Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Przełącza na benzyn przy 4,5 tys na jedynce .

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
andrzej99

[ C5+LPG] Przełącza na benzyn przy 4,5 tys na jedynce .

Post autor: andrzej99 » 14 lut 2012, 12:32

witam koledzy mam pytanko posiadam AUDI a6 c5 instalacja gazowa sekwencja .
Autko jest w automacie i w momencie ruszania agresywnie potrafi przełączac na benzyne juz przy 4,5 tys obrotów .
Szczerze to jest troche irytujące przełączac tak znów na benzyne - czy istnieje mozliwosc ustawienia tego .Dodam ze np na 3-5 biegu ciagnac tak do 6 tys jest ok ale własnie potrafi na tej jedynce przezucic na benzyne czasem jak jade ok 60-70km/h dodac gazu na "max" rowniez przełaczy na benzynke ale ten 1 bieg najbardziej flustrujaćy

Raf4rb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
Imię: Rafał
Rocznik: 2016
Moje auto: Inne
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Raf4rb » 14 lut 2012, 14:34

Pewnie spada ciśnienie gazu i dlatego przełącza na benzynę. Jaka instalacja?

andrzej99

Post autor: andrzej99 » 14 lut 2012, 16:30

reduktor Silver
nr komputera G3
zaznacze ze nie mam spadku mocy na LPG fajnie chodzi , spalanie jest ok 12-13l/lpg na 100 km
ale czase mdenerwuje to przełączanie na benzyne.Czytałem ze moze byc to winąniskich temperatur i niektorzy reduktor pianką zasłaniają zeby temp była wyzszaa

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 14 lut 2012, 18:19

andrzej99 pisze:reduktor Silver
Moim zdaniem powinien być gold.
A kwestie przełączania mogą być konsekwencją nadmiernego spadku ciśnienia w reduktorze a nie niskich temperatur. Podepnij interfejs do LPG i zobacz przy pełnym bucie, jak leci w dół ciśnienie i na ile spada.
G3 o ile pamiętam to holenderska instalka, a nasz rodzimy KME robił coś podobnego więc chyba soft będzie pasował.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 lut 2012, 19:29

andrzej99,

Jaką masz butlę i z której strony jest zamontowany wielozawór
Może butla jest do tzw "jazdy na wstecznym", wtedy będzie przełączało na pb przy ostrzejszym ruszaniu. Wystarczy wtedy przekręcić butlę.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 14 lut 2012, 20:24

Kolego znajdź trochę czasu i dawaj do mnie zerkniemy co mu dolega.. szkoda, że nie masz staga bo mam do niego kabelek..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 14 lut 2012, 22:54

KME Silver będzie dobry tylko trzeba go delikatnie zmodyfikować do wersji turbo czyli rozwiercić kanał podciśnienia do 3.3mm wtedy reakcja na pedał gazu będzie dużo lepsza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja