Mam problem z klamka zewnetrzna od strony kierowcy.
Zaczyna pracowac coraz ciezej,a mianowicie w polowie drogi napotyka opor i trzeba ja mocniej pociagnac wtedy drzwi sie otwieraja.
Po otwarciu drzwi i pociagnieciu klamki 'na sucho' klamka pracuje normalnie.
Drzwi nie opadaja,gdy podniose klamke i przymkne drzwi nic nie obciera ( mialem tak we innym aucie i drzwi byly opuszczone),tak wiec chyba nie chodzi o regulacje zamka.
Mam wrazenie,ze problem nasilil sie po duzych opadach deszczu,ale moge sie mylic.
Macie panowie jakies pomysly na regulacje badz wogole gdzie i czego szukac?
Zamki krancowki itd wszystko dziala idealnie.
[ A6 C5] klamka zewnetrzna
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
Możesz jeszcze zdjąć osłonę klamki tę aluminiową z zewnątrz podnieś klamkę i od lewej strony wypchnij taki plastikowy klin spod klamki, ale moje zdanie też jest takie samo jak koledzy wyżej radzą. Lepiej zdejmij boczek dwie śruby odkręcisz i po kłopocie nawet na upartego nie musisz kabli odpinać. To raczej najrozsądniejsze rozwiązania.
Powodzenia
Powodzenia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
azes,
zrobisz to pod blokiem na parkingu .
2 sróbki małe tylko odkręcasz z lewej i prawej strony boczku przy lusterku i klamki ( sróbki od srodka auta ) . potem cały boczek podnies/pociągnij do góry i masz wszystko na patelni . Bedziesz widział cały zamek , podejmiesz wtedy decyzje czy odpinac kable od szyb i głosników i grzebac przy zamku czy składac wszystko i jechac do mechanika .
Nic nie popsujesz .
zrobisz to pod blokiem na parkingu .
2 sróbki małe tylko odkręcasz z lewej i prawej strony boczku przy lusterku i klamki ( sróbki od srodka auta ) . potem cały boczek podnies/pociągnij do góry i masz wszystko na patelni . Bedziesz widział cały zamek , podejmiesz wtedy decyzje czy odpinac kable od szyb i głosników i grzebac przy zamku czy składac wszystko i jechac do mechanika .
Nic nie popsujesz .
Przyznam sie ze jeszcze nie dlubalem,ale pojawil sie nowy objaw - poza tym,ze klamka czasami chodzi ciezko (na otwartych drzwiach lekko) to pojawilo sie cos w rodzaju stukania,pukania,trzeszczenia,ktore pojawia sie w momencie ruszania,hamowania,powolnego skrecania.
Odglos ten wydobywa sie z okolic slupka na ktorym zamocowane sa pasy,w polowie wysokosci,wiec moze gdzies przy zamku?
Czy to mozliwe ze drzwi sie opuscily? Jak to sprawdzic i jak wyglada ewentualna regulacja?
Edit : drzwi raczej nie sa opuszczone,gdyz przy zamknietym centralnym klamka ciagnie sie bardzo lekko,po odblokowaniu centralnego otwiera sie z oporem.
Odglos ten wydobywa sie z okolic slupka na ktorym zamocowane sa pasy,w polowie wysokosci,wiec moze gdzies przy zamku?
Czy to mozliwe ze drzwi sie opuscily? Jak to sprawdzic i jak wyglada ewentualna regulacja?
Edit : drzwi raczej nie sa opuszczone,gdyz przy zamknietym centralnym klamka ciagnie sie bardzo lekko,po odblokowaniu centralnego otwiera sie z oporem.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga