Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ AKE 2.5 180 KM] Zaworek na wężyku przelewowym

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Rabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 09 maja 2010, 13:20
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

[ AKE 2.5 180 KM] Zaworek na wężyku przelewowym

Post autor: Rabol » 08 lut 2012, 20:01

Witam
Dzisiaj wymieniłem u siebie wężyki przelewowe wtryskiwaczy. Na jednym z nich (z prawej strony pierwszy od przodu samochodu) jest jakiś zaworek albo coś podobnego (mała metalowa "puszeczka" w połowie wężyka. Czy ktoś mi napisze co to jest, czy to jakiś zawór zwrotny? Czy mogę dać nowy wężyk bez tego elementu?
Pozdr

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 08 lut 2012, 23:09

Ja zadnego zaworka nie mialem a tez wymienialem przelewowe starczylo spokojnie 1metr i jeszcze na N75 starczylo ;) daj zdjecie to obadamy
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Rabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 09 maja 2010, 13:20
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Rabol » 08 lut 2012, 23:15

Jutro wrzucę fotkę

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 09 lut 2012, 00:37

Rabol pisze:Na jednym z nich (z prawej strony pierwszy od przodu samochodu) jest jakiś zaworek albo coś podobnego (mała metalowa "puszeczka" w połowie wężyka.
Rabol być może chodzi Tobie o zawór ciśnieniowy na foto zaznaczony czerwonym kwadratem. Daj znać czy to jest to. <mysli>

Obrazek

Rabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 09 maja 2010, 13:20
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Rabol » 09 lut 2012, 07:25

Dokładnie o ten, tylko że ja go mam z drugiej strony silnika. Czy mogę go wywalić czy musi zostać?

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 09 lut 2012, 09:37

Rabol to jest zaworek zwrotny, w silnikach AKE, a taki właśnie masz, zaworki zwrotne były stosowane na obydwu przewodach przelewowych idących już na pompę VP44

Rabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 09 maja 2010, 13:20
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Rabol » 09 lut 2012, 10:03

To muszę sobie załatwić drugi bo nie miałem. Wie ktoś może jaki on ma numer albo jak się fachowo nazywa.

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 09 lut 2012, 10:08

To są zaworki zwrotne, nie mam niestety teraz dostępu do Etki bo jestem w pracy obecnie ale postaram się załatwić dla ciebie nr katalogowy

Awatar użytkownika
p10tr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 13 cze 2011, 14:18
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: p10tr » 09 lut 2012, 10:56

To jest zawór ciśnieniowy nr 059 130 789
Obrazek

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 09 lut 2012, 12:47

Witaj, :)

kolego masz tu zdjęcie jeszcze tego z drugiej strony.


Obrazek

Rabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 09 maja 2010, 13:20
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Rabol » 09 lut 2012, 12:50

Dokładnie o to mi chodzi. Koszt w serwisie 57zł.

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 09 lut 2012, 19:21

u mnie tez jest taki tylko jeden od strony kierowcy kiedys go wyrzucilem jak zmienialem przewody na dniach wlasnie sie zastanawialem dlaczego tam jest zaloze go spowrotem bo jak ma byc to niech bedzie.
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja