...podczas postaju wystarczy ze zatrzymam sie na 5-10 sekund i wybija mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego .
Temperatura cały czas trzyma na 90 stopni jak odkręcam korek to nie ma oleju w wodzie ani wody w oleju. Jak by to było to napewno uszczelka.
A tak sie łudze ze to nie uszczelka.
Dodam ze auto jezdzi normalnie i przyspiesza z pełna mocą. i wczoraj zrobilem nim 300k m .
Tylko na postoju wybija wode , ale wyleci z litr i tylko sobie tam pryka i pufa na zakręconym korku.
Może to korek nie trzyma ciśnienia , lub może zbiorniczek ma popsuty gwint i przepuszcza.
Poradzcie coś prosze
pozdrawiam
mikro
[C5 2.4 V6] Problem ... wybija mi płyn chłodniczy...
- daniel508
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 05 kwie 2008, 13:41
- Lokalizacja: Siedlce/Tamworth
Miałem podobnie w poprzednim samochodzie wywalałko mi płyn korkiem. Co się okazało później podczas wymiany uszczelki pod głowicą, płyn uciekał na jeden z tłoków i go przepalał, więc płyn nie mieszał się z olejem tylko wychodził tłumikiem. U mnie jeszcze był jeden objaw jak samochód postał przez noc to jak odpalił to chodził tylko na 3 gary a nie na 4 po około 20 sekundach jak płyn się przepalił to świeca zaskakiwała i chodził super.
Możesz zobaczyć to jak odkręcisz świece jak bedziesz widział że ktoraś jest inna i ma ślady rdzy to raczej płyn idzie na tłok.
Możesz zobaczyć to jak odkręcisz świece jak bedziesz widział że ktoraś jest inna i ma ślady rdzy to raczej płyn idzie na tłok.
Srebna strzała
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
kolego odpowietrzyl uklad tak?? to jest bez sensu w takim razie. Bo układ sie sam odpowietrza. Jak??
to proste gdy nalewasz plynu chlodniczego do pustego ukladu jest on zapowietrzony właczamy silnik i czekamy aż sie zagrzeje okolo 15 minut na wolnych obrotach otwiera sie termostat i chlodnice wlancza w obieg po zalączeniu sie wentylatora - korek odkrecony caly czas dolewamy plynu i jest wszystko odpowietrzone. tylko trzeba pamietac ze nagrzewnica cały czas na ful ciepło musi być załaczona.
to proste gdy nalewasz plynu chlodniczego do pustego ukladu jest on zapowietrzony właczamy silnik i czekamy aż sie zagrzeje okolo 15 minut na wolnych obrotach otwiera sie termostat i chlodnice wlancza w obieg po zalączeniu sie wentylatora - korek odkrecony caly czas dolewamy plynu i jest wszystko odpowietrzone. tylko trzeba pamietac ze nagrzewnica cały czas na ful ciepło musi być załaczona.
Forum https://a8team.pl