[ MANUAL] s6 MANUAL JAK SIE SPRAWUJE
[ MANUAL] s6 MANUAL JAK SIE SPRAWUJE
Witam tak jak w tytule chce nie długo kupic sobie S6 manual , miałem A8 4.2 tiptronic i 2 razy robiłem skrzynie wiec wole teraz manuala . Lecz jak bylem u faceta z czesciami powiedzial ze manuale nie wytrzymuja przy tym sliniku wiec chciał bym sie dowiedziec moze ktoś z was ma takowy samochodzik i cos podpowie czy to głupoty co gadał za pomoc z góry dzieki
M6SSS6
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
koledzy czy automat czy manual tutaj nie ma znaczenia!!! Jezeli butujesz do oporu to sprzeglo i skrzynia dostaja po dupie...
Jak kupisz automat to muss trzeba zrobic remont od razu albo za chwile ale po remoncie cieszysz sie sprawna skrzynia...
Jezeli kupisz manual to tez nie masz pewnosci ze sie nie wysypie. A jak jeszcze strzelasz ze sprzegla itp to manual z czasem sie wysypie.
Nie oszukujmy sie jak masz duza moc to jej uzywasz... no chyba ze ktos lubi przepalac rope i jezdzic w niedziele do kosciola... Czy chcesz czy nie i tak korzystasz praktycznie z pelnej mocy w ruchu ulicznym.
Mysle ze automat jest duzo lepszy jezeli oczywiscie jest po remoncie albo w bardzo dobrym stanie...
Jak kupisz automat to muss trzeba zrobic remont od razu albo za chwile ale po remoncie cieszysz sie sprawna skrzynia...
Jezeli kupisz manual to tez nie masz pewnosci ze sie nie wysypie. A jak jeszcze strzelasz ze sprzegla itp to manual z czasem sie wysypie.
Nie oszukujmy sie jak masz duza moc to jej uzywasz... no chyba ze ktos lubi przepalac rope i jezdzic w niedziele do kosciola... Czy chcesz czy nie i tak korzystasz praktycznie z pelnej mocy w ruchu ulicznym.
Mysle ze automat jest duzo lepszy jezeli oczywiscie jest po remoncie albo w bardzo dobrym stanie...
The force will be with you...always
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
Mlodyrzeszow no masz racje... pomylilem sie nie chodzilo o sama skrzynie ale sprzeglo. W manualu przy ogrmonej mocy i nie umiejetnej jezdzie szybko pada sprzeglo...
nie oszukujmy sie przeniesienie napedu z takiego potwora 4,2 V8 ponad 300KM jest ogromnym przeciazeniem i sprzeglo z czasem nie daje rady... oczywiscie mowimy tutaj o przypadku mlodego nagrzanego kierowcy ktory lubi sobie postrzelac ze sprzegla i na codzien stosuje bardzo szybka wrecz sportowa jazde...
mysle ze S6 ze zdrowa skrzynia od kogos kto umie nia jezdzic, od kogos kto dbal o auto to nic zlego...
czy skrzeglo czy skrzynia i tak bedzie cos do robienia... poza tym automatem sobie nie ma jak postrzelac ze sprzegla ...
nie oszukujmy sie przeniesienie napedu z takiego potwora 4,2 V8 ponad 300KM jest ogromnym przeciazeniem i sprzeglo z czasem nie daje rady... oczywiscie mowimy tutaj o przypadku mlodego nagrzanego kierowcy ktory lubi sobie postrzelac ze sprzegla i na codzien stosuje bardzo szybka wrecz sportowa jazde...
mysle ze S6 ze zdrowa skrzynia od kogos kto umie nia jezdzic, od kogos kto dbal o auto to nic zlego...
czy skrzeglo czy skrzynia i tak bedzie cos do robienia... poza tym automatem sobie nie ma jak postrzelac ze sprzegla ...
The force will be with you...always
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Michałł
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1027
- Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
- Imię: Michał
- Moje auto: Q5
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Van
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
M6SSS6, to prawda chociaz powiem szczerze ,ze jezdzę tym 2.5 automatem to tak na poczatku ale potem nie ma rownych no chyba ,ze S6 podjezdza no to wtedy kłaniam sie nisko chłopakom lub kobietom za kierownicą z takim silnikiem i nawet nie próbuje
Tez bym szedł w manual ja przewaznie swoim Tiptronic jeżdżę na pół automacie bo nudno tak non stop jak sam biegi zmienia Aha no i nie mozna tak na swiatłach chyba ,ze sie myle samochód juz w obrotach trzymac chociaz nie sprawdzałem i wole nie;)
Dokładnie chodzi mi o trzymanie nogi na hamulcu i gazowanie i zielone światło puszczam hamulec a auto tak przy 3 tyś obrotów rusza mozna tak w automacie czy nie bardzo ?
Przepraszam za ot z góry
Tez bym szedł w manual ja przewaznie swoim Tiptronic jeżdżę na pół automacie bo nudno tak non stop jak sam biegi zmienia Aha no i nie mozna tak na swiatłach chyba ,ze sie myle samochód juz w obrotach trzymac chociaz nie sprawdzałem i wole nie;)
Dokładnie chodzi mi o trzymanie nogi na hamulcu i gazowanie i zielone światło puszczam hamulec a auto tak przy 3 tyś obrotów rusza mozna tak w automacie czy nie bardzo ?
Przepraszam za ot z góry
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Mlodyrzeszow,
mam pytanko, u mnie w manualu jak silnik ciagnie to przeniesienie napedu "buczy". nie jest to wprawdzie bardzo glosnie ale mechanik czy ktos kto sie zna uslyszy. dzieje sie tak na kazdym biegu. Czy u Ciebie jest tak samo? poza tym z manualem wszystko ok,wymienialem tylko sprzeglo. mam tez delikatne luzy gdzies na przeniesieniu. jak stoje i wbije 1 to czuc jak wybiera luz i jest minimalne szarpniecie a jak jade na wysokim biegu i dodam gazu to tez da sie wyczuc takie samo szarpniecie. daj zna jak u Ciebie.
pozdrawiam.
mam pytanko, u mnie w manualu jak silnik ciagnie to przeniesienie napedu "buczy". nie jest to wprawdzie bardzo glosnie ale mechanik czy ktos kto sie zna uslyszy. dzieje sie tak na kazdym biegu. Czy u Ciebie jest tak samo? poza tym z manualem wszystko ok,wymienialem tylko sprzeglo. mam tez delikatne luzy gdzies na przeniesieniu. jak stoje i wbije 1 to czuc jak wybiera luz i jest minimalne szarpniecie a jak jade na wysokim biegu i dodam gazu to tez da sie wyczuc takie samo szarpniecie. daj zna jak u Ciebie.
pozdrawiam.
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- robert2642
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 sty 2013, 22:59
- Lokalizacja: warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga