[ AJK 2.7 230 KM] olej w wydechu
[ AJK 2.7 230 KM] olej w wydechu
witam mam problem z olejem w wydechu przed mrozami bylo ok.czy to moze oznaczac koniec turbiny?zadymila mi raz na siwo a zaraz bylo juz normalnie.prosze o pomoc
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
sebastian855, np taki http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-t ... 43782.html
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Mirras
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 06 lut 2012, 15:53
- Lokalizacja: Reńska Wieś/k Koźla
no i u mnie to samo2.7 bi , przy mrozie rano z obu tłumików biały gęsty dym zapach palonego oleju i ubytki oleju w silniku ( nie duze) po rozgrzaniu silnika wszystko wraca do normy biały nalot na tłumiku szmerów wchodzącym do rury dolotowej uysz wyczyszczone ale dalej to samo sie dzieje obstawiam ze olej dostaje sie przez uszczelniacze zaworowe do komór spalania jak jest zimny lub dodatkow pcha przez zatkaną odme ale do niej sie jeszcze nie dokopałem poza tym wycisneło uszczelki na pokrywach głowic bardzo fajnie sie dzieje i co panowie o tym sądzicie a i jeszcze cos zaraz po zgaszeniu zimnego silnika słychać syczenie w okolicy prawej turbiny (jak sie stoi przed silnikiem )
nieważne czym jeździsz, ważne że to AUDI
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza