Witam
Przejrzałem forum dosc dokładnie przeczytałem wszystkie tematy , nie znalazłem jednak do koĂąca satysfakcjonujących mnie informacji . Otóż przymierzam sie do uszczelnienia głowicy <dekla> od strony kierowcy mam zamiar wymienić:
-uszczelka pod dekiel + slikon
-półksiężyc plus jeszcze jedna jakaś metalowa uszczelka opis w tym linku a6-c5-v6-wymiana-uszczelek-napinacza-la ... t20533.htm
-Zaślepka wałka
Ceny (czy ceny orientacyjnie wyjdą na tym poziomie?):
-uszcelka ok. 90-100zł
-zaślepka ok 30 zł
-uszczelka poł ksiezyc plus ta 2 ga w zestawie ok 40-50zł
Dodam iż odmy i ezektor mam nowe.
zamierzam wymienić wyżej wymienione elementy tylko od strony kierowcy gdyż tylko tam zidentyfikowałem wyciek (czy mogę tak zrobić czy droga głowice tez rozkręcać i wymieniać analogiczne podzespoły ?).
Moje pytania brzmią :
-Jak zdjąć starą zaślepkę wałka na zdjęciu zaznaczyłem na czerwono (trochę się poci wiec wolał bym wymienić odrazu wszystko )
-czy w obszarze zaznaczonym na zielono znajduje sie łaĂącuch rozrządu i uszczelki podlegające wymianie , opis z linka powyżej tyczy sie głowicy od strony pasażera , wiec czy od strony kierowcy jest odwrotnie łaĂącuch rozrządu wraz z uszczelkami do wymiany znajduje się z przodu ?
-jakiego slikonu użyć i w jakiej ilości wystarczy tam gdzie na załączonym rysunku?
i koniec koĂąców wyczytałem gdzieś ze jest jeszcze coś takiego jak simmering wałka rozrządu z tego co sie orientuje to również jest to z przodu w punkcie gdzie wałek wychodzi z głowicy i do niego zamocowane jest koło rozrządu , jak mam sprawdzić czy u mnie nie jest ta cześć uszkodzona i nie przepuszcza oleju ?
Pozdrawiam i proszę o pomoc w rozwiązaniu moich wątpliwosci
[ AQD 2.8 193 KM] Jak zdjac zaślepke wałka rozrządu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
[ AQD 2.8 193 KM] Jak zdjac zaślepke wałka rozrządu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. odnośnie zaślepki to tak jak kolega wyżej napisał . co do napinacza po stronie kierowcy to faktycznie jest od strony chłodnicy czyli przodu auta . jak cieknie jedna strona to po co wymieniać drugą jak jest dobra? silikon odporny na temperatury . a żeby zobaczyć czy cieknie z simeringów wałka rozrządu wystarczy odpiąć osłonę paska rozrządu i wszystko widać czy cieknie cy jest sucho . pozdro
tylko quatrro !
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga