Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BAU 2.5 179 KM] ILE WYTRZYMA POPMPA WTRYSKOWA VP W BAU

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

[ BAU 2.5 179 KM] ILE WYTRZYMA POPMPA WTRYSKOWA VP W BAU

Post autor: Gwozdzio » 17 lut 2012, 15:47

Chłopaki chcę kupić a6 Bau z zacnym przebiegiem około 350 i moje pytanie ile wytrzyma VP44 z BAU czytałem , że są trwalsze niż te w AKE ale chodzi mi o mechanikę nie o sterownik bo sterowniki ponoć nie lecą ?
Pytam ponieważ w swoim bękarcie AKE/BAU mam pompę po remoncie i zastanawiam się czy nie zostawić swojego zestawu.
I zastanawiam się jeszcze na wirusem a ponoć pompy BAU są bardzo wiruso odporne.
Proszę o porady. :)

Moja pompa jest z 2001 i została zregenerowana w 2011 czy pompy po regeneracji są składane na wzór pomp np jak w BAU? (chodzi mi o użyte części do regeneracji czy są jakieś standardy)
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 18 lut 2012, 11:10

350 tys to juz sporo moze siasc przy 360 lub 400 niema reguly ale jesli wczesniej nie byla robiona to ciebie to nie ominie ;)
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 18 lut 2012, 12:40

I dlatego zastanawiam się czy przełożyć swojego AKE kompa, wtryski i pompę do mojego nowego BAU.
Tylko czy gra warta świeczki,może lepiej od razu zawieść pompę BAU do odświeżenia i nie kombinować.
Ale pozostaje jeszcze jedna kwestia chcę zrobić Program na 100% (nie wiem jeszcze u kogo myślałem o Witku z MR) a ponoć z pompy z AKE można więcej wyciągnąć, tylko czy nowy sterownik bo taki mam po regeneracji nie ma również założonego kagaĂąca <stres> , i co tu robić.
I jeszcze jedna mina moje AKE to manual a nowo nabyte BAU będzie automat.

Piotruś pisał że jak przełożę całe zasilanie to będzie chodzić :) , tylko ciekawe co w drugą stronę czyli z automatu do manualna.
Co koledzy myślicie przekładać czy nie proszę o podpowiedzi,
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 18 lut 2012, 14:31

Jesli BAU chodzi to poco kombinowac ? jesli padnie zrobisz regeneracje albo podmienisz pompe.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 18 lut 2012, 14:38

Podmienić się nie da inna magistrala jedynie regeneracja mnie ratuję, ponieważ swoje AKE/BDG planuję sprzedać, wiec decyzja musi być szybka.
I problem z Chipem a bardzo chcę go zrobić.
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 18 lut 2012, 20:51

A może ktoś ją wymienił przy np. 340 tys i jest jak nowa.
A może to już trzecia bo lał chu... paliwo
A może.....
Jeśli chodzi o przekładkę to co ma manual a automat do pompy i wtrysków. Na jakiej skrzyni pracował silnik nie ma żadnego znaczenia. Przekładasz tylko pompe ,wtryski i turbine i śmigasz na BAU
Ja na twoim miejscu jeżdził bym BAU jak padnie pompa to naprawa i jedziesz dalej.(moze padnie za miesiac, za dwa albo za 10 lat- pewnosci nie masz)

coffin80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 30 sty 2011, 18:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: coffin80 » 19 lut 2012, 04:00

jeśli sie nie mylę to jest różnica między pompą wtryskową przy automacie a przy manualu,sterownik sie różni albo trzeba coś tam tam przeprogramować ,ale nie jestem pewny na 100% niech sie wypowie ktoś jeszcze....
Był : Audi A6 2.5 tdi s-line avant 180km quattro 2003r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.

Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 22 lut 2012, 10:05

Piotruś
Nie wiem jak mam dziękować zawsze Twoje odpowiedzi są trafne i poparte wielkim doświadczeniem :)
Co bardzo pomoże mi w podjęciu decyzji co dalej działać. <radocha>
Więc nie będę dekompletował swojego benkarcika AKE/BDG i niech przyszły nabywca się nim cieszy,bo naprawdę jest czym dzięki Twojej pomocy to zupełnie inne auto.
A pompę zostawię oryginał z BAU i chętnie bym ją oddał na zdjęcie zabezpieczanie i wstawienie tego czegoś z AFB tylko gdzie lub do kogo.
Piotruś możesz kogoś polecić kto zdejmie mi tą blokadę?
Nie zamierzam robić jakiś modów strasznych chciałbym uzyskać około 210km i 420/430 nm więc prawdopodobnie jest to osiągalne :), oczywiście zgodnie z Twoimi uwagami soft ecu + skrzynia. Tylko jeszcze nie wiem do kogo oddam.

A tak z ciekawości z AKE drugiej generacji i z tym rocznikiem modelowym (RM02) to można patrzeć w ten sposób że są to auta po liftowe z nowym Fis oraz automatem z literką S zamiast 4,3,2, inaczej produkcja od lipca 2001

Jeszcze raz wielkie dziękuję Panie Doktorku!!!!!!! :>
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 23 lut 2012, 16:45

Piotruś
Fajnie, że jeszcze jest gromada osób które niosą bezinteresowną pomoc w dzisiejszych czasach, bo jak wszyscy wiemy "wiedza kosztuje" <rotfl> jak u naszych tunerów :)

Przepraszam za OT ale chcę trochę wyjaśnić.
Planuję zmienić swojego Benkarcika tylko dlatego, że mój kręgosłup odmawia mi posłuszeĂąstwa <zalamka> (jestem po trzech operacjach odcinka L\S ) i muszę zmienić na automat jest mi o wiele wygodniej i po dłuższej podróży nie ma bólu, (często jeżdżę Taty A8 AFB w automacie stąd wiem) .
Fakt ,że jestem wielkim fanem dobrej muzyki w samochodzie i, chcę pozostać w modelu c5 w kombi, ponieważ tu muza gra jak z innej bajki nie wiem co helmuty zrobili przy konstrukcji tego auta ale coś w tym jest (nie mówię o BOSE tylko o ręcznej solidnej robocie CAR AUDIO).

Dlatego szukam coś w automacie by tą moja instalkę muzyczną przenieść do innej C5, chodzi mi po głowie również Allroad ale to trochę inna kaska jak za zwykłą A6 i inne koszty ewentualnych napraw pneumatyki.
Zastanawiam się czy własnie Allroad nie jest autem dla mnie (wygodniejszy zawieszeni-owo), może własnie z rocznika modelowego 02, skoro już raz wymieniałem motor na nowszy to już mam doświadczenie w tym zabiegu by zrobić to jeszcze raz np w Allroad .
Sorki z OT ale jakoś tak mi wyszło
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 23 lut 2012, 18:00

Piotruś z tą T5 to się zgadzam bo na codzieĂą w lecie kiedy jest sezon budowlany (robię w budowlance) jeżdżę LT-kiem i jest ok i nawet w żony RAV 4 automat jest ok.

Ale orkiestra ma grać w C5 !! :) bardzo lubię to moje autko wszystko mi w nim pasuje tylko szkoda ze nie ma tiptronic..

A ten auuuuuuuuroad to niebywała okazja <rotfl>.

Pozdrowionka Ty Nasz Forumowy Majsterku <lol>
Miło było trochę po OT <brawo>
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga