[ C5+LPG] 1.8 AWT
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 gru 2011, 02:18
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: łódz
[ C5+LPG] 1.8 AWT
Prosze o podpowiedź, zastanawiam sie co wybrać do 1.8 AWT STAGa czy BRC i czy warto zakładać naolejacz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Ja w dokładnie takim silniku 1.8T AWT miałem "składaka":
- sterownik STAG-4
- wtryski HANA2000
- reduktor Landi Renzo IG1 Turbo (tak, warto było dołożyć kilka stów a i tak cały zestaw był sporo taĂąszy od kompletnego LR)
Gaz zakładany przy 195tyś km przebiegu, zrobiłem na nim ponad 20tyś km, zupełnie bezproblemowo, żadnej odczuwalnej różnicy pomiędzy pb a lpg.
Wydaje mi się, że najważniejszy będzie wybór dobrego zakładu. W Krakowie mógłbym ci polecić GEG Autogaz, ale ty jesteś z ÂŁodzi
- sterownik STAG-4
- wtryski HANA2000
- reduktor Landi Renzo IG1 Turbo (tak, warto było dołożyć kilka stów a i tak cały zestaw był sporo taĂąszy od kompletnego LR)
Gaz zakładany przy 195tyś km przebiegu, zrobiłem na nim ponad 20tyś km, zupełnie bezproblemowo, żadnej odczuwalnej różnicy pomiędzy pb a lpg.
Wydaje mi się, że najważniejszy będzie wybór dobrego zakładu. W Krakowie mógłbym ci polecić GEG Autogaz, ale ty jesteś z ÂŁodzi
www.g3riders.com
Freeride | Downhill | Enduro | Allmountain | Ski | Outdoor
Freeride | Downhill | Enduro | Allmountain | Ski | Outdoor
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga