[ AEB 1.8 150 KM] Odpala i gaśnie
[ AEB 1.8 150 KM] Odpala i gaśnie
Witam
W moim A6 C5 1.8t + LPG Stag kod silnika AEB ostatnio po powrocie do domu trasa ok 90km zostawiłem samochód na parę godzin pod domem po chęci uruchomienia silnik załapuje na 1-2s i gaśnie... Sprawdziłem wszystkie świece i cewki czy dają iskrę - jest ok. Pod vagiem był jakiś błąd ale po skasowaniu i próbie odpalenia więcej nie występuje...Próbowałem zaadaptować przepustnice ale wydaje się jakby adaptacja nie przebiegała w pełnym zakresie, ponadto widać na przepustnicy zakres podczas adaptacji...Czytałem że może to być czujnik temperatury silnika (niebieski, kwadratowa kostka). Jednak po odłączeniu nic się nie dzieje i samochód tak samo się zachowuje. Po odłączeniu przewodu który idzie do przepustnicy samochód odpala ale obroty są niskie ok 500 i przy próbie dodania gazu gaśnie. Ma ktoś może pomysł co to może być, i jak samochód zachowuje się po odłaczeniu czujnika temp silnika bo nie chcę go na darmo wymieniać...
W moim A6 C5 1.8t + LPG Stag kod silnika AEB ostatnio po powrocie do domu trasa ok 90km zostawiłem samochód na parę godzin pod domem po chęci uruchomienia silnik załapuje na 1-2s i gaśnie... Sprawdziłem wszystkie świece i cewki czy dają iskrę - jest ok. Pod vagiem był jakiś błąd ale po skasowaniu i próbie odpalenia więcej nie występuje...Próbowałem zaadaptować przepustnice ale wydaje się jakby adaptacja nie przebiegała w pełnym zakresie, ponadto widać na przepustnicy zakres podczas adaptacji...Czytałem że może to być czujnik temperatury silnika (niebieski, kwadratowa kostka). Jednak po odłączeniu nic się nie dzieje i samochód tak samo się zachowuje. Po odłączeniu przewodu który idzie do przepustnicy samochód odpala ale obroty są niskie ok 500 i przy próbie dodania gazu gaśnie. Ma ktoś może pomysł co to może być, i jak samochód zachowuje się po odłaczeniu czujnika temp silnika bo nie chcę go na darmo wymieniać...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
Narazie wyciągnąłem przepustnicę żeby wyczyścić...Zaraz pójde patrzeć czy coś się zmieni...
Samochód mam od niecałego roku...najgorzej, że pilot mi nie działa i mam tylko jeden kluczyk...Na kontrolkach nie ma tej z kluczykiem i samochodem od immo:/ najdziwniejsze że po zdjęciu przewodu z czujnika połozenia przepustnicy odpala ale trzyma się na strasznie niskich obrotach a po próbie dodania gazu gaśnie....
dalej to samo:/ pompka na pewno podaje paliwo i na odpowiednie ciśnienie bo założyłem manometr i jest ok... czyli immo chyba odpada bo ma za zadanie odcięcie pompy paliwa i zapłonu...chyba że się mylę...rozkładam już ręce:/
Samochód mam od niecałego roku...najgorzej, że pilot mi nie działa i mam tylko jeden kluczyk...Na kontrolkach nie ma tej z kluczykiem i samochodem od immo:/ najdziwniejsze że po zdjęciu przewodu z czujnika połozenia przepustnicy odpala ale trzyma się na strasznie niskich obrotach a po próbie dodania gazu gaśnie....
dalej to samo:/ pompka na pewno podaje paliwo i na odpowiednie ciśnienie bo założyłem manometr i jest ok... czyli immo chyba odpada bo ma za zadanie odcięcie pompy paliwa i zapłonu...chyba że się mylę...rozkładam już ręce:/
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
miałem ten sam problem kilka dni temu. Jechałem sobie moim autkiem i nagle po dodaniu gazu obroty spadły i zgasł. próbowałem odpalić i gasło. i w kółko odpala i gaśnie. w koĂącu zaciągnołem do znajomego mechanika. Przyczyną była pompka paliwa która znajduje się w zbiorniku. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
przepustnica raczej nie - przepływka jak najbardziej
bo w AEB jest tylko półnastawnik z linka i TPS`em. nie ma tam jeszcze DBW - a te przepustnice z AEB mają wrażliwe TPS`y sie po prostu biezna rezystancyjna wyciera bądź brudzi i nic poza tym. Wyjatkowo zaś wrażliwy silnik AEB jest na przepływke i ilosc powietrza w koncu obok sondy lambda w tym silniku to za posrednictwem przepływki ECU oblicza wartosć ciśnienia doładowania oraz parametry mieszanki przede wszystkim
takze podmien przepływke i powinno być git. Sprawdź błędy przy okazji


1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 06 kwie 2010, 16:35
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfino
[AEB blad przpustnicy]
Witam!
Problem powstal przy probie odpalenia samochodu nie stety bateria byla rozladowana.
Po podpieciu kompa wywalilo blad przpustnicy:
17967 - Throttle Valve Control part
i teraz tak przpustnica zostala wymontowana umyta, blad wykasowany nie powrocil do momentu odpalenia auta.
Przy probie adaptacji wg instrukcji z ross-techa nic sie nie zmienia a mianowicie wyswiewtla tylko w 1 polu wartosc 4.400 V a w pozostalych 3 pokazuje tylko N/A i dalej nic sie nie dzieje.
moj kabel to VCDS 10.6
Czy cos robie zle? Co moze byc przyczyna braku informacji w pozostalych polach?
Problem powstal przy probie odpalenia samochodu nie stety bateria byla rozladowana.
Po podpieciu kompa wywalilo blad przpustnicy:
17967 - Throttle Valve Control part
i teraz tak przpustnica zostala wymontowana umyta, blad wykasowany nie powrocil do momentu odpalenia auta.
Przy probie adaptacji wg instrukcji z ross-techa nic sie nie zmienia a mianowicie wyswiewtla tylko w 1 polu wartosc 4.400 V a w pozostalych 3 pokazuje tylko N/A i dalej nic sie nie dzieje.
moj kabel to VCDS 10.6
Czy cos robie zle? Co moze byc przyczyna braku informacji w pozostalych polach?
Witam ja walcze z odpaleniem 1.8 t juz ponad tydzien, zapala na 1,2 sek. i gasnie poza tym jak odpali ma bardzo niskie obroty. Vag pokazuje blad przepustnicy czyscilem adoptowalem i nic
[ Dodano: 2014-02-17, 11:12 ]
czuc paliwem, auto ma przejechane oryginalnie 170 tys wiec powinno byc wszystko ok, a tu lipa nie mozna jej odpalic
[ Dodano: 2014-02-17, 11:12 ]
czuc paliwem, auto ma przejechane oryginalnie 170 tys wiec powinno byc wszystko ok, a tu lipa nie mozna jej odpalic