Audi A6Q Limo-coś się dzieje...
Audi A6Q Limo-coś się dzieje...
Witam.
Po długich intensywnych poszukiwaniach i kilkuset przejechanych kilometrach nareszcie znalazłem, to czego szukałem
Mianowicie Audi A6 C4 z napędem QUATTRO i manualną skrzynią biegów.
Fabrykę opuściło 19.02.1996
Wyposażenie
- klimatronik
- servotronik
- regulacja wysokości świateł
- abs i eds
- kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
- 2 x szyby elektryczne (przód)
- lusterka elektryczne + podgrzewane (2 x) lewe asferyczne
- AC/BC
- wyświetlacz temp. zewnętrznej
- długa deska (7 zegarów + ringi chrom)
- fabryczne xenony Hella + spryskiwacze reflektorów
- spryskiwacze szyby przedniej podgrzewane
- tylna blenda od S6
- kierownica sportowa trójramienna skórzana (S-line)
- 2 x poduszka powietrzna
- felgi 7Jx16" ET45 + zapas
- siedzenia RECARO z regulacją odcinka lędźwiowego i rozsuwanymi siedziskami + wysokość (manualne)
- kolor tapicerki ANTRACYT (jeszcze z takim się nie spotkałem )
- kolor kokpitu również siwy + listwy ozdobne aluminium ze strukturą
- siedzenia grzane przód/tył
- nagłośnienie 8 głośników (ktoś radio gwizdną po kodzie Gamma )
- zamek centralny + alarm (ori) z domykiem szyb
- elektrycznie sterowany szklany szyberdach + roleta
- immobiliser
- dwa podłokietniki, w przednim ori telefon + zestaw głośno mówiący
- worek na narty
- chromy w okół szyb
- lampki w rączkach x 4
- silnik 2.8 V6 30v o oznaczeniu ACK (wersja wyposażenia 078.2)
- kolor to LZ9U vulkanschwarz perleffect (czyli nie taka smoła)
- ori hak zdejmowany
- pakiet zawieszenia sportowego 1BE -20mm
- wszystkie instrukcje i książka serwisowa w Niemczech jeden właściciel ostatni serwis przy 246 tys w 2009 roku teraz zegar wyświetla 255 tyś
Chyba tyle jak dobrze pamiętam
Audi stało zaniedbane przez prawie rok pod chmurką koła aż wrosły się w trawę trochę
Ale ku mojemu zdziwieniu zaskoczyło za pierwszym razem po włożeniu naładowanego akumulatora
Był problem by ruszyć nim z miejsca bo klocki przyrdzewiały do tarcz.. ale poszło.
Więc jak by nie patrzeć Audi zostało uratowane od zagłady, bo z pewnością stało by tak aż by je sprzedano na części albo poszło by na złom... a tak jakimś tam nakładem $$$ czasu i pracy przywrócone zostanie jej życie
Teraz koniec słodzenia, do roboty jest silnik stuka panewka na pierwszej korbie. Silnik odpala bez problemu i pracuje równo ale jak to panewka klepie.
Do wymiany przednie błotniki są skorodowane, rant tylniego prawego nadkola lekko się wdziera korozja czy te model tak mają oraz wszystkie paski, płyny, oleje itp...
Nabić odgrzybić klimę coś tam jeszcze chłodzi, przełączanie nawiewów działa, zawieszenie jeszcze się trzyma.
Na dniach wyjedzie silnik i zostanie rozebrany i zweryfikowany czy nadaje się jeszcze do rewitalizacji
ÂŚrodek już został posprzątany, skóra nawilżona i oczyszczona odmłodniał przez to kilka lat, co najważniejsze środek bez przetarć czy dziur. Lekko popękane lico skóry na boczku do strony kierowcy poza tym środek jakby to powiedział mój kolega "gabinet"
Kilka zdjęć
Oględziny
Wszystkie plastikowe elementy pokrywy silnika mam.
Tutaj już po odświeżeniu środka i po umyciu
Z zewnątrz po myciu , jeszcze czeka go polerka + wosk (efekt lustra) ale to już po wsadzeniu sprawnego silnika i próbie ognia
Prosto z kufra
Demolka
Silnik wyjechał dostaliśmy się do dołu
I po odkręceniu dołu korby wyleciały panewki po prostu panewka stała w miejscu na wale a obracała się korba po panewce i to na wszystkich korbach tak wał jest ładny żadnych rys ale korby po złożeniu są jak jajko kurze taki owal...
Tutaj panewki z korby
Przy okazji oględziny sprzęgła i dwumasy.
Tarcza OUT dwumasa pozostaje jest ok nie ma dużych luzów jakieś 1-1.5cm czyli norma, przechyłów bocznych tez nie ma więc wszystko w normie.
Wszystko tak jak fabryka dała Sprzęgło + dwumas LUK-a
Kanały dolotowe oraz grzybki zaworowe wyglądają ok jak na 255 tyś licznikowe
Wał jednak do szlifu ma delikatne ranty na pierwszej podporze największy na pozostałych delikatnie ale mierzyliśmy go z bratem i jest mały owal na korbach.
Silnik zdekompletowany, we wtorek wał z korbowodami trafi do szlifu a głowice do planowania.
W miedzy czasie będę kompletował resztę potrzebnych części między innymi panewki, śruby do korbowodów,uszczelki, simeringi, płyny, oleje itp. Oraz blok zostanie oczyszczony z syfu i pomalowany na czarny mat.
A później zostanie już tylko składanie wszystkiego do kupy.
Po długich intensywnych poszukiwaniach i kilkuset przejechanych kilometrach nareszcie znalazłem, to czego szukałem
Mianowicie Audi A6 C4 z napędem QUATTRO i manualną skrzynią biegów.
Fabrykę opuściło 19.02.1996
Wyposażenie
- klimatronik
- servotronik
- regulacja wysokości świateł
- abs i eds
- kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
- 2 x szyby elektryczne (przód)
- lusterka elektryczne + podgrzewane (2 x) lewe asferyczne
- AC/BC
- wyświetlacz temp. zewnętrznej
- długa deska (7 zegarów + ringi chrom)
- fabryczne xenony Hella + spryskiwacze reflektorów
- spryskiwacze szyby przedniej podgrzewane
- tylna blenda od S6
- kierownica sportowa trójramienna skórzana (S-line)
- 2 x poduszka powietrzna
- felgi 7Jx16" ET45 + zapas
- siedzenia RECARO z regulacją odcinka lędźwiowego i rozsuwanymi siedziskami + wysokość (manualne)
- kolor tapicerki ANTRACYT (jeszcze z takim się nie spotkałem )
- kolor kokpitu również siwy + listwy ozdobne aluminium ze strukturą
- siedzenia grzane przód/tył
- nagłośnienie 8 głośników (ktoś radio gwizdną po kodzie Gamma )
- zamek centralny + alarm (ori) z domykiem szyb
- elektrycznie sterowany szklany szyberdach + roleta
- immobiliser
- dwa podłokietniki, w przednim ori telefon + zestaw głośno mówiący
- worek na narty
- chromy w okół szyb
- lampki w rączkach x 4
- silnik 2.8 V6 30v o oznaczeniu ACK (wersja wyposażenia 078.2)
- kolor to LZ9U vulkanschwarz perleffect (czyli nie taka smoła)
- ori hak zdejmowany
- pakiet zawieszenia sportowego 1BE -20mm
- wszystkie instrukcje i książka serwisowa w Niemczech jeden właściciel ostatni serwis przy 246 tys w 2009 roku teraz zegar wyświetla 255 tyś
Chyba tyle jak dobrze pamiętam
Audi stało zaniedbane przez prawie rok pod chmurką koła aż wrosły się w trawę trochę
Ale ku mojemu zdziwieniu zaskoczyło za pierwszym razem po włożeniu naładowanego akumulatora
Był problem by ruszyć nim z miejsca bo klocki przyrdzewiały do tarcz.. ale poszło.
Więc jak by nie patrzeć Audi zostało uratowane od zagłady, bo z pewnością stało by tak aż by je sprzedano na części albo poszło by na złom... a tak jakimś tam nakładem $$$ czasu i pracy przywrócone zostanie jej życie
Teraz koniec słodzenia, do roboty jest silnik stuka panewka na pierwszej korbie. Silnik odpala bez problemu i pracuje równo ale jak to panewka klepie.
Do wymiany przednie błotniki są skorodowane, rant tylniego prawego nadkola lekko się wdziera korozja czy te model tak mają oraz wszystkie paski, płyny, oleje itp...
Nabić odgrzybić klimę coś tam jeszcze chłodzi, przełączanie nawiewów działa, zawieszenie jeszcze się trzyma.
Na dniach wyjedzie silnik i zostanie rozebrany i zweryfikowany czy nadaje się jeszcze do rewitalizacji
ÂŚrodek już został posprzątany, skóra nawilżona i oczyszczona odmłodniał przez to kilka lat, co najważniejsze środek bez przetarć czy dziur. Lekko popękane lico skóry na boczku do strony kierowcy poza tym środek jakby to powiedział mój kolega "gabinet"
Kilka zdjęć
Oględziny
Wszystkie plastikowe elementy pokrywy silnika mam.
Tutaj już po odświeżeniu środka i po umyciu
Z zewnątrz po myciu , jeszcze czeka go polerka + wosk (efekt lustra) ale to już po wsadzeniu sprawnego silnika i próbie ognia
Prosto z kufra
Demolka
Silnik wyjechał dostaliśmy się do dołu
I po odkręceniu dołu korby wyleciały panewki po prostu panewka stała w miejscu na wale a obracała się korba po panewce i to na wszystkich korbach tak wał jest ładny żadnych rys ale korby po złożeniu są jak jajko kurze taki owal...
Tutaj panewki z korby
Przy okazji oględziny sprzęgła i dwumasy.
Tarcza OUT dwumasa pozostaje jest ok nie ma dużych luzów jakieś 1-1.5cm czyli norma, przechyłów bocznych tez nie ma więc wszystko w normie.
Wszystko tak jak fabryka dała Sprzęgło + dwumas LUK-a
Kanały dolotowe oraz grzybki zaworowe wyglądają ok jak na 255 tyś licznikowe
Wał jednak do szlifu ma delikatne ranty na pierwszej podporze największy na pozostałych delikatnie ale mierzyliśmy go z bratem i jest mały owal na korbach.
Silnik zdekompletowany, we wtorek wał z korbowodami trafi do szlifu a głowice do planowania.
W miedzy czasie będę kompletował resztę potrzebnych części między innymi panewki, śruby do korbowodów,uszczelki, simeringi, płyny, oleje itp. Oraz blok zostanie oczyszczony z syfu i pomalowany na czarny mat.
A później zostanie już tylko składanie wszystkiego do kupy.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, 18:02 przez Karol89, łącznie zmieniany 9 razy.
Wiem, gdyby nie to że razem z bratem ją zrobimy nie korzystając z usług jakiś tam "znachorów" to podejrzewam nie kupił bym jej a tak uratujemy ciekawy egzemplarzPrzemcio pisze:Karol89, kupa roboty Panie serwis w domu to dobry serwis
życze owocnych prac i szybkich bezawaryjnych km
Oby oby po złożeniu przejechała dużo km bez problemów dzięki
Niestety wał korbowy z mojego silnika na złom został tak wytarty jak by miał już drugi szlif...
Poszukuję zdrowego wału z silnika AAH
[ Dodano: 2011-08-06, 19:13 ]
Odnośnie wału korbowego już nie ważne
Kupiłem wał z silnika AAH pasuje jak ulał w raz z panewkami od niego silnik na prawdę był w dobrym stanie i z małym przebiegiem widać z resztą po panewkach są bielutkie
Wał od razu zawiozłem do sprawdzenia i jest w jak najlepszej kondycji.
W poniedziałek reszta części przyjdzie, we wtorek głowice z regeneracji i zacznie się uzbrajanie silnika. W sobotę powinien już zagadać jak wszystko będzie ok.
[ Dodano: 2011-08-08, 00:48 ]
Już coraz bliżej składanie silnika, i mam pytanie...
Mógł by ktoś mi napisać jakim momentem dokręcać panewki główne oraz panewki korbowodowe i koło zamachowe?
Z góry dzięki.
[ Dodano: 2011-08-11, 21:36 ]
PS. silnik zreanimowaliśmy z bratem. Dał głoś dzisiaj o 20-tej odpalił od strzała, zrobiłem jazdę próbną po rozgrzaniu go, wszystko jest ok
Poszukuję zdrowego wału z silnika AAH
[ Dodano: 2011-08-06, 19:13 ]
Odnośnie wału korbowego już nie ważne
Kupiłem wał z silnika AAH pasuje jak ulał w raz z panewkami od niego silnik na prawdę był w dobrym stanie i z małym przebiegiem widać z resztą po panewkach są bielutkie
Wał od razu zawiozłem do sprawdzenia i jest w jak najlepszej kondycji.
W poniedziałek reszta części przyjdzie, we wtorek głowice z regeneracji i zacznie się uzbrajanie silnika. W sobotę powinien już zagadać jak wszystko będzie ok.
[ Dodano: 2011-08-08, 00:48 ]
Już coraz bliżej składanie silnika, i mam pytanie...
Mógł by ktoś mi napisać jakim momentem dokręcać panewki główne oraz panewki korbowodowe i koło zamachowe?
Z góry dzięki.
[ Dodano: 2011-08-11, 21:36 ]
PS. silnik zreanimowaliśmy z bratem. Dał głoś dzisiaj o 20-tej odpalił od strzała, zrobiłem jazdę próbną po rozgrzaniu go, wszystko jest ok
Update
Graty zakupione zostały takie do silnika (jeszcze było coś al już ie pamiętam...)
- pompa wody (Dolz)
- pasek rozrządu (Gates)
- rolka napinająca (INA)
- rolka prowadząca (INA)
- pasek napędzający altek i klimę jakiś tam (Dongil)
- termostat (Wahler)
- filtr powietrza (Filtron)
- filtr oleju (obecnie SCT)
- uszczelki pokrywy zaworów + gniazd świec (Elring)
- pierścienie (komplet) GOETZE
- tarcza sprzęgłowa + łożysko oporowe LUK
- simeringi i uszczelki pod głowice REINZ/ELRING
- olej Valvoline 5W-30 XL-III
- płyn BORYGO (różowy)
- odebrane zregenerowane głowice,nowe uszczelniacze,prowadnice, docieranie gniazd
- wał korbowy od AAH + panewki główne i korbowodowe (silniki ACK w A6 C4 to takie hybrydy swego rodzaju, dół mają identyczny jak ABC/AAH a jedynie mają głowice od ACK i osprzęt)
Dokumentacja z montowni
Jak poskładana to od razu lepiej :lol: z zewnątrz jeszcze ma kilka niedoróbek ale wszystko powoli się zrobi.
Ostatnio była okazja odświeżyć elementy zawieszenia i dokładnie obejrzeć co do wymiany w najbliższym czasie. Oczyściłem wahacze, półośki, zaciski i inne elementy i pomalowałem je na czarny półmat.
Końcówka :-P
Podkreślę że moim celem jest dopieszczenie A6 by wyglądało i jeździło na prawdę dobrze za razem pozostawienie jej w serii, znaczy bez żadnych dodatków upiększających, przeróbek itp. oczywiście poza kosmetycznymi zmianami jak oświetlenie tablicy rejestracyjnej czy wnętrza na biało (LED)
To ma być ładna seria i tyle.
I kolejne graty out...
Dzisiaj wleciały nowe końcówki drążków w tylnim zawieszeniu, koła miały już dość mocny przechył coś typu /--\ po wymianie jest I--I
Ori oczywiście Lemforder
Stare już miały dość
Nie mogłem się powstrzymać :-P
Spodobała mi się ta naklejka i zagościła na małej szybie z tyłu :mrgreen:
Zrobiłem niezbyt dobrym aparatem ale coś tam widać :-P
A... zapomniałem dodać polerka robiona ręcznie
Zostały jeszcze felgi do czyszczenia i polerki oraz warstwa wosku na lakier i będzie malina.
Nowy filtr paliwa SCT
Lakier po drugiej warstwie wosku ładnie się błyszczy niestety kalkulator nie oddaje tego efektu...
Komora silnika czysta ale nie dość by mnie się podobała aż tak bardzo, będę musiał tutaj trochę posprzątać jeszcze
Pozostaje zrobić coś z głośniczkiem ostrzegawczym w zegarach by znów ostrzegał (póki co milczy)
oświetlenie wnętrza na biało (LED)
Zakupić i zamontować ori logo QUATTRO na grilu :mrgreen:
Za zawieszenie zabiorę się na wiosnę jak tylko się ciepło zrobi, jak na razie się trzyma jeszcze choć stuka trochę...
udało się zdjąć hak z tyłu, nareszcie dupka Limo wygląda ładnie hehe
Lakier
A Limo po politurze 3M wygląda teraz co najwyżej tak hehe
Fajna pogoda była to nie marnowałem okazji
listonosz przyniósł paczkę więc czeka mnie rezanko z fabrycznym Xenonem w Limo (puki co czekam aż wykituje prawy żarnik na dobre)
Prace przed zimą
-mycie szamponem aktywnym
-czyszczenie i nawilżanie tapicerki (skóry)
-odkurzanie
-nabłyszczanie elementów wnętrza
-nakładanie preparatu do uszczelek
-nakładanie politury nabłyszczającej na lakier + poler (ręczna robota nie maszynowo) :mrgreen:
-niewidzialna wycieraczka na boczne szyby (na przednią nie nakładałem)
-zmiana kapci na zimowe
i jeszcze jakieś tam drobniejsze prace
Jedna część do całej układanki doszła wczoraj, mianowicie prawy przedni błotnik w bdb stanie nie pozagniatany nie malowany wcześniej, nie zardzewiały
Niestety lewy już się sprzedał i musiałem się zadowolić tylko prawym ale poszukuję nadal lewego. Jak tylko będę miał komplet to Limo trafia do poprawek lakierniczych i wlecą drugie przednie pomalowane błotniki.
Krótki filmik który zalegał mi na dysku :-P O ile to było możliwe to pokazane jest wnętrze autka.
Filmik
Sorry że taki bałagan Ale się nazbierało tego a nie uaktualniałem na bieżąco...
Graty zakupione zostały takie do silnika (jeszcze było coś al już ie pamiętam...)
- pompa wody (Dolz)
- pasek rozrządu (Gates)
- rolka napinająca (INA)
- rolka prowadząca (INA)
- pasek napędzający altek i klimę jakiś tam (Dongil)
- termostat (Wahler)
- filtr powietrza (Filtron)
- filtr oleju (obecnie SCT)
- uszczelki pokrywy zaworów + gniazd świec (Elring)
- pierścienie (komplet) GOETZE
- tarcza sprzęgłowa + łożysko oporowe LUK
- simeringi i uszczelki pod głowice REINZ/ELRING
- olej Valvoline 5W-30 XL-III
- płyn BORYGO (różowy)
- odebrane zregenerowane głowice,nowe uszczelniacze,prowadnice, docieranie gniazd
- wał korbowy od AAH + panewki główne i korbowodowe (silniki ACK w A6 C4 to takie hybrydy swego rodzaju, dół mają identyczny jak ABC/AAH a jedynie mają głowice od ACK i osprzęt)
Dokumentacja z montowni
Jak poskładana to od razu lepiej :lol: z zewnątrz jeszcze ma kilka niedoróbek ale wszystko powoli się zrobi.
Ostatnio była okazja odświeżyć elementy zawieszenia i dokładnie obejrzeć co do wymiany w najbliższym czasie. Oczyściłem wahacze, półośki, zaciski i inne elementy i pomalowałem je na czarny półmat.
Końcówka :-P
Podkreślę że moim celem jest dopieszczenie A6 by wyglądało i jeździło na prawdę dobrze za razem pozostawienie jej w serii, znaczy bez żadnych dodatków upiększających, przeróbek itp. oczywiście poza kosmetycznymi zmianami jak oświetlenie tablicy rejestracyjnej czy wnętrza na biało (LED)
To ma być ładna seria i tyle.
I kolejne graty out...
Dzisiaj wleciały nowe końcówki drążków w tylnim zawieszeniu, koła miały już dość mocny przechył coś typu /--\ po wymianie jest I--I
Ori oczywiście Lemforder
Stare już miały dość
Nie mogłem się powstrzymać :-P
Spodobała mi się ta naklejka i zagościła na małej szybie z tyłu :mrgreen:
Zrobiłem niezbyt dobrym aparatem ale coś tam widać :-P
A... zapomniałem dodać polerka robiona ręcznie
Zostały jeszcze felgi do czyszczenia i polerki oraz warstwa wosku na lakier i będzie malina.
Nowy filtr paliwa SCT
Lakier po drugiej warstwie wosku ładnie się błyszczy niestety kalkulator nie oddaje tego efektu...
Komora silnika czysta ale nie dość by mnie się podobała aż tak bardzo, będę musiał tutaj trochę posprzątać jeszcze
Pozostaje zrobić coś z głośniczkiem ostrzegawczym w zegarach by znów ostrzegał (póki co milczy)
oświetlenie wnętrza na biało (LED)
Zakupić i zamontować ori logo QUATTRO na grilu :mrgreen:
Za zawieszenie zabiorę się na wiosnę jak tylko się ciepło zrobi, jak na razie się trzyma jeszcze choć stuka trochę...
udało się zdjąć hak z tyłu, nareszcie dupka Limo wygląda ładnie hehe
Lakier
A Limo po politurze 3M wygląda teraz co najwyżej tak hehe
Fajna pogoda była to nie marnowałem okazji
listonosz przyniósł paczkę więc czeka mnie rezanko z fabrycznym Xenonem w Limo (puki co czekam aż wykituje prawy żarnik na dobre)
Prace przed zimą
-mycie szamponem aktywnym
-czyszczenie i nawilżanie tapicerki (skóry)
-odkurzanie
-nabłyszczanie elementów wnętrza
-nakładanie preparatu do uszczelek
-nakładanie politury nabłyszczającej na lakier + poler (ręczna robota nie maszynowo) :mrgreen:
-niewidzialna wycieraczka na boczne szyby (na przednią nie nakładałem)
-zmiana kapci na zimowe
i jeszcze jakieś tam drobniejsze prace
Jedna część do całej układanki doszła wczoraj, mianowicie prawy przedni błotnik w bdb stanie nie pozagniatany nie malowany wcześniej, nie zardzewiały
Niestety lewy już się sprzedał i musiałem się zadowolić tylko prawym ale poszukuję nadal lewego. Jak tylko będę miał komplet to Limo trafia do poprawek lakierniczych i wlecą drugie przednie pomalowane błotniki.
Krótki filmik który zalegał mi na dysku :-P O ile to było możliwe to pokazane jest wnętrze autka.
Filmik
Sorry że taki bałagan Ale się nazbierało tego a nie uaktualniałem na bieżąco...
Dzięki za pozytywne komentarze
Autko w sumie mnie nie kosztuje puki co dużo. Za autko dałem 4 tys pln a remont czyli wszystkie potrzebne części itp wliczając jeszcze koszta przerejestrowania i ubezpieczenia wyniósł ok 4.5 tys
Czyli łącznie kosztuje mnie ok 8.5 tys pln
Za robociznę nic nie zapłaciłem bo wszystko z bratem robiliśmy, oprócz regeneracji głowic.
Ale jeszcze trzeba w nią zainwestować co nieco hehe
Cel jest taki ma być ładna nawet bardzo ładna seria
Autko w sumie mnie nie kosztuje puki co dużo. Za autko dałem 4 tys pln a remont czyli wszystkie potrzebne części itp wliczając jeszcze koszta przerejestrowania i ubezpieczenia wyniósł ok 4.5 tys
Czyli łącznie kosztuje mnie ok 8.5 tys pln
Za robociznę nic nie zapłaciłem bo wszystko z bratem robiliśmy, oprócz regeneracji głowic.
Ale jeszcze trzeba w nią zainwestować co nieco hehe
Cel jest taki ma być ładna nawet bardzo ładna seria
Dzisiaj pojawił się problem z otwieraniem drzwi od wewnątrz (drzwi od strony kierowcy)
By otworzyć drzwi muszę odsuwać szybę i otwierać drzwi klamką od zewnątrz. Aplikowałem WD40 smarowałem i nic, raz na 100 razy się otworzy...
Chyba nie obejdzie się bez rozebrania zamka.
Zrobiłem małą przymiarkę niestety już nie zamontowałem emblematu quattro aura mnie odstraszyła
Emblemat dotarł dzięki koledze daniel1997
By otworzyć drzwi muszę odsuwać szybę i otwierać drzwi klamką od zewnątrz. Aplikowałem WD40 smarowałem i nic, raz na 100 razy się otworzy...
Chyba nie obejdzie się bez rozebrania zamka.
Zrobiłem małą przymiarkę niestety już nie zamontowałem emblematu quattro aura mnie odstraszyła
Emblemat dotarł dzięki koledze daniel1997
Niuńka śliczna :D poprostu rewela. Jak będziesz sprzedawał to chętnie zakupię :P
Jeżeli chodzi o drzwi mam podobnie otwieram z pilota alarm się rozzbraja a centralny stoi podchodzę do drzwi pasażera przekręcam kluczyk we wkładce i normalnie się otwiera.
Pozdrówki Audina CUDOWNA
Jeżeli chodzi o drzwi mam podobnie otwieram z pilota alarm się rozzbraja a centralny stoi podchodzę do drzwi pasażera przekręcam kluczyk we wkładce i normalnie się otwiera.
Pozdrówki Audina CUDOWNA
Auto musi być czarne i mieć napędzane cztery kółka
DORADCA SERWISOWY ASO AUDI&VW
DORADCA SERWISOWY ASO AUDI&VW
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga