Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 Avant] chip tuning 2.7 t

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 28 sty 2012, 11:23

7-go lutego jestem umówiony w Wa-wie w MR MOTORS na mapowanie, tylko mam problem bo mi sie pali CHEEK ENGINE i po wykasowaniu po kilku dniach wyskakują mi błędy ponownie...

17862 Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 -otwarty obwód, zwarcie do masy, Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235)
17831 System powietrza wtórnego AIR, bank 1 - niedostateczny przepływ
17819 System powietrza wtórnego AIR, bank 2 - niedostateczny przepływ
17866 Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do masy , Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236)
16538 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - brak sygnału

Nie wiem czy już trzeba wymieniac te czujniki spalin czy można jeżdzić, co prawda spadku mocy nie odczuwam...
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 28 sty 2012, 12:52

Napisz do zbig_wwl ja kupiłem od niego elektronikę i jestem zadowolony i nie tylko ja

http://audi.elfly.pl/ Obrazek

Wymiana jest bardzo prosta,masz pytania wal na pw podpowiam co i jak.Nie jedz do Witka jak nie masz sprawnego samochodu mija sie to z celem jaki chcesz osiągnąc.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 28 sty 2012, 14:30

arti@R1, załóż osobny temat bo Ci posta mod wykasuje.
Oba czujniki EGT do wymiany
Sonda lambda do wymiany
System SAI do sprawdzenia
Dopóki nie usuniesz błędów nie masz co jechać na program,
z reszta jak jeździsz z tymi błędami i je usuniesz to będziesz miał wrażenie jakbys zrobił program,
bo teraz auto masz cały czas w trybie awaryjnym.

cbg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 paź 2010, 22:06
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: cbg » 01 lut 2012, 19:58

arti@R1, chłopaki mają rację. Dopóki nie doprowadzisz samochodu mechanicznie do kultury, to nie zabieraj się za strojenie. Nie ma to najmniejszego sensu


A co do mojego, to od poniedziałku mam wolny wydech, bez katalizatorów i tak jak wcześniej pisałem z tłumikami koĂącowymi oryginalnymi przelotowymi z RS6.
Dźwięk super :)
Do tego czuć, że lepiej ciągnie na niższych obrotach.
Niestety strojenie musi tydzieĂą poczekać z przyczyn wyższych...

Tymczasem w weekend zaopatrzę się we wskaźnik ładowania.
Jak już wszystko będzie skoĂączone wrzucę filmik i wykres
pozdrawiam
Arek

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 01 lut 2012, 22:48

Z radością mogę stwierdzić, że tych błędów juz nie ma:

17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus
P1453 - 35-00 - -
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 35-00 - -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6: Misfire Detected
P0306 - 35-00 - -
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected
P0304 - 35-00 - -
17866 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Short to Ground
P1458 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent

Dziś rano przyszly płytki od kolegi zbigi_wwl, od razu pojechałem do garażu i przelutowałem.... Przejechałem około 30 km, między czasie ze 3 razy vagowalem i błędów: 0.

Tylko niepokoją mnie logi:
Grupy: 003,115 - http://vaglog.rtnet.pl/artiam_70914.html

Robiłem kilka razy na 3 biegu i dochodzi no 1430mbar, coś przy mało a powinno chyba być powyżej 1600, być może turbinka już tak nie dmucha, autko ma 11 lat i 186000km.

A we wtorek do MR MOTORS, zobaczymy co hamownia pokaże...
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 02 lut 2012, 19:45

arti@R1, nie możliwe że nie masz żadnych błedów,
auto masz cały czas w trybie awaryjnym.
sprawdź błędy jeszcze w skrzyni.

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 03 lut 2012, 08:56

sebastian855, nie mam auta w trybie awaryjnym, nie mam żadnych komunikatów, ani błędów. Auto ciągnie jak głupie...
Szkoda ze nie wkleiłem błędów, ale po prostu ich nie zapisywałem bo po co jak ,,0".
Po prostu im niższa temperatura na zewnątrz tym mniejsze ciśnienie doładowania przy tej samej objętości powietrza ;)

Oni też tak twierdzą... http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 03 lut 2012, 09:10

arti@R1, ja mam dzisiaj -28 stopni a dalej mam 1.3 bara w dolocie, :)
zadane masz ciśnienie 0.4 bara a to jest typowy tryb awaryjny.
Na seryjnych turbinach tez nigdy nie zauważyłem spadku czy wzrostu ciśnienia zależnie od temp.
Nie wiem, ale ja bym się temu jeszcze przypatrzył <okok>

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 09 lut 2012, 17:05

No i po zabiegu.... Okazło sie, że silnik jest w świetnej kondycji, auto nie ma żadnego trybu awaryjnego i na hamowni pokazało 255KM, po kilku godzinach pracy wyszlo 305KM i moment około 390Nm :) .
Także teraz moge śmialo polecić MR MOTORS, podejscie do klienta, praca i zaangazowanie na wysokim poziomie...
Wykres mam dostac na maila, jak dostanę to wkleje!
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

marpis

Post autor: marpis » 09 lut 2012, 20:57

arti@R1 powiem Ci kolego, że to bardzo ładny wynik!
Zastanawiam się tylko dlaczego u mnie wyszło więcej Nm a mniej koni...
Wolałbym tak jak u Ciebie ;-)

michal.m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 06 lis 2011, 21:49
Lokalizacja: Puławy

Post autor: michal.m » 11 lut 2012, 22:13

arti@R1 fajny wynik i muszę powiedzieć że całkiem sprawnie się to twoje wozidełko odpycha.
P.S. pamiętaj kto ci Rogala pierwszy doradził <lol> <rotfl>

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 12 lut 2012, 20:53

michal.m, Pamiętam, Pamiętam....

Tak jak obiecalem wklejam wykres...

Obrazek
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

daniel6666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 paź 2012, 12:43
Lokalizacja: góra siewierska

Post autor: daniel6666 » 16 sty 2013, 11:26

Temat dawno nie odświeżany ale potrzebuję informacji odnośnie uwolnienia wydechu. Co zamiast katów i pre-katów jakie wydechy końcowe (żeby nie było za głośno). Macie już doświadczenie w tym temacie i prosze o jakieś podpowiedzi.
I jeszcze może polecicie jakąś firmę z okolic Katowic która robi Chipy. Znalazłem Dynosoft ale nie ma żadnych opinii na ich temat.

Prosze o pomoc.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 16 sty 2013, 18:22

daniel6666, dynosoft dobra marka, ale bardziej znani sa z tuningu diesla,
a jak chcesz osobę sprawdzona z 2.7t to jedź do GTO www.digitun.pl
Polecam z doświadczenia.

daniel6666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 paź 2012, 12:43
Lokalizacja: góra siewierska

Post autor: daniel6666 » 16 sty 2013, 18:47

Sebastian855, dzięki za radę właśnie miałem nadzieję że się odezwiesz bo jestesmy z niedalekich okolic. Odezwę się do nich.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja