[ A6 C6 Avant] Osłona pod silnik.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 590
- Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
- Imię: Forum Audi Iwo
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
- Kontakt:
buca, Ogólnie polecał bym oryginał choć jest drogi ale z dobrego i wytrzymałego tworzywa. Mając Golfa IV też urwałem osłonę pod silnikiem i kupiłem zamiennik no ale niestety był fatalny i jeszcze szybciej pękł. Ogólnie rzecz biorąc za tanie pieniądze psie mięso jedzą Radził bym kupić oryginalną osłonę nawet używkę ale w dobrym stanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
zgadzam się z kolegą. w pasku i tak wymieniam osłonę co zima a najważniejsze są oryginalne śruby. w sumie to i koĂą by się uśmiał co teraz napiszę ale kupisz w sklepie typu motozbyt śruby- sztukę za 4 zyla, pojeździsz 4 tygodnie i giną. nie wiem czemu tak się dzieje, czy to gwint czy co...zchrobot pisze:Jakościowo zamienniki nie sa najgorsze ja mam już ponad 3 lata i nic się nie dzieje. Gorzej z montażem i dopasowaniem jeśli masz oryginalne śruby to bedzie dobrze
fakt jest taki że kilka miechów temu podjechałem na szrot i dałem gościowi 10-szkę i uzbierałem komplet. teraz czeka mnie to samo ponieważ zaginęły w stercie śniegu która wypadła w momencie odkręcania osłony
pzdr
napewno troszeczke bedziesz musial dopasowac zawlaszcza w okolicach nadkoli bo orginal ma inaczej a dkladnie rzecz biorac popatrz sobie na nadkola i bedziesz wiedzial o co chodzi bo mi to trudno wytlumaczyc ale jak bys zdecydowal sie na nia to bym dodal jakies wytlumienie jak orginalne oslony maja i troszke zabawy z dopasowaniem a jesli chodzi o material to ten jes troszecke twardszy i sztywniejszy od orginalnego plastiku i niepowinien sie tak szybko poddac
snakev3
Upewnij sie ze kupujesz cos co pasuje jesli chodzi o sruby i ma rowniez material izolacyjny/tlumiacy. Dla diesla zwlaszcza w zimie to wazne zeby w miare szybko nabieral temperatury (chociaz i z oslona dzieje sie to bardzo wolno).buca pisze:Będę szukał dobrej używki,bo ceną nie odbiega za bardzo od podróbek.
Mi kiedys w Niemczech na autostradzie wieksza z oslon pod silnikiem dokonala zywota i na nieszczescie peknieta byla w taki sposob ze przy predkosciach powyzej 100km/h stawala "pod wiatr" trac o asfalt. Szybki zjazd do serwisu audi pomogl tymczasowo (zrobili pare dziur w oslonie ktora zostala i ufiksowali tie-wrapami). Wystarczylo na dojechanie do PL. W serwisie w KRK musieli wymienic obie..glowna pod silnikiem i ta bardziej z przodu..koszt okolo 2k pln z robocizna. Niemniej jednak rachunek za tie-wraps musialem w niemieckim serwisie uiscic i to byl chyba moj "najwiekszy" rachunek jaki zaplacilem w audi..24 euro centy! Smieszne ale prawdziwe
Jak narazie:
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
https://a6klub.pl/album_personal.htm?user_id=16500
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
https://a6klub.pl/album_personal.htm?user_id=16500
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga