[ AFN 1.9 110 KM] Przyczyna moich problemow jak to naprawic
[ AFN 1.9 110 KM] Przyczyna moich problemow jak to naprawic
Witam.Oto problem ktorego wczesniej nie odkrylem a wymienialem swiece filtry niepotrzebnie.
na zdjeciu zaznaczylem strzalka wezyk przelewowy i jesli go zdejme z tego krucca z pompy doslownie leci jak z kranu!!Tak chyba ropa nie powinna leciej do wtryskow przelewami tylko odwrotnie ! wymienilem zaworek na filtrrze na febi ale to nic nie dalo.W tych wezykach przelewowych tworzy sie cisnienie i jesli tak dluzej jezdze auto dostaje wiekszych wibracji i to czuc cos ala pourywane poduszki po zagieciu wezyka sytuacja sie ustabilizowuje i autko niema juz tych wibracji jak rozwiazac ten problem zeby pompa z powrotu nie ladowala paliwa w przelewy
na zdjeciu zaznaczylem strzalka wezyk przelewowy i jesli go zdejme z tego krucca z pompy doslownie leci jak z kranu!!Tak chyba ropa nie powinna leciej do wtryskow przelewami tylko odwrotnie ! wymienilem zaworek na filtrrze na febi ale to nic nie dalo.W tych wezykach przelewowych tworzy sie cisnienie i jesli tak dluzej jezdze auto dostaje wiekszych wibracji i to czuc cos ala pourywane poduszki po zagieciu wezyka sytuacja sie ustabilizowuje i autko niema juz tych wibracji jak rozwiazac ten problem zeby pompa z powrotu nie ladowala paliwa w przelewy
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
wymieĂą ten zawór na pompie który sam zaznaczyłes czerwoną strzałką , to ten śrubunek z nakrętką i kruciec z zaworkiem wkrecony w dekiel ,który utrzymuje ciśnienie w pompie , może być zapchany i zbytnio wzrasta ciśnienie w układzie. sprawdz drożnośc powotu ropy.Aha i chyba masz za małe ciśnienie a nie za wysokie bo porozrywało by przelewy i dlatego silnik wibruje
Nowy zaworek w aso 430 zl chyba ich pogielo za srube z tloczkiem
Sprawdzalem juz przewody wszystko z nimi ok.
W zaworku jest jedna doza dziura przez ktora wraca paliwo<ta glowna ktora wchodzi do pompy>
Sa takze 2 mniejsze dziurki.Ta najmniejsza leci tylko wtedy kiedy np wloze srubokret i wcisne tloczek wtedy jest przejscie do tego malego.
Ta wieksza dziurka na zaworku niewiem do czego jest widac przez nia tylko sprezynke tłoczka.tylko poco ta wieksza dziura i tak tloczek tak daleko sie nie cofa aby lecialo przez 2 dziury
Sprawdzalem juz przewody wszystko z nimi ok.
W zaworku jest jedna doza dziura przez ktora wraca paliwo<ta glowna ktora wchodzi do pompy>
Sa takze 2 mniejsze dziurki.Ta najmniejsza leci tylko wtedy kiedy np wloze srubokret i wcisne tloczek wtedy jest przejscie do tego malego.
Ta wieksza dziurka na zaworku niewiem do czego jest widac przez nia tylko sprezynke tłoczka.tylko poco ta wieksza dziura i tak tloczek tak daleko sie nie cofa aby lecialo przez 2 dziury
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł
Jednak zaworek nie byl moim problemem.
Mam kolejna chipoteze
Okolo miesiaca temu czyscilem przeplywomierz plynem crc oraz patyczkiem do uszu ten drucik w przeplywomierzu.Sadze ze moglem go uszkodzic i dlatego auto gorzej mi pali w niskich temp poniewaz kolejnym objawem jest po odpaleniu jakby po kilku sek wzrastala dawka paliwa i slychac to takze z wydechu jak auto dostaje po kilku sek wiecej paliwa.
Mozna jakos sprawdzic przeplywomierz rano przed uruchomieniem
moze odlaczyc wtyczke moze cos pomoze
Mam kolejna chipoteze
Okolo miesiaca temu czyscilem przeplywomierz plynem crc oraz patyczkiem do uszu ten drucik w przeplywomierzu.Sadze ze moglem go uszkodzic i dlatego auto gorzej mi pali w niskich temp poniewaz kolejnym objawem jest po odpaleniu jakby po kilku sek wzrastala dawka paliwa i slychac to takze z wydechu jak auto dostaje po kilku sek wiecej paliwa.
Mozna jakos sprawdzic przeplywomierz rano przed uruchomieniem
moze odlaczyc wtyczke moze cos pomoze
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
mozna vag powinien na zgaszonym pokazać -wartośc rzeczywista przepływającego powietrza-0 ,sama przepływka ma wpływ na rozwijaną moc silnika ale możesz ją śmiało odpiąć i na przyszłośc to nie grzeb patyczkami w przepływce bo pewnie ja ubiłes.szkoda że wczesniej tego nie pisałes. sprawdz jeszcze czujnik temperatury silnika bo z opisu wynika że coś z dawka nie halo. też możesz go odpiąć wtedy komop, wejdzie w tryb awaryjny i pokaże -30 stopni. Powinno od strzała zapalic na zimnym motorze .przetestuj vagiem przed odpaleniem . temp powinna być zgodna z temp otoczenia dawka rozruchowa ok 16,8 przepływ powietrza ok 350-450 kąt wtrysku ok 55-60
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga