[ AKE 2.5 180 KM] Problem z katem wtrysku ?
[ AKE 2.5 180 KM] Problem z katem wtrysku ?
Witam. Mam delikatny problem. Auto generalnie jezdzi nawet 200km/h ale mam problem z wkrecaniem do 2 tys. Pali bez zadnych problemow ale odnosze wrazenie problemow z katem wtrysku. Ustawialem kilkaktornie zgodnie z instarukcja ale nie udalo mi sie osiagnac wynikow takich jak ma byc albo zle czytam odczyty z vag-a. Prosze zerknijcie na logi i ocencie
Log (0 - 000)
Log (1 - 004)
Log (2 - 000)
Log (3 - 001,003,004)
Log (4 - 004)
Log (0 - 000)
Log (1 - 004)
Log (2 - 000)
Log (3 - 001,003,004)
Log (4 - 004)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
chmm raczej domaga. Zastanawiam sie bo pompe robilem u gladyska wiec jest oki turbo podmienialem. Mykne autko na kanale 11 i sie zobaczy. A i na zimnym to praktycznie turbo sie nie wlancza. Pedal w podloge z 10 s zaczyna sie cos podnosiec i dopiero od 2500 zaczyna wciagac. Zasnanawialem sie moze pompa vacum ale serwo oki ma wspomaganie. Zaworki zamienialem miejscami
a to log turbinki dynamiczny Log (0 - 011,011,011)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
[ AKE 2.5 180 KM]
auto juz z takim sofcikiem kupilem. Nie znam historii kto robil. Kurcze to powinienem zmienic temat posta
. Wyglada ze wsia ok a uto zmuleone nie idzie jak 180 kucykow. Walki oki pompa zrobiona a mocy w sumie nie ma. Zero bledow. Przeplywka nowa chmm co jeszcze ? czujnik doladowania tez zmienilem profilaktycznie macie jakies pomysly ? Skrzynia TIP tez bez bledow. Zastanwaiam sie co mona by jeszcze zrobic by pozbyc sie mula moze wtryski ? Sprawdzalem na recznej maszynce tez ladnie pyla przy ok 220-230 bar. Wyzszego nie sprawdzilem bo nie ma jak. Moze serwis bosh jak cos

Ostatnio zmieniony 12 sty 2012, 20:39 przez cygar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
Miałem taki przypadek, że po wymianie wałków nie miał mocy. Problemem okazały się wtryskiwacze które nie pracowały w tz. drugim zakresie(wystąpiło jakieś zatarcie). Wcześniej były sprawdzane i wyglądało, ze są w porządku. Dopiero po ponownym ich rozmontowaniu, przeczyszczeniu i wyregulowaniu zaczely pracować prawidłowo. Takie sprawdzenie należało by wykonać w zakładzie który posiada dobrą aparaturę do sprawdzania wtryskiwaczy.cygar pisze:auto juz z takim sofcikiem kupilem. Nie znam historii kto robil. Kurcze to powinienem zmienic temat posta. Wyglada ze wsia ok a uto zmuleone nie idzie jak 180 kucykow. Walki oki pompa zrobiona a mocy w sumie nie ma. Zero bledow. Przeplywka nowa chmm co jeszcze ? czujnik doladowania tez zmienilem profilaktycznie macie jakies pomysly ? Skrzynia TIP tez bez bledow. Zastanwaiam sie co mona by jeszcze zrobic by pozbyc sie mula moze wtryski ? Sprawdzalem na recznej maszynce tez ladnie pyla przy ok 220-230 bar. Wyzszego nie sprawdzilem bo nie ma jak. Moze serwis bosh jak cos
a jeszcze sie zastanawiam czy chip po zmianie nie moze miec jakiegos wplywu na kontakt ze skrzynia mozlie jest cos takiego ? Tak sie zastanawiam nad zakupem http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 62647.html sa niby nowe dzwonilem do goscia wiec i tak taniej niz wymiana np wszyskich koncowek w serwisie bosh. Mialbym w sumie zrobione wszystko kolo silnika