[ ALF 2.4 165 KM] Duży wyciek oleju w przedniej części silni
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lip 2009, 21:57
- Lokalizacja: slask
[ ALF 2.4 165 KM] Duży wyciek oleju w przedniej części silni
Koledzy czy ktos miał podobny przypadek mianowicie wczoraj podczas podjazdu pod garaż zauwazyłem plame ,gdy podszedłem do bramy była długa kreska oleju na podjezdzie co znaczy że olej leje sie strumieniem.Obejrzałem silnik i mam bardzo pobryzgany przód silnika(wentylatory i dół silnika).Orientujecie się co to może być?Jutro jestem umówiony do mechaniora.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lip 2009, 21:57
- Lokalizacja: slask
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Jedyne miejsce na zewnątrz silnika jakie przychodzi mi do głowy i gdzie panuje spore ciśnienie zdolne obryzgać wentylatory chłodnicy, to filtr oleju. Niemniej wyciek tamtędy raczej mało prawdopodobny.
Teoretycznie to mogła jeszcze zamarznąć odma i wyrzuciło olej spod którejś pokrywy zaworowej.
Teoretycznie to mogła jeszcze zamarznąć odma i wyrzuciło olej spod którejś pokrywy zaworowej.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
U mnie np poszła uszczelka od chlodnicy filtra oleju i na właczonym silniku lecialo dosc mocno ale wetylatora mi nie obryzgało. Zobacz czy leci tylko na właczonym silniku bo u mnie tylko na właczonym lecialo jak bylo cisnienie.
Jak leci na właczonym to pewnie poszła ta uszczelka.
Ostatnio juz pare osob mi o tym mowilo ze przy tych mrozach wlasnie ida te uszczelki
Jak leci na właczonym to pewnie poszła ta uszczelka.
Ostatnio juz pare osob mi o tym mowilo ze przy tych mrozach wlasnie ida te uszczelki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lip 2009, 21:57
- Lokalizacja: slask
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lip 2009, 21:57
- Lokalizacja: slask
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lip 2009, 21:57
- Lokalizacja: slask
Byłem u mechanika i wycisło simering na wale.Mechanik pokazywał mi przewody odpowietrzające i było w nich pełno oleistej wody koloru jasnobrązowego.Muszę wymienić przy okazji pasek rozrządu i alternatora,olej(bo go zgubił),przewód jakiś odpowietrzający bo pękł.Jako ciekawostkę podam że mechanik zauważył więcej takich przypadków w samochodach z LPG bo ponoć większy zachodzi proces parowania.Zastanawiam się nad nową odmą i eżektorem.Powiedział że obejrzy,wyczyści i stwierdzi czy dać nowe czy nie.
Podałby mi ktoś koszt nowej odmy i eżektora?
Podałby mi ktoś koszt nowej odmy i eżektora?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lip 2009, 21:57
- Lokalizacja: slask
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
Przy wycieku oleju, fakt, że dół jest obrzygany to normalna sprawa - podmuchy wiatru rozbryzgują go po całym silniku.
Ja u siebie wymieniłem, eżektor, odmę, broki, oring chłodnicy olejowej, obie uszczelki na miskach, górną i dolną i pewnie i tak o czymś zapomniałem .
Jeszcze mi się pojawiają jakieś kropelki z przodu silnika ale są to już praktycznie niezauważalne ubytki. Też kapie mi gdzieś z przodu.
daj znać czy po wymianie uszczelniacza na wale sytuacja się poprawiła.
Ja u siebie wymieniłem, eżektor, odmę, broki, oring chłodnicy olejowej, obie uszczelki na miskach, górną i dolną i pewnie i tak o czymś zapomniałem .
Jeszcze mi się pojawiają jakieś kropelki z przodu silnika ale są to już praktycznie niezauważalne ubytki. Też kapie mi gdzieś z przodu.
daj znać czy po wymianie uszczelniacza na wale sytuacja się poprawiła.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga