Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFN 1.9 110 KM] brak mocy,ledwo odpala,odmma zamarza,

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzysztofl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 31 sty 2012, 11:03
Lokalizacja: Węgorzewo(warmińsko-Mazurskie)

[ AFN 1.9 110 KM] brak mocy,ledwo odpala,odmma zamarza,

Post autor: krzysztofl » 04 lut 2012, 09:55

Witam,
kolejny problem z moim autkiem....Auto ledwo mi odpala na mrozach...wiem, że jest już trochę tematów z tym problemem ale mój jest chyba inny niż już omawiane, mianowicie przy wyższych obrotach włącza się tryb awaryjny,ostatnio odma mi zamarzła i wysadziła olej:(. przy 120 silnik strasznie wyje,jeszcze bardziej gdy np mam 160 a odpuszczę pedał gazu i ogólnie brak mu przyspieszenia. Może zapchany katalizator co wy na to? kiedyś byłem u mechanika to mówił , że może skrzynia od benzyniaka jest wsadzona?przy 120 mam 3tys obrotów.zbytnio nie znam się na tym wiec proszę o pomoc.
Dodam że robiłem logi ale niestety może nie mieliście czasu,żeby je przeanalizować.

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 05 lut 2012, 22:43

A jakies bledy na vagu ?
Moze byc wiele problemow np kierownice w turbo,przeplywomiez jesli jest slaby auto jest mulowate.Zrob logi grupy 003 dynamiczne nawet od tych 1.500 do 3000 obr aby sprawdzic przeplywke.Sprawdz kat wtrysku pompe itd.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Awatar użytkownika
krzysztofl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 31 sty 2012, 11:03
Lokalizacja: Węgorzewo(warmińsko-Mazurskie)

Post autor: krzysztofl » 06 lut 2012, 10:26

błędy to 00575 i 17-00 ...dzisiaj zauważyłem jakby silnik się rozpędzał przy odpalaniu a nie pali.byłem u mechanika i twierdzi że to wina pompy oleju..co wy na to..dzisiaj zrobie dynamiczne i wrzuce logi.
Aku bardzo dobre...świece sprawdziłem grzeją...przyrządzik ustawienia łopatek od turbiny przy rozpalaniu działa..Już nie mam sił:( pomocy
logi statyczne :
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_70950.html
Grupy: 004,007,011 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_70951.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_70952.html
Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_70953.html
Grupy: 011,013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_70954.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_70955.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_70956.html

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 06 lut 2012, 11:02

Ja z logami ci niestety nie pomoge bo sie nieznam na tym.z tego co widze to tylko temp masz za niska bo masz 81 a powinni byc 88-90.Wklej te logi do diagnostyki lub jedz do jakiejs firmy cziptuningowej oni sa obeznani w te klocki i za odpowiednia ilosc pieniedzy napewno dojda co jest nie tak.

blad 00575 ; czyli cos z cisnieniem doladowania wiec albo kierownice turbo ,zaworek N75 lub poprostu masz gdzies dziure w laczniku i turbina za malo laduje i auto niema mocy.Ja bym zaczął od najanszych napraw ,sprawdzil laczniki i koniecznie kazde podcisnienie !! i eventualnie wymien n75 jesli to nic nie da to do fachowca.

Błąd 17-00 : Masz uszkodzony nastawnik na pompie :

Objawy uszkodzonego nastawnika:
- nierówna praca silnika na biegu jałowym
- nieprecyzyjne reagowanie na pedał gazu
-brak reakcji na pedal gazu w niektórych sytuacjach
- szarpania na dowolnym biegu
- brak możliwości uruchomienia samochodu
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Awatar użytkownika
krzysztofl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 31 sty 2012, 11:03
Lokalizacja: Węgorzewo(warmińsko-Mazurskie)

Post autor: krzysztofl » 06 lut 2012, 11:54

wieczorkiem wrzuce to logi...a co do tych fachowców w moim rejonie to bym dyskutował.większość wymienia pól samochodu i nic nie pomaga....nie wiem jak z tym nastawnikiem .....czy idzie go jakoś sprawdzić? z tym nastawnikiem to objaw jaki mam z tych wymienionych to trudności w odpaleniu.Jak go odpalam to nie może załapać a wydaje mi się że nabiera większej szybkości (przyspiesza)

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 06 lut 2012, 12:23

Przeciez pokazal ci sie blad wiec na 100 % jest to wina nastawnika.Nastawnika na oko nie sprawdzisz tak czy siak musi go obejzec fachowiec a jesli wyslesz i bedzie dobry to jestes w placy tylko 40 zl za wysylki ale na 99% bedzie do regeneracji.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Awatar użytkownika
Mayhem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 262
Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
Lokalizacja: Szczecin / Świdwin

Post autor: Mayhem » 06 lut 2012, 16:34

krzysztofl,
1. Pierwsze co to za niska temperatura cieczy chłodzącej.
2. Bez logów dynamicznych nie jesteśmy w stanie więcej nic powiedzieć.
3. Z ciekawości możesz zalogować ENGINE> LOGIN wpisz 12233 > podaj wartości z kanału 01 i 05
4. Jak dla mnie kierownice spalin albo zaworek N75 się zawiesza.
5. Wklej jeszcze raz na forum te wszystkie błędy, ale razem z ich opisem jakie wyświetlił VAG.
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1

Awatar użytkownika
krzysztofl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 31 sty 2012, 11:03
Lokalizacja: Węgorzewo(warmińsko-Mazurskie)

Post autor: krzysztofl » 06 lut 2012, 20:20

witam ponownie właśnie zrobiłem logi...tylko miałem problemy nie zawsze moglem rozpędzic go do 4000rpm.ciężko tez silnik było mi zagrzać.oto one....
Grupy: 000,001,000,001,000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_71446.html
Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_71447.html
Grupy: 003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_71448.html
Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_71449.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_71450.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_71451.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_71452.html
Grupy: 011,013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_71453.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_71454.html
Grupy: 004,007,011 - http://vaglog.rtnet.pl/martynapo_71455.html

z góry Dziękuje .Mam nadzieje ze wyszły mi te logi...bo pierwszy raz robiłem...

Awatar użytkownika
krzysztofl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 31 sty 2012, 11:03
Lokalizacja: Węgorzewo(warmińsko-Mazurskie)

Post autor: krzysztofl » 06 lut 2012, 20:26

a błedy w VAgu to:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent

Awatar użytkownika
krzysztofl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 31 sty 2012, 11:03
Lokalizacja: Węgorzewo(warmińsko-Mazurskie)

Post autor: krzysztofl » 06 lut 2012, 20:31

a co do tego:login wpisywałem to ale nie wiem gdzie te kanały nic mi sie nie pokazywało .nie znam dobrze vaga

Awatar użytkownika
Mayhem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 262
Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
Lokalizacja: Szczecin / Świdwin

Post autor: Mayhem » 06 lut 2012, 21:43

krzysztofl, przyłóż się do tych logów jeszcze 011 DYNAMICZNE proszę zrobić i możemy wtedy pogadać ;) a co do logowania to ma ci się wyświetlić coś takiego download.htm?id=5763 . Nie wiem kto wymyślił wcześniej że coś jest z nastawnikiem nie tak, ale chyba się ktoś pomylił w ocenie.
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1

Awatar użytkownika
krzysztofl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 31 sty 2012, 11:03
Lokalizacja: Węgorzewo(warmińsko-Mazurskie)

Post autor: krzysztofl » 11 lut 2012, 09:22

panowie i jak myślicie że to winna nastawnika?ale co nastawnik ma do mocy?

Awatar użytkownika
Mayhem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 262
Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
Lokalizacja: Szczecin / Świdwin

Post autor: Mayhem » 11 lut 2012, 11:17

krzysztofl, zrób 011 DYNAMICZNE są naprawdę niezbędne żeby cokolwiek powiedzieć i nie gdybać zbytnio w tym temacie.
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1

KaeM
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 maja 2009, 13:42
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: KaeM » 11 lut 2012, 22:49

Mogę doradzić - 011 razem z 010 - będzie pewność czy pedał w podłodze.
Dobrze by było też jeszcze raz 03 z 08 i 010 - przepływka obcina dawkę paliwa przy 2700 - log 08.
U mnie rok temu było podobnie, po wymianie przepływki i rozruszaniu kierownic w turbinie moc wróciła.
Co do nastawnika - działa dobrze.

Awatar użytkownika
krzysztofl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 31 sty 2012, 11:03
Lokalizacja: Węgorzewo(warmińsko-Mazurskie)

Post autor: krzysztofl » 18 mar 2012, 19:54

No niestety nie robiłem tych dynamicznych a od razu zabrałem się za czyszczenie łopatek w turbinie i znalazłem przyczynę .Wiec przyczyną w/w opisywanego problemu były zapieczone łopatki.Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja