Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[zachodniopomorskie] [A6 C5 2.4] Nie pali na wszystkie cylin

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 09 lut 2012, 20:25

witam. tak kolego to jest cewka to co pokazałeś z aukcji w servisie kosztuje ponad 1400pln więc to nie to . sprawdz cewkę tak jak pisałem plus to co napisał fassi to też jest bardzo ważne dla prawidłowej pracy silnika a wyzerować możesz przez skasowanie błędów czy one są czy ich nie ma . pozdro
Ostatnio zmieniony 09 lut 2012, 20:32 przez marek [a6], łącznie zmieniany 1 raz.
tylko quatrro !!!

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 lut 2012, 20:32

snowmass pisze:fassi1 - jak wyzerować te korekty? Silnik teraz odpala całkiem ok, tylko że jak się trochę zagrzeje to właśnie często gaśnie jak chcesz ruszyć na niskich obrotach, możesz ruszyć jak dasz mu porządnie gazu powyżej 2000 obr bo inaczej zdechnie.
Poprzez wykasowanie bledow w vagu nawet jesli nie ma zadnych.

snowmass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 02 maja 2009, 21:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: snowmass » 09 lut 2012, 20:37

Ok jutro sprawdzę z tym wykasowaniem błędów i zobaczymy czy coś się zmieni, a ta sonda nie pokazałaby się w vagu?

marek [a6] - może wiesz co kosztuje 800 zł ? :)

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 09 lut 2012, 20:49

witam. np .sonda lambda za 795.26 pln . więc do dzieła sprawdz bo jak to sonda to poza servisem wiele taniej . pozdro
tylko quatrro !!!

snowmass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 02 maja 2009, 21:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: snowmass » 09 lut 2012, 21:43

No to jednak jeszcze dzisiaj wykasowałem błędy, był jeden o niskim poziomie płynu chłodnicy, po skasowaniu błędów - stał około 6 h czyli był zimy - nie odpalił za pierwszym razem, za drugim zaskoczył ale kulał no i dalej tak samo jakby nie palił na któryś cylinder.

Czyli bardzie to będzie sonda czy cewka? Tak w ogóle sonda jest jedna czy jest ich więcej?

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 09 lut 2012, 21:51

witam. sondy sa dwie jedna z prawej druga z lewej żeby uznać jedno albo drugie za winowajcę musisz to sprawdzić cewka jest jako całość jedna sprawdz tak jak pisałem ewentualnie podmieĂą od kogoś może być od 2.8. co do sond musiał byś pokazać screena z vaga z bloku 9 w silniku albo zalogować ten blok ,lub po prostu zobacz jak zmieniają sie wartości w tym bloku powinny oscylować od 0.1 do 0.9 . pozdro
tylko quatrro !!!

snowmass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 02 maja 2009, 21:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: snowmass » 09 lut 2012, 21:55

Mam VAG-COM - jak to sprawdzić? Gdzie trzeba wejść?

Może masz jakiegoś screena z lokalizacją tych sond?

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 09 lut 2012, 22:11

witam. wchodzisz w silnik 01 póżniej bloki mierzone numer 09 i tam masz napięcie sond chyba że u ciebie będzie w kanałach 032 033 . co do screenów poszukaj na forum było tego sporo . pozdro
tylko quatrro !!!

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 lut 2012, 22:13

W C5 to raczej jest blok 032 - korekty długie
i blok 033 korekty krótkie wraz z napięciami sond

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 09 lut 2012, 22:20

witam. Krzychu normalnie tak powinno być ale nie do koĂąca np. kuzyn ma c5 i jak mu sprawdzam jest w 09 napięcie i korekty krótkie w 06 i długie w 07 . pozdro
tylko quatrro !!!

Karol89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 31 lip 2011, 17:45
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Karol89 » 09 lut 2012, 22:30

snowmass pisze:To jeszcze mam pytanie laika. Czy cewka zapłonowa to jest to http://moto.allegro.pl/cewka-zaplonowa- ... 34428.html czy to jest może jakiś cały moduł zapłonu, a w cewki wchodzą przewody?

Za 130 zł jeśli sprawne to by nie bolało, wymiana tego też nie wygląda na skomplikowaną. Czy możliwe że to właśnie to kosztuje 800 zł w ASO? Tak myślę że chyba nie ma nic więcej co mogłoby się popsuć i powodować takie objawy jak u mnie.
Przeca wkleiłem zdjęcie gdzie są cewki/moduł zapłonu i tutaj widać jak on wygląda w tym poście jest foto --TU--

snowmass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 02 maja 2009, 21:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: snowmass » 09 lut 2012, 22:30

Jutro po pracy biorę się za sprawdzanie, mam nadzieję że to ta sonda, czy wymiana jest mocno skomplikowana?

Karol89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 31 lip 2011, 17:45
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Karol89 » 09 lut 2012, 22:41

Trzeba wykręcić ją z kolektora wydechowego z jednego i drugiego i odpiąć kostki z kablami i wkręcić nowe tak jak normalną śrubę i podpiąć kostki w swoje miejsce :p

snowmass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 02 maja 2009, 21:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: snowmass » 10 lut 2012, 06:07

Nie trzeba mieć specjalnego klucza do sond? Widziałem takie na allegro.

Karol89 widzę że dokumentujesz wszystko na zdjęciach :) Może masz gdzieś zdjęcie gdzie dokładnie są te sondy?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 10 lut 2012, 07:20

v6-24-bdv-czy-jestem-skazany-na-kontrol ... t29363.htm
Tak to wyglada w wersji z 4 katalizatorami a sonda jest na fotce 0049 patrząc od góry między silnikiem a ścianą grodziową.
Jest tam też spacjalny klucz do sond.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga