Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] w butli jeszcze 6l w on przełacza na benzyne

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 lut 2012, 14:03

Na postoju to sobie możesz.. przeprowadzić autokalibrację.. a ty się dziwisz, że auto nie jeździ.. wsiadacie w auto i z 20-30km trzeba pojeździć najpierw na PB później LPG
dobrego druciarza znalazłeś..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 08 lut 2012, 14:14

arkadiuso pisze:Na postoju to sobie możesz.. przeprowadzić autokalibrację.. a ty się dziwisz, że auto nie jeździ.. wsiadacie w auto i z 20-30km trzeba pojeździć najpierw na PB później LPG
dobrego druciarza znalazłeś..

na moją okolice to najlepszy xD inni to już w ogóle odwalają pecyne :)
no po prostu nie było gdzie pojeździć jak miałem zamontowany gaz.... zaspy dziury błoto pośniegowe itp nadal trzyma mróz drogi wąskie i w ogóle szkoda gadać ;/
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 lut 2012, 14:32

Szzkoda gadac, rece opadaja.
Na biegu jalowym to ustawia sie jedynie bieg jalowy a reszte to sie tylko zgaduje.
Gazownik do d.. ..y

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 08 lut 2012, 15:31

sprawdzałem u kumpla w Audi 80 ma identycznie zamontowana butle jak ja.... więc chyba wszyscy tak zakładają te butle w tym kierunku ??


Mówię nie było gdzie się przejechać.... taki uroki zimy...


a tak jeszcze dodam.... hmm... fassi1 a może masz jakieś zdjęcia prawidłowo zamontowanej instalacji gazowej w takim aucie bo wiesz jak narazie to wszystko źle źle i źle...
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 lut 2012, 15:44

Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 08 lut 2012, 16:11

noo fakt lepiej po montowane no ale tu to i kasa już musiała być bardziej konkretna jak wszystko tak rozmontowane i składane na nowo....


moje wężyki w porównaniu z tymi to jasne że długie jak te maja z 1cm a moje ponad 10cm xD
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 lut 2012, 16:20

Kupiłeś A6 i myślałeś, że będzie tanio.. trzeba było sobie seicento kupić.. może zapłacisz trochę więcej ale masz później spokój.. czasem warto zainwestować autko Ci się zapewne odwdzięczy..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 lut 2012, 16:24

W moim podpisie masz link do montazu w 2.4

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 08 lut 2012, 16:47

arkadiuso pisze:Kupiłeś A6 i myślałeś, że będzie tanio.. trzeba było sobie seicento kupić.. może zapłacisz trochę więcej ale masz później spokój.. czasem warto zainwestować autko Ci się zapewne odwdzięczy..
chodzi o robociznę tego bawienia się żeby to tak pochować wszystko itp itd.... zamontowane wszystko było ok. nie mam kompletnie pojęcia jak te wtryskiwacze są zamontowane oddzielnie jakoś że chowają się pod osłonę.

wtryski są jakie są ale powinny dawać rade nie było sensu przepłacać o 1tys zł za "lepsze"
komputer jest ok poprowadzone wszystko też listwy są zamocowane tak jak są żeby nie było ciecia itd.
jedyne co mi nie pasuje to ten reduktor.... bo butla jest okrągła ale gaz powinien się zjeździć do pusta praktycznie skoro wchodzi w butle 44l a tu po 37l wychodzi...

jutro będzie wojna z gazownikiem coś się wynegocjuje :D
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 lut 2012, 16:52

pamiętaj niech zrobi screeny i osc. z jazdy walcz zapłaciłeś więc wymagaj a jak nie to niech wyciąga wszystko i zabiera.. auto na LPG ma jeździć tak samo jak na PB
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 lut 2012, 19:38

Co z tego że masz tanio jak i tak czy prędzej czy później dopłacisz do tego tak jak wiele innych osób.
Trzeba było zapłacić raz i mieć święty spokój a tak to bedziesz miał kłopot na głowie.

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 08 lut 2012, 21:15

xpbit pisze:przepłacać o 1tys zł za "lepsze"
A to jakieś wtryski ze złota produkują?
Był sens w czym innym. Zamiast Valteka trza było dorzucić stówkę i wziąć Magicjety. Listwa kosztuje 200-220zł a Valtek 120-130zł. Są zdecydowanie szybsze i precyzyjniejsze od Valteka. No i nie klepią aż tak ostro. Valtek to tak naprawdę chyba elektrozawór a nie wtryskiwacz... Mam porównanie Valtek VS Magicjet i dzieĂą a noc. Vectra w benzynie chodzi jak diesel, jedzie bo jedzie, ale pali więcej, jakoś ciężej idzie. Audi cięższe, pali litr mniej i chętniej przyspiesza w porównaniu do Vectry. Pomijam klekot rodem z diesla na Valtekach.

Awatar użytkownika
19Maaarcin89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 172
Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: 19Maaarcin89 » 08 lut 2012, 21:37

Ja tez tak mam u siebie ze zawsze w butli zostaje 5-6 litrow i tak mam usawione ze jak sie konczy gaz to sie przełancza na PB i mi to akurat nie przyszkadza bo wiem kiedy mam jechac dotankowac ;) U mnie tak jest ze jak sie przełaczy na PB to wystarczy zgasić samochod i znow odpalic i wtedy mozna juz do konca gaz wyjezdzic.
U mnie mam instalacje za ponad 7 tysie ale poprzedni własciciel montował ja ponad 5 lat temu i do teraz nic sie z instalacja nie dzieje a na gazie jezdzi sie tak samo jak na pb i niema kompletnie zadnej roznicy ;)
Także według mnie lepiej dołozyc i załozyc cos lepszego niz sie meczyc i pozniej i tak bedziesz wymienial na lepsze wtryski reduktor itd... ;)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 lut 2012, 21:45

Magic jet takie same padło jak i walteki.
Pożądne wtryskiwacze to są Hana, Matrix a już najwyższa półka to Med i Keihin.
Reszta to tanie badziewie.

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 08 lut 2012, 21:50

Matrixa miałem. Oprócz tego że kosmiczne ceny to wytrzymał raptem 15kkm i spaliła się jedna cewka. Cała listwa za 4 paki do wymiany. Dziękuję. Wolę low budget.
Hana po 200/sztuka to dla mnie trochę drogo, więc wybrałem Magica. Naprawde jest różnica w pracy silnika i możesz je uważać za ten sam szajs, ale mając 6-tą instalacje sekwencyjną chyba najlepiej wypadają w relacji cena/możliwości i Valteki maj a do nich daleko pomimo twojej oceny. OMVL pomijam jako nieporozumienie jak dla mnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja