pozdrawiam wszystkich serdecznie :-D
[A6 C5 1.8T + LPG] niskie obroty
[A6 C5 1.8T + LPG] niskie obroty
witam wszystkich forumowiczow.potrzebuje pomocy. mam problem z obrotami w swoim aucie. od czasu do czasu silnik pracuje nie rowno a jak wlacze klime to jest takie obciazenie ze dojezdzajac do skrzyrzowania auto mi gasnie. przed chwila podlaczalem pod vag i nic nie wykrylo. nie wiem czy dobrze zrobilem odczyt sondy ale na wszelki wypadek dodaje. poprosibym o pomoc i jakies wskazowki.dodam jeszcze spalanie znacznie wzroslo i jest oczywiscie przymulony na tej klimie. wiem ze klima obciaza silnik ale napewno nie to tego stopnia zeby gasl.
pozdrawiam wszystkich serdecznie :-D
![Obrazek]()
pozdrawiam wszystkich serdecznie :-D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Z Twojej wypowiedzi oraz również z załączonego przez Ciebie obrazka wynika, że zalewa Ci silnik paliwem.. Masz nieprawidłowe proporcje paliwa do powietrza lub jakiś problem z układem zapłonowym.. Napewno nie wyrzuca Ci błędów mieszanek? teoretycznie powinno.. A masz problemy z utrzymaniem temperatury silnika?
Oczywiście zakładam, że problem z gaśnięciem na klimie i nierównych obrotów pojawia się zarówno na PB jak i LPG
Oczywiście zakładam, że problem z gaśnięciem na klimie i nierównych obrotów pojawia się zarówno na PB jak i LPG
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
wiesz co kiedys chyba wywalilo mi cos z mieszanka ale napewno jako blad sporadyczny, wykasowalem go i tyle. jezeli chodzi o temp silnika to mam caly czas 90 przynajmniej na wskazniku.problem pojawia sie na LPG oraz na PB. kolego dodam jeszcze ze dziasiaj sobie odkrecielem swiece i byly strasznie pozalewane.myslisz ze to moze byc wina tego gasniecia na klimie?
nie dawno wrocilem od mechanika i podpowiedzial mi ze moze to byc wina alternatora ze zle napiecie daje, jak uwazasz?
nie dawno wrocilem od mechanika i podpowiedzial mi ze moze to byc wina alternatora ze zle napiecie daje, jak uwazasz?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
veto22, a na jakiej podstawie mechanik wyciągnął wniosek że alternator niedomaga skoro w VAGu nie wyskoczył taki błąd? Akumulator masz sprawny?.. Jeśli chodzi o błędy mieszanek czyli błędy skutkowe to zazwyczaj razem z nimi powinny wyskoczyć błędy przyczynowe czyli inaczej mówiąc sprzętu, który za to odpowiada (np sonda czy przepływomierz) Jeśli pojawiają się tylko błędy mieszanek a świece nie były dawno wymieniane to sugerowałbym je wymienić.. Radziłbym też zobaczyć czy nie ma gdzieś przebić prądu na strefie wysokiego napięcia od cewek do świec.. Sprawdź też stan filtra powietrza bo on również może robić Ci jaja...
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
dzieki serdeczne kolego,posiedze troche nad nim i sie odezwe.tymczasem 3maj sie.
[ Dodano: 2010-08-11, 21:52 ]
kurcze juz drugi dzien siedze nad kompem i vagiem i nic nie wyskakuje. zero bledow, na vagu wyglada wszystko ok. kolego Petroniusz566 moze masz jakies pomysly jeszcze co moglbym zrobic. albo moze zrobic jakies logi i pozniej wrzucic tutaj?
[ Dodano: 2010-08-11, 21:52 ]
kurcze juz drugi dzien siedze nad kompem i vagiem i nic nie wyskakuje. zero bledow, na vagu wyglada wszystko ok. kolego Petroniusz566 moze masz jakies pomysly jeszcze co moglbym zrobic. albo moze zrobic jakies logi i pozniej wrzucic tutaj?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze