Dlaczego? Już śpieszę z odpowiedzią a więc dlatego, że silnik spalinowy to nie jest tylko metal i ruchome elementy, to czysta matematyka, konstruktor projektując silnik wylicza jego trwałość na okres przewidywanej eksploatacji niemniej jednak zostawiając sobie spore rezerwy. I właśnie po to jest hamownia i szczegółowa diagnostyka przed modyfikacją żeby wiedzieć ile tej rezerwy jeszcze pozostało i czy da się z niej jeszcze coś bezpiecznie wyciągnąć. Bo robiąc chip tuning właśnie z tej rezerwy korzystasz.krzysiek1972 pisze:
w każdym razie trochę mnie dziwi dlaczeko auto wyposażone w fabryczny soft jezdzi i nie trzeba do poprawiać jeśli w aucie ma się jakąś usterkę
Daleko szukać nie trzeba, popatrz na forum ile osób prosi o analizę logów, jeżeli parametry w blokach wartości mierzonych mieszczą się w przedziale przewidzianym przez producenta, uznaje się że silnik pracuje właściwie, to jest właśnie ta sprawność 10-15 letniego auta.krzysiek1972 pisze:a propo 100% sprawności 10-15 letniego auta ....hym jeśli ktoś w to wierzyto jego problem
W tej kwestii posłużę się opisem ze strony firmy i człowieka którego uważam za czołówkę chip tuningu w Polsce. Prawa autorskiekrzysiek1972 pisze:tuner robi program pod dane auto sprzedaje swój towar za niemałą kasę więc nabywca jest jego właścicielem i może z nim robić co mu się podoba chyba że autor pisze umowę i ma prawa patentowe