[ INNY] [a6 c5 2.8 quattro]
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
19Maaarcin89 pisze:Dzieki za fotki ale jak dales rade zrobic tam zdjecie? Bo ja jak u mnie ściągnąłem dolot do dalej ledwo co włożyłem tam reke a o zrobieniu zdjecia to moglem zapomniec... a moze ty sciagnąłes tez przepustnice?? Czy tylko dolot powietrza?
Mam jeszcze jedno takie pytanko do czego skurzy ten czujnik czy co to tam jest? Bo ja mam to lekko nadłamane...
To jest kolego czujnik temperatury powietrza zasysanego/dolotowego (ITQ)
Moje Kochanie:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Chciałem odświeżyć temat żeby nie Tworzyć nowego w załączonym zdjęciu zaznaczyłem 2 rzeczy , ta na czerwono to chyba zaślepka wałka ?u mnie chyba jest ok bo nie jest spocona , gorzej jest z korkiem wlewu cieknie niemiłosiernie zaznaczyłem na niebiesko na zdjęciu czy on może być głównym powodem kapiącego oleju na kolektor i czasami zapachu oleju w kabinie? tam ta uszczelka pod korkiem była źle wsadzona, oleju naleciało sporo przy świecy ciekł on dalej wzdłoz pokrywy głowicy i chyba to z jego powodu kapało na kolektor , mam wyminiac korek czy jak poprawiłem uszczelkę będzie ok? co jeszcze mam sprawdzić odnośnie wycieków bo jak auto stoi to robi sie plama pod nim zauważyłem wsadzając głowę pod auto ze właśnie z wydechu kapie co może być jeszcze ew powodem tego tzn z kad moze ciec olej , z pod głowic raczej nie cieknie z drogiej strony jest lekko spocony ale to minimalnie czytałem ze to normalne jesli odma i ezektor były walnięte u mnie, właśnie wymieniłem rurkę odpowietrzającą, ezektor i jutro jadę po odmę do ASO 5 min roboty i powinno wszystko ryrac jak nowe , chce jeszcze olej valvoline wlać poł syntetyk on podobno tez trochę uszczelnia
Ma ktoś jeszcze jakieś rady
Ma ktoś jeszcze jakieś rady
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
19Maaarcin89 pisze:Wydaje mi sie ze zamiast kupowac odme za 340zl lepiej kupic wąz i zastąpic odme weżem jakos estetycznie i 300zl w kieszeni a co do vaga to ja posiadam i mogl bys podjechac jak chcesz bo widze ze kuj-pom
Ja zamiast ori odmy która jak wiadomo z wiekiem się kruszy użyłem gumowego węża do płynu chłodniczego o podobnej średnicy, kupiłem go na metry. Wszystko śmigało jak należy

Były:
- Fiat 126p
- VW Corrado 1.8 G60
- Audi 80 B4 2.0 Historia modeli.
- Audi A4 B5 2.6 V6 sedan
- Audi A6 C5 2.8 V6 quattro
- Fiat 126p
- VW Corrado 1.8 G60
- Audi 80 B4 2.0 Historia modeli.
- Audi A4 B5 2.6 V6 sedan
- Audi A6 C5 2.8 V6 quattro