Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFN 1.9 110 KM] Przyczyna moich problemow jak to naprawic

Silniki wysokoprężne
Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

[ AFN 1.9 110 KM] Przyczyna moich problemow jak to naprawic

Post autor: Kamilvti » 10 lut 2012, 20:44

Witam.Oto problem ktorego wczesniej nie odkrylem a wymienialem swiece filtry niepotrzebnie.
Obrazek
na zdjeciu zaznaczylem strzalka wezyk przelewowy i jesli go zdejme z tego krucca z pompy doslownie leci jak z kranu!!Tak chyba ropa nie powinna leciej do wtryskow przelewami tylko odwrotnie ! ?? wymienilem zaworek na filtrrze na febi ale to nic nie dalo.W tych wezykach przelewowych tworzy sie cisnienie i jesli tak dluzej jezdze auto dostaje wiekszych wibracji i to czuc cos ala pourywane poduszki po zagieciu wezyka sytuacja sie ustabilizowuje i autko niema juz tych wibracji ;/ jak rozwiazac ten problem zeby pompa z powrotu nie ladowala paliwa w przelewy ?? ;/
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 10 lut 2012, 20:52

wymieĂą ten zawór na pompie który sam zaznaczyłes czerwoną strzałką , to ten śrubunek z nakrętką i kruciec z zaworkiem wkrecony w dekiel ,który utrzymuje ciśnienie w pompie , może być zapchany i zbytnio wzrasta ciśnienie w układzie. sprawdz drożnośc powotu ropy.Aha i chyba masz za małe ciśnienie a nie za wysokie bo porozrywało by przelewy i dlatego silnik wibruje
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 10 lut 2012, 21:02

Mozna to odkrecic i jakos skontrolowac ??Na jakiej zasadzie to dziala ?Powrot mam drozny bo sprawdzalem.Gdzie kupie ten zaworek moze mi ktos go pokazac na allegro jak on wyglada do 1.9 ?
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 10 lut 2012, 21:06

to ten oznaczony kropką-zawór nadmiarowy Obrazek
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 10 lut 2012, 21:17

ok dzieki,troche dziwna usterka ;/ moze sprubuje to jakos przeczyscic bo co tam sie moze zepsuc ;/ w ASO pewnie z 300 zl a na allegro nic niema.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 10 lut 2012, 21:22

tu masz real foto Obrazekjest na allego wysłałem linka ok 140pln
PS polska ropa - syfilis - potrafi popsuć rzeczy nie do popsucia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 10 lut 2012, 22:00

Wiem dzieki :) Na necie prawie 0 info na temat tego zaworka nikomu one chyba nie siadaja musze go wyciagnac i sprawdzic moze wystarczy tylko jakies przeczyszczenie itd; )
lub moze poprostu powrot do baku jest utrudniony i zaworek wali rope tam gdzie mu lzej.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 10 lut 2012, 22:23

dokładnie sprawdz powrót pod autem moze gdzies zagniecony i umyj zawór zmywaczem w sprayu do hamulców stosowanym
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 11 lut 2012, 09:42

Dzis wymontowalem ten zaworek sa tam 2 dziurki i tloczek+sprezynka.Chyba ten tloczek sie zuzyl i przepuszcza cisnienie ale moze to byc tez spowodowane utrudnionym powrotem ale i tak tloczek do wymiany.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 11 lut 2012, 09:59

tak on ma utrzymać ciśnienie w pompie bez niego auto nawet nie odpali
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 11 lut 2012, 14:34

Nowy zaworek w aso 430 zl ;/ chyba ich pogielo za srube z tloczkiem :]

Sprawdzalem juz przewody wszystko z nimi ok.

W zaworku jest jedna doza dziura przez ktora wraca paliwo<ta glowna ktora wchodzi do pompy>
Sa takze 2 mniejsze dziurki.Ta najmniejsza leci tylko wtedy kiedy np wloze srubokret i wcisne tloczek wtedy jest przejscie do tego malego.
Ta wieksza dziurka na zaworku niewiem do czego jest widac przez nia tylko sprezynke tłoczka.tylko poco ta wieksza dziura i tak tloczek tak daleko sie nie cofa aby lecialo przez 2 dziury ;/
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 11 lut 2012, 17:04

kup ten z linku allegro albo podjedz do pompiarza i spytaj . On jest bardzo precyzyjnie wykonany dłubanie nic nie da
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 11 lut 2012, 18:38

Wiem juz zamowilem zobaczymy po montazu czy bedzie dobrze;)
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 18 lut 2012, 22:44

Jednak zaworek nie byl moim problemem.

Mam kolejna chipoteze

Okolo miesiaca temu czyscilem przeplywomierz plynem crc oraz patyczkiem do uszu ten drucik w przeplywomierzu.Sadze ze moglem go uszkodzic i dlatego auto gorzej mi pali w niskich temp poniewaz kolejnym objawem jest po odpaleniu jakby po kilku sek wzrastala dawka paliwa i slychac to takze z wydechu jak auto dostaje po kilku sek wiecej paliwa.

Mozna jakos sprawdzic przeplywomierz rano przed uruchomieniem ??

moze odlaczyc wtyczke moze cos pomoze ??
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 19 lut 2012, 09:57

mozna vag powinien na zgaszonym pokazać -wartośc rzeczywista przepływającego powietrza-0 ,sama przepływka ma wpływ na rozwijaną moc silnika ale możesz ją śmiało odpiąć i na przyszłośc to nie grzeb patyczkami w przepływce bo pewnie ja ubiłes.szkoda że wczesniej tego nie pisałes. sprawdz jeszcze czujnik temperatury silnika bo z opisu wynika że coś z dawka nie halo. też możesz go odpiąć wtedy komop, wejdzie w tryb awaryjny i pokaże -30 stopni. Powinno od strzała zapalic na zimnym motorze .przetestuj vagiem przed odpaleniem . temp powinna być zgodna z temp otoczenia dawka rozruchowa ok 16,8 przepływ powietrza ok 350-450 kąt wtrysku ok 55-60
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja