Max 3tyśfassi1 pisze:Panowie zacznijcie uzywac pedalu gazu a nie max 3tys rpm


Mam w a4 1.8 T , wytrzymały silniczek, bo przy 340tys przebiegu na 15 tyś km nic nie dolewam oleju (od nowego zalewam mobil1 5w40), ale za to 4 gary pracują tragicznie .Przy 110/h jak dla mnie, jest to nie do zniesienia! Dynamika też bez rewelacji.Spalanie to tylko litr gazu mniej niż w 3.0fassi1 pisze:To po co Ci auto z takim silnikiem?
Trzeba było kupić 1.8T, taĂąsze do zagazowania.
Spodziewałem się tego pytania.fassi1 pisze:To po co Ci auto z takim silnikiem?
Trzeba było kupić 1.8T, taĂąsze do zagazowania.
Nie chciałem ani Lexusa ani BMW tylko Audi, a V6 chodzi o niebo lepiej niż R4. U mnie spalanie A6 jest zawsze z trasy i wychodzi takie jakie wychodzi - robię około 470km na baku lpg i tankuje do niego ~56l, czyli wychodzi około 11,5 - 12l LPG. Jazda w okolicach 100km/h, jakoś się nie skupiam szczególnie na oszczędzaniu, po prostu jeżdżę spokojnie. Po to mam jeszcze B4 z małym silnikiem, żeby nie bulić za dużo za gaziora jeżdżąc po mieście, poza tym stawiam go gdzie chce i się nim w ogóle nie przejmuję. A6 jest za duże do miasta i szkoda by było, żeby zaraz ktoś go porysował pod marketem. Tyle co zaoszczędzę na zupie z A6 spokojnie wystarcza na utrzymanie B4. Zawsze co dwie furki w domu to nie jedna.fassi1 pisze:Jeśli chodzi o kulturę pracy silnika Audi V6 to żadne rewelacja.
Kultura pracy to jest R6 BMW lub Lexus.
Po za tym 12-13l gazu w 3.0 to jedynie może wyjść średnie na trasie z prędkością nie przekraczającą 100km/h, żadna to jazda, ja bym tego nie wytrzymał.
Powiedzcie prawdę ile kilometrów robicie na zbiorniku gazu (ile litrów zatankowane) w codziennym używaniu czyli mieszana jazda i krótsze odcinki, do pracy, do sklepu po chleb itp.
Już 12-13 gazu nie wyjdzie, min 15 to się zgodzę.
Warto, warto... instalacja porządnie założona na prawidłowych komponentach można załączać już przy ~20 stopniach cieczy w układzie chłodzenia, w praktyce bym za bramę nie wyjechał a by zapinało już gaz. Wystarczy dobry termostat i sprawny układ chłodzenia.LOQ pisze:Jak będziesz po mieście jeździł to się zastanów czy warto LPG ładować. Zimą ten silnik żłopie ogromne ilości paliwa zanim się rozgrzeje i przełączy na LPG.