Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] A6 180km 2000r dzwine dzwonienie pod lewą

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
libi1003ml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[ AKE 2.5 180 KM] A6 180km 2000r dzwine dzwonienie pod lewą

Post autor: libi1003ml » 22 lut 2012, 13:25

Witam,
jestem posiadaczem A6 wersja Avant 180km AKE 2000r 299200km. Zastanawia mnie jedna sprawa odnośnie lewej klawiatury, bo słychać jakieś dziwne dzwonienie jakby zaworów, a z drugiej strony od korka oleju jest cisza jak makiem zasiał. Chciałem się was poradzić co może się dziać??? Odkręciłem korek od oleju wałek akurat ustawił się tak, że widać go dobrze i nie wydaje się aby był wytarty (żadnych krawędzi ani braku mocy itp.). Niestety drugiej strony tam gdzie dzwoni nie mam jak sprawdzić. Może to być jakiś popychacz który pękł albo coś czy wałki dead??? Pytam jestem kompletnie zielony. Dodam, że 30tyś km temu wymieniłem rozrząd tzn rolki paski pompę wody napinacz bez wałków. Ktoś przede mną też to robił, ale było to źle zrobione, więc wymieniłem jeszcze raz. Ciekawe czy wałki nie były robione skoro koło korka na wałku nie widać krawędzi?? Mam jeszcze jedno pytanie...Mogą się wycierać nierówno te wałki, że pod lewą klaw. się wytarły, a pod prawą nie???

Czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel

Post autor: Motostacja pl » 22 lut 2012, 13:41

libi1003ml, zadałeś kilka pytaĂą ale tak naprawdę mogło być wszystko robione, łącznie z tym, że niektóre elementy (wałki itp) wymieniono a inne nie.

Można długo gdybać a i tak jak chcesz wiedzieć na 100 % to podnies pokrywę i zobacz czy masz wszystko na miejscu i w jakim stanie.

Co do dzwonienia, jesli jestes pewien, że to spod pokrywy zaworów to jeszcze może być halasujący wtryskiwacz <mysli>