawiam się czy przełożyć swojego AKE kompa, wtryski i pompę do mojego nowego BAU.
Tylko czy gra warta świeczki,może lepiej od razu zawieść pompę BAU do odświeżenia i nie kombinować.
Ale pozostaje jeszcze jedna kwestia chcę zrobić Program na 100% (nie wiem jeszcze u kogo myślałem o Witku z MR) a ponoć z pompy z AKE można więcej wyciągnąć, tylko czy nowy sterownik bo taki mam po regeneracji nie ma również założonego kagaĂąca , i co tu robić.
I jeszcze jedna mina moje AKE to manual a nowo nabyte BAU będzie automat.
Piotruś pisał że jak przełożę całe zasilanie to będzie chodzić , tylko ciekawe co w drugą stronę czyli z automatu do manualna.
Co koledzy myślicie przekładać czy nie proszę o podpowiedzi,
Tylko czy gra warta świeczki,może lepiej od razu zawieść pompę BAU do odświeżenia i nie kombinować.
Ale pozostaje jeszcze jedna kwestia chcę zrobić Program na 100% (nie wiem jeszcze u kogo myślałem o Witku z MR) a ponoć z pompy z AKE można więcej wyciągnąć, tylko czy nowy sterownik bo taki mam po regeneracji nie ma również założonego kagaĂąca , i co tu robić.
I jeszcze jedna mina moje AKE to manual a nowo nabyte BAU będzie automat.
Piotruś pisał że jak przełożę całe zasilanie to będzie chodzić , tylko ciekawe co w drugą stronę czyli z automatu do manualna.
Co koledzy myślicie przekładać czy nie proszę o podpowiedzi,
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
A może ktoś ją wymienił przy np. 340 tys i jest jak nowa.
A może to już trzecia bo lał chu... paliwo
A może.....
Jeśli chodzi o przekładkę to co ma manual a automat do pompy i wtrysków. Na jakiej skrzyni pracował silnik nie ma żadnego znaczenia. Przekładasz tylko pompe ,wtryski i turbine i śmigasz na BAU
Ja na twoim miejscu jeżdził bym BAU jak padnie pompa to naprawa i jedziesz dalej.(moze padnie za miesiac, za dwa albo za 10 lat- pewnosci nie masz)
A może to już trzecia bo lał chu... paliwo
A może.....
Jeśli chodzi o przekładkę to co ma manual a automat do pompy i wtrysków. Na jakiej skrzyni pracował silnik nie ma żadnego znaczenia. Przekładasz tylko pompe ,wtryski i turbine i śmigasz na BAU
Ja na twoim miejscu jeżdził bym BAU jak padnie pompa to naprawa i jedziesz dalej.(moze padnie za miesiac, za dwa albo za 10 lat- pewnosci nie masz)
jeśli sie nie mylę to jest różnica między pompą wtryskową przy automacie a przy manualu,sterownik sie różni albo trzeba coś tam tam przeprogramować ,ale nie jestem pewny na 100% niech sie wypowie ktoś jeszcze....
Był : Audi A6 2.5 tdi s-line avant 180km quattro 2003r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.
Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.
Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.
Piotruś
Nie wiem jak mam dziękować zawsze Twoje odpowiedzi są trafne i poparte wielkim doświadczeniem
Co bardzo pomoże mi w podjęciu decyzji co dalej działać.
Więc nie będę dekompletował swojego benkarcika AKE/BDG i niech przyszły nabywca się nim cieszy,bo naprawdę jest czym dzięki Twojej pomocy to zupełnie inne auto.
A pompę zostawię oryginał z BAU i chętnie bym ją oddał na zdjęcie zabezpieczanie i wstawienie tego czegoś z AFB tylko gdzie lub do kogo.
Piotruś możesz kogoś polecić kto zdejmie mi tą blokadę?
Nie zamierzam robić jakiś modów strasznych chciałbym uzyskać około 210km i 420/430 nm więc prawdopodobnie jest to osiągalne , oczywiście zgodnie z Twoimi uwagami soft ecu + skrzynia. Tylko jeszcze nie wiem do kogo oddam.
A tak z ciekawości z AKE drugiej generacji i z tym rocznikiem modelowym (RM02) to można patrzeć w ten sposób że są to auta po liftowe z nowym Fis oraz automatem z literką S zamiast 4,3,2, inaczej produkcja od lipca 2001
Jeszcze raz wielkie dziękuję Panie Doktorku!!!!!
Nie wiem jak mam dziękować zawsze Twoje odpowiedzi są trafne i poparte wielkim doświadczeniem
Co bardzo pomoże mi w podjęciu decyzji co dalej działać.
Więc nie będę dekompletował swojego benkarcika AKE/BDG i niech przyszły nabywca się nim cieszy,bo naprawdę jest czym dzięki Twojej pomocy to zupełnie inne auto.
A pompę zostawię oryginał z BAU i chętnie bym ją oddał na zdjęcie zabezpieczanie i wstawienie tego czegoś z AFB tylko gdzie lub do kogo.
Piotruś możesz kogoś polecić kto zdejmie mi tą blokadę?
Nie zamierzam robić jakiś modów strasznych chciałbym uzyskać około 210km i 420/430 nm więc prawdopodobnie jest to osiągalne , oczywiście zgodnie z Twoimi uwagami soft ecu + skrzynia. Tylko jeszcze nie wiem do kogo oddam.
A tak z ciekawości z AKE drugiej generacji i z tym rocznikiem modelowym (RM02) to można patrzeć w ten sposób że są to auta po liftowe z nowym Fis oraz automatem z literką S zamiast 4,3,2, inaczej produkcja od lipca 2001
Jeszcze raz wielkie dziękuję Panie Doktorku!!!!!
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
Piotruś
Fajnie, że jeszcze jest gromada osób które niosą bezinteresowną pomoc w dzisiejszych czasach, bo jak wszyscy wiemy "wiedza kosztuje" jak u naszych tunerów
Przepraszam za OT ale chcę trochę wyjaśnić.
Planuję zmienić swojego Benkarcika tylko dlatego, że mój kręgosłup odmawia mi posłuszeĂąstwa (jestem po trzech operacjach odcinka L\S ) i muszę zmienić na automat jest mi o wiele wygodniej i po dłuższej podróży nie ma bólu, (często jeżdżę Taty A8 AFB w automacie stąd wiem) .
Fakt ,że jestem wielkim fanem dobrej muzyki w samochodzie i, chcę pozostać w modelu c5 w kombi, ponieważ tu muza gra jak z innej bajki nie wiem co helmuty zrobili przy konstrukcji tego auta ale coś w tym jest (nie mówię o BOSE tylko o ręcznej solidnej robocie CAR AUDIO).
Dlatego szukam coś w automacie by tą moja instalkę muzyczną przenieść do innej C5, chodzi mi po głowie również Allroad ale to trochę inna kaska jak za zwykłą A6 i inne koszty ewentualnych napraw pneumatyki.
Zastanawiam się czy własnie Allroad nie jest autem dla mnie (wygodniejszy zawieszeni-owo), może własnie z rocznika modelowego 02, skoro już raz wymieniałem motor na nowszy to już mam doświadczenie w tym zabiegu by zrobić to jeszcze raz np w Allroad .
Sorki z OT ale jakoś tak mi wyszło
Fajnie, że jeszcze jest gromada osób które niosą bezinteresowną pomoc w dzisiejszych czasach, bo jak wszyscy wiemy "wiedza kosztuje" jak u naszych tunerów
Przepraszam za OT ale chcę trochę wyjaśnić.
Planuję zmienić swojego Benkarcika tylko dlatego, że mój kręgosłup odmawia mi posłuszeĂąstwa (jestem po trzech operacjach odcinka L\S ) i muszę zmienić na automat jest mi o wiele wygodniej i po dłuższej podróży nie ma bólu, (często jeżdżę Taty A8 AFB w automacie stąd wiem) .
Fakt ,że jestem wielkim fanem dobrej muzyki w samochodzie i, chcę pozostać w modelu c5 w kombi, ponieważ tu muza gra jak z innej bajki nie wiem co helmuty zrobili przy konstrukcji tego auta ale coś w tym jest (nie mówię o BOSE tylko o ręcznej solidnej robocie CAR AUDIO).
Dlatego szukam coś w automacie by tą moja instalkę muzyczną przenieść do innej C5, chodzi mi po głowie również Allroad ale to trochę inna kaska jak za zwykłą A6 i inne koszty ewentualnych napraw pneumatyki.
Zastanawiam się czy własnie Allroad nie jest autem dla mnie (wygodniejszy zawieszeni-owo), może własnie z rocznika modelowego 02, skoro już raz wymieniałem motor na nowszy to już mam doświadczenie w tym zabiegu by zrobić to jeszcze raz np w Allroad .
Sorki z OT ale jakoś tak mi wyszło
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
Piotruś z tą T5 to się zgadzam bo na codzieĂą w lecie kiedy jest sezon budowlany (robię w budowlance) jeżdżę LT-kiem i jest ok i nawet w żony RAV 4 automat jest ok.
Ale orkiestra ma grać w C5 bardzo lubię to moje autko wszystko mi w nim pasuje tylko szkoda ze nie ma tiptronic..
A ten auuuuuuuuroad to niebywała okazja .
Pozdrowionka Ty Nasz Forumowy Majsterku
Miło było trochę po OT
Ale orkiestra ma grać w C5 bardzo lubię to moje autko wszystko mi w nim pasuje tylko szkoda ze nie ma tiptronic..
A ten auuuuuuuuroad to niebywała okazja .
Pozdrowionka Ty Nasz Forumowy Majsterku
Miło było trochę po OT
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga