[ A6 C5 Avant] chip tuning 2.7 t
7-go lutego jestem umówiony w Wa-wie w MR MOTORS na mapowanie, tylko mam problem bo mi sie pali CHEEK ENGINE i po wykasowaniu po kilku dniach wyskakują mi błędy ponownie...
17862 Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 -otwarty obwód, zwarcie do masy, Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235)
17831 System powietrza wtórnego AIR, bank 1 - niedostateczny przepływ
17819 System powietrza wtórnego AIR, bank 2 - niedostateczny przepływ
17866 Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do masy , Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236)
16538 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - brak sygnału
Nie wiem czy już trzeba wymieniac te czujniki spalin czy można jeżdzić, co prawda spadku mocy nie odczuwam...
17862 Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 -otwarty obwód, zwarcie do masy, Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235)
17831 System powietrza wtórnego AIR, bank 1 - niedostateczny przepływ
17819 System powietrza wtórnego AIR, bank 2 - niedostateczny przepływ
17866 Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do masy , Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236)
16538 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - brak sygnału
Nie wiem czy już trzeba wymieniac te czujniki spalin czy można jeżdzić, co prawda spadku mocy nie odczuwam...
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Napisz do zbig_wwl ja kupiłem od niego elektronikę i jestem zadowolony i nie tylko ja
http://audi.elfly.pl/![Obrazek]()
Wymiana jest bardzo prosta,masz pytania wal na pw podpowiam co i jak.Nie jedz do Witka jak nie masz sprawnego samochodu mija sie to z celem jaki chcesz osiągnąc.
http://audi.elfly.pl/
Wymiana jest bardzo prosta,masz pytania wal na pw podpowiam co i jak.Nie jedz do Witka jak nie masz sprawnego samochodu mija sie to z celem jaki chcesz osiągnąc.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
arti@R1, załóż osobny temat bo Ci posta mod wykasuje.
Oba czujniki EGT do wymiany
Sonda lambda do wymiany
System SAI do sprawdzenia
Dopóki nie usuniesz błędów nie masz co jechać na program,
z reszta jak jeździsz z tymi błędami i je usuniesz to będziesz miał wrażenie jakbys zrobił program,
bo teraz auto masz cały czas w trybie awaryjnym.
Oba czujniki EGT do wymiany
Sonda lambda do wymiany
System SAI do sprawdzenia
Dopóki nie usuniesz błędów nie masz co jechać na program,
z reszta jak jeździsz z tymi błędami i je usuniesz to będziesz miał wrażenie jakbys zrobił program,
bo teraz auto masz cały czas w trybie awaryjnym.
arti@R1, chłopaki mają rację. Dopóki nie doprowadzisz samochodu mechanicznie do kultury, to nie zabieraj się za strojenie. Nie ma to najmniejszego sensu
A co do mojego, to od poniedziałku mam wolny wydech, bez katalizatorów i tak jak wcześniej pisałem z tłumikami koĂącowymi oryginalnymi przelotowymi z RS6.
Dźwięk super
Do tego czuć, że lepiej ciągnie na niższych obrotach.
Niestety strojenie musi tydzieĂą poczekać z przyczyn wyższych...
Tymczasem w weekend zaopatrzę się we wskaźnik ładowania.
Jak już wszystko będzie skoĂączone wrzucę filmik i wykres
A co do mojego, to od poniedziałku mam wolny wydech, bez katalizatorów i tak jak wcześniej pisałem z tłumikami koĂącowymi oryginalnymi przelotowymi z RS6.
Dźwięk super

Do tego czuć, że lepiej ciągnie na niższych obrotach.
Niestety strojenie musi tydzieĂą poczekać z przyczyn wyższych...
Tymczasem w weekend zaopatrzę się we wskaźnik ładowania.
Jak już wszystko będzie skoĂączone wrzucę filmik i wykres
pozdrawiam
Arek
Arek
Z radością mogę stwierdzić, że tych błędów juz nie ma:
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus
P1453 - 35-00 - -
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 35-00 - -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6: Misfire Detected
P0306 - 35-00 - -
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected
P0304 - 35-00 - -
17866 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Short to Ground
P1458 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
Dziś rano przyszly płytki od kolegi zbigi_wwl, od razu pojechałem do garażu i przelutowałem.... Przejechałem około 30 km, między czasie ze 3 razy vagowalem i błędów: 0.
Tylko niepokoją mnie logi:
Grupy: 003,115 - http://vaglog.rtnet.pl/artiam_70914.html
Robiłem kilka razy na 3 biegu i dochodzi no 1430mbar, coś przy mało a powinno chyba być powyżej 1600, być może turbinka już tak nie dmucha, autko ma 11 lat i 186000km.
A we wtorek do MR MOTORS, zobaczymy co hamownia pokaże...
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus
P1453 - 35-00 - -
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 35-00 - -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6: Misfire Detected
P0306 - 35-00 - -
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected
P0304 - 35-00 - -
17866 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Short to Ground
P1458 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
Dziś rano przyszly płytki od kolegi zbigi_wwl, od razu pojechałem do garażu i przelutowałem.... Przejechałem około 30 km, między czasie ze 3 razy vagowalem i błędów: 0.
Tylko niepokoją mnie logi:
Grupy: 003,115 - http://vaglog.rtnet.pl/artiam_70914.html
Robiłem kilka razy na 3 biegu i dochodzi no 1430mbar, coś przy mało a powinno chyba być powyżej 1600, być może turbinka już tak nie dmucha, autko ma 11 lat i 186000km.
A we wtorek do MR MOTORS, zobaczymy co hamownia pokaże...
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
sebastian855, nie mam auta w trybie awaryjnym, nie mam żadnych komunikatów, ani błędów. Auto ciągnie jak głupie...
Szkoda ze nie wkleiłem błędów, ale po prostu ich nie zapisywałem bo po co jak ,,0".
Po prostu im niższa temperatura na zewnątrz tym mniejsze ciśnienie doładowania przy tej samej objętości powietrza
Oni też tak twierdzą... http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Szkoda ze nie wkleiłem błędów, ale po prostu ich nie zapisywałem bo po co jak ,,0".
Po prostu im niższa temperatura na zewnątrz tym mniejsze ciśnienie doładowania przy tej samej objętości powietrza

Oni też tak twierdzą... http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
No i po zabiegu.... Okazło sie, że silnik jest w świetnej kondycji, auto nie ma żadnego trybu awaryjnego i na hamowni pokazało 255KM, po kilku godzinach pracy wyszlo 305KM i moment około 390Nm
.
Także teraz moge śmialo polecić MR MOTORS, podejscie do klienta, praca i zaangazowanie na wysokim poziomie...
Wykres mam dostac na maila, jak dostanę to wkleje!

Także teraz moge śmialo polecić MR MOTORS, podejscie do klienta, praca i zaangazowanie na wysokim poziomie...
Wykres mam dostac na maila, jak dostanę to wkleje!
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 paź 2012, 12:43
- Lokalizacja: góra siewierska
Temat dawno nie odświeżany ale potrzebuję informacji odnośnie uwolnienia wydechu. Co zamiast katów i pre-katów jakie wydechy końcowe (żeby nie było za głośno). Macie już doświadczenie w tym temacie i prosze o jakieś podpowiedzi.
I jeszcze może polecicie jakąś firmę z okolic Katowic która robi Chipy. Znalazłem Dynosoft ale nie ma żadnych opinii na ich temat.
Prosze o pomoc.
I jeszcze może polecicie jakąś firmę z okolic Katowic która robi Chipy. Znalazłem Dynosoft ale nie ma żadnych opinii na ich temat.
Prosze o pomoc.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
daniel6666, dynosoft dobra marka, ale bardziej znani sa z tuningu diesla,
a jak chcesz osobę sprawdzona z 2.7t to jedź do GTO www.digitun.pl
Polecam z doświadczenia.
a jak chcesz osobę sprawdzona z 2.7t to jedź do GTO www.digitun.pl
Polecam z doświadczenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 paź 2012, 12:43
- Lokalizacja: góra siewierska