Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 3.0 ASN

Prezentacja w/w aut.
myciel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 18 paź 2009, 00:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Audi A6 3.0 ASN

Post autor: myciel » 19 gru 2011, 23:11

Witam serdecznie. Pozwólcie że się w końcu pochwalę moim nowym (mam już go 2 m-ce) nabytkiem. Po tym jak sprzedałem moje 2.7 (muszę przyznać że jest to auto dla ogarniających je) postanowiłem wybrać prostrzą i ekonomiczniejszą jednostkę mianowicie ASN. Kupiłem je z przebiegiem 176 tyś, jak zapewniał właściciel orginalne ;) . Sprawdziłęm go po vin-ie i niewiele się dowiedziałem, tylko tyle, że jest z Włoch i przyjechał do kraju 4 lata temu i miał 130 tyś. Auto ma zainstalowane LPG LandiRenzo (bardzo dobre).
Trochę musiałem już w niego włożyć. Okazało się że sprzęgło jest spalone, na szczęście dwumasa była ok, do tego dalem do zregenerwania pompę od wspomagania, ponieważ mocno hałasowała i ciężko kręciło się kierownicą, a także wymieniłem na orginalne uszczelki po pokrywami zaworów, gdyż olej troche wyciekał. No właśnie z tym olejem to mam problem, bo dość mocno mi go pożera. Zalałem go Castrolem 5w30 i na 4 tyś ok 1,5 litra. To dużo. Czytałem że lepiej przejść na inny olej.
To tak pokrótce. Jestem zadowolony bo po tych naprawach auto sprawuje się znakomicie. Pali ok 14 litrów na 100 LPG co jest wynikiem świetnym, a nie jeżdże powoli, świetna dynamika. Dodam jeszcze że oczywiście pali mi się check, moze to przez to że ma wycięte katy. Na kompie pokazało mi też że druga sonda tylna jest do wymiany. Jak dojde do jakiś pieniędzy to ją wymienie. Pozdrawiam

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
wachu153
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: wachu153 » 20 gru 2011, 09:40

pokaż więcej środka ;-)
Tobie się podoba bardziej mój, a mi Twój - wydaje mi się, że szary lepiej do naszego koloru auta pasuje

Musimy się spiknąć
było FWD, było RWD, jest QUATTRO ;)

LeszekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 237
Rejestracja: 16 sie 2010, 22:02
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: LeszekA6 » 20 gru 2011, 20:48

ÂŁadne auto. O takim silniku albo 2.7 już nie raz myślałem. Jedyne co mnie powstrzymuje nad zmianą to wyposażenie. Ten kolor fajnie pasuje do a6.
Pokaż wnętrze.

myciel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 18 paź 2009, 00:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: myciel » 20 gru 2011, 23:39

Mam jeszcze kilka zdjęć

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Musimy się spiknąć
Najlepiej jak spadnie śnieg na parkingu przed jakimś hipermarketem :) .
Moje 9-te audi. Było:
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 07 sty 2012, 03:08

Fajne autko :)
Na poprzedniej instalacji gdzie był słaby parownik to mi też stale check się palił.Jedź do gazowników , niech sprawdzą ciśnienie gazu i mieszankę czy czasem nie za uboga.Różnie to bywa z tymi instalacjami.Co do oleju, to ja śmigam na mobil1 5-40w. Zrobiłem 11tyś, nie dolewałem nic, ale na bagnecie widzę że troszkę ubyło.Trzeba wymianę robić :)
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
wachu153
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: wachu153 » 07 sty 2012, 10:29

Musimy się spiknąć
Najlepiej jak spadnie śnieg na parkingu przed jakimś hipermarketem :) .[/quote]

to chyba za rok, bo coś z tym śniegiem nie bardzo
było FWD, było RWD, jest QUATTRO ;)

Awatar użytkownika
_cichyy_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 08 sty 2012, 12:41
Lokalizacja: śląskie

Post autor: _cichyy_ » 08 sty 2012, 16:42

ÂŁadne autko

To spalanie 14 L /100km LPG to w trasie czy w mieście ?
Mam ten sam silnik , fakt ze automat , ale spalanie w mieście ok 18-20 L/100km LPG ( na kompie spalanie śrenio zaniża o 3,5-4 L ), w trasie od 15L w góre.
Dziwne bo nawet dane techniczne nie podają takiego spalania benzynki jak u Ciebie gazu , chyba że to trasa + manual no to może i tak być, albo wyjątkowo udana instalacja gazowa.
Spalnie na kompie pokrywa Ci się ze spalaniem gazu ?
Teraz:
Audi A6 C6 Avant 3.0 TDI 233KM quattro, 2007r
Audi A8L D3, 4.2 TDI, 07r.

Było :
A6 C5 3.0 V6 220KM quattro, 2002r
A6 C5 Avant 2.7 Biturbo, 2000r.

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 08 sty 2012, 16:53

_cichyy_, nie mam automatycznej, ale i tak wydaje mi sie, ze trochę za dużo Ci pali. Ten silnik, jak jeździ się delikatnie to potrafi mało spalić. Mi wychodzi średnio 13-14! i jest to mieszana jazda50/50.Nie mam ubogiej mieszanki gazu , bo check nigdy się nie zapala, nawet przy katowaniu. Ciśnienie na reduktorach "książkowe" 1.0 bara.
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
_cichyy_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 08 sty 2012, 12:41
Lokalizacja: śląskie

Post autor: _cichyy_ » 08 sty 2012, 17:37

No właśnie jak czytam Wasze spalania to wychodzi że dużo moja pali , ale według danych katalogowych quattro i automat po mieście ma ponad 16L/100km benzyny , więc by się mniej więcej zgadzało.
Katalogowe dane w trasie to ponad 11L benzyny na 100km.
Gaz mam dobrze wyregulowany , ostatnio dość długo auto jeździło "on line" i mapa gazowa pokrywa się z mapą benzynową, pozatym na gazie chodzi super , nie czuc prawie różnicy z benzyną.
Jak u Was wygląda spalanie na komputerze ? u mnie trasie pokazuje ok 10-11L ( w rzeczywistości pali ok 15L LPG ) przy zwykłej jeździe bez szaleństw.
W mieście pokazuje ok 15-17L ( pali ok 17.6-20L LPG )
Teraz:
Audi A6 C6 Avant 3.0 TDI 233KM quattro, 2007r
Audi A8L D3, 4.2 TDI, 07r.

Było :
A6 C5 3.0 V6 220KM quattro, 2002r
A6 C5 Avant 2.7 Biturbo, 2000r.

Awatar użytkownika
wachu153
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: wachu153 » 08 sty 2012, 17:52

jesli rzeczywiste spalanie LPG jest o ~20% większe od tego na FISie, to instalacja LPG jest prawidłowo zestrojona

jak jest inaczej to jest za ubogo lub za bogato (rzadko)

FIS powinien pokazywać ile spaliłby benzyny (o istnieniu LPG nie ma pojęcia ;-))


mi w manualu pali średnio 13L Pb, w trasie przy mojej nodze ponizej 11 nie zejde ;)


myciel -> napisz ile ci paliło 2,7t i czemu sprzedales ;p
było FWD, było RWD, jest QUATTRO ;)

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 08 sty 2012, 20:25

wachu153, ja mam na FiS zawsze miedzy 11-12 L. Tankowanie gazu i wychodzi 13-14 , przy każdym tankowaniu LPG pełen resecik, wiec uważam ze jest to znakomicie dostrojona i b.dobra instalacja.
Panowie jeden przykład.Kilkanaście dni temu stroiliśmy ją ponownie, bo wydawało mi się, że nie jest super płynnie na niskich obrotach przy lekkim dodaniu gazu. Stroiliśmy przy pogodzie około 0 stopni.Katowanie do 6,5 tys na każdym biegu przez godzinę. Jazda na nowej idealnej nawierzchni.Za każdym razem 2.2 na budziku. Momentami gaz spadł aż do -7 stopni(ściągnięte ograniczenie temp.), a reduktory trzymały pond 80 stopni!okazało się , że do tych wtrysków lepiej zmniejszyć ciśnienie z 1.2 na 1.0 bara. Po ustawieniu zero szarpnięć, czy ubogiej dawki, spalanie tak jak napisałem wcześniej 13-14lpg raczej przy spokojnej mieszanej jeździe. :)
Silnik jest w doskonałej formie,oryginał przebieg tylko 127 tyś. Tu przez to też może być nieco mniejsze spalanie,ale pewnie tylko nieco.
ps.kiedyś miałem a4 2.8(193km) Q i tam stale wychodziło mi 14 PB, ale byłem o 12 lat młodszy i o tyle też mniejsze doświadczenie <rotfl> <rotfl>
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

myciel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 18 paź 2009, 00:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: myciel » 09 sty 2012, 00:24

wachu153 pisze:jesli rzeczywiste spalanie LPG jest o ~20% większe od tego na FISie, to instalacja LPG jest prawidłowo zestrojona

jak jest inaczej to jest za ubogo lub za bogato (rzadko)

FIS powinien pokazywać ile spaliłby benzyny (o istnieniu LPG nie ma pojęcia ;-))


mi w manualu pali średnio 13L Pb, w trasie przy mojej nodze ponizej 11 nie zejde ;)


myciel -> napisz ile ci paliło 2,7t i czemu sprzedales ;p
2.7 spalało mi ok 18l/100. Na 50 litrach robiłem ok. 240 do 280 kilometrów. Myślę że nie bardzo potrafiłem ogarnąć ten silnik (wydawał mi się jakoś zamulony, ten 3.0 jest do mojej byłej 2.7 wiele dynamiczniejszy), ani nie miałem mechaników co znali by się jak sobie z nim dobrze radzić. Odzywał mi się już te słynne łaĂącuszki, do tego wyszł rdza na błotniku (kupujący o tym wiedział) i jeszcze trochę innych rzeczy co kosztowałoby mnie trochę kasy. Wolalem dołożyć i kupić coś młodszego z mniejszym przeiegiem i mniej skpompikowanym silnikiem.
Nie wiem jak z tym spalaniem, ale na 47 litrach przejeżdzam ok 350 kilometrów (odliczając jazdę na PB), a nie jeżdżę jak emeryt. Generlnie po zrobieniu sprzęgła jestem bardzozadowolony.
Moje 9-te audi. Było:
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 09 sty 2012, 14:55

Mi się dwa razy check zapalił z powodu zbyt ubogiej mieszanki (oba razy po 150km od wyjechania z zakładu lpg). Miałem wtedy ~12l na fisie a z tankowania lpg wychodziło niecałe 11. Mapa w okolicach niskich obr strasznie się rozjeżdżała. Obecnie jestem po wymianie gwarancyjnej wszystkich wtryskiwaczy z hana zielonych na czerwone, podniesli ciśnienie na 1,2 bar, mapa jest idealnie pokryta z benz i stoi jak dzwon. Jeździ świetnie, nie odczuwam żadnych różnic. Spalania lpg jeszcze nie znam bo mało jeźdżę ale na fis'ie mam obecnie 10,4l (trasa i fakt jeżdżę prawie jak emeryt :) ) . Przejechałem dotąd na baku lpg 430km (bak w kole 70l). Jak się skoĂączy to zobaczymy ile pali lpg i ile faktycznie wejdzie w butlę (powinno 58l)

Zdarzyło mi się przez jakiś czas jeździć po mieście bawiąc się trochę tym samochodem i wtedy wyszło niestety 17,8l. Zauważyłem, że strasznie dużo pali jak jest zimny silnik - dlatego też pomimo lpg, w zimie na miasto się ten samochód nie nadaje. Co do oleju to jeszcze nie wiem ile wciąga ale od zakupu zrobiłem 2tyś km i na ten moment nie widzę zużycia oleju - przebieg 116tyś km

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 09 sty 2012, 21:11

LOQ, a jaki masz reduktor?
Ja jak miałem wcześniej jeden "Zavoli" , przewody 6mm, i wtryski "valteka" Reduktor ustawiony był na 0.35bara bo nawet przy 0,5 bara to stale się przełączała na PB. Na szczęście A6 przejechał na tej instalacji niewiele kilometrów. Dobrze, że jak kupiłem, to pojechałem do gazowników, bo by głowice siadły od zbyt ubogiej dawki.Ogólnie to płynnie jechała i bardzo mało paliła!! ale mocy nie miała nic a nic :p
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 10 sty 2012, 14:57

U mnie reduktor KME Gold do 325KM przewody to ponoć jakaś nowość bo nie są z miedzi tylko z jakiegoś tworzywa (ceramika czy teflon ?). W środku kremowe z czarnym pancerzem i średnica 10mm. Czy wcześniej jak było ubogo czy teraz jak już jest dobrze (mam nadzieję :] ) nie czułem żadnej różnicy na obu typach zasilania. Może jakbym na autostradzie próbował lecieć na maxa to by się okazało, że czegoś brakuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja