[ AFB 2.5 150 KM] Zdjęcie dekli a odpowietrzenie pompy.
[ AFB 2.5 150 KM] Zdjęcie dekli a odpowietrzenie pompy.
[scroll]Witam.
To,żeby sprawdzić wałki muszę zdjąć dekle ale czy będe musiał odpowietrzać cały układ po tej operacji?
Dzieki z góry za opowiedz
To,żeby sprawdzić wałki muszę zdjąć dekle ale czy będe musiał odpowietrzać cały układ po tej operacji?
Dzieki z góry za opowiedz
Ostatnio zmieniony 07 sty 2012, 21:19 przez tygrycho, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:33
- Lokalizacja: dzierżoniów
Najlepiej jest odkręcić przewody od pompy wtryskowej i wtryskiwaczy ,żeby ocenić jak najlepiej stan wałków rozrządu .Mało prawdopodobne, żeby zapowietrzył się cały układ.
Wystarczy po ponownym przykręceniu przewodów luzować nakrętki przy wtryskach ,aż zacznie ciec paliwo zaczynając od pierwszego cylindra i ponownie je dokręcić .Po odpowietrzeniu czterech (maksymalnie)wtrysków powinien zagadać .Robiłem to wielokrotnie bez żadnych problemów.
powodzenia
Wystarczy po ponownym przykręceniu przewodów luzować nakrętki przy wtryskach ,aż zacznie ciec paliwo zaczynając od pierwszego cylindra i ponownie je dokręcić .Po odpowietrzeniu czterech (maksymalnie)wtrysków powinien zagadać .Robiłem to wielokrotnie bez żadnych problemów.
powodzenia

blanwinder
No i pompa się zapowietrzyła,nie odpalił,i teraz trzeba go odpowietrzać a nie bardzo wiem jak,w 1.9tdi popuszczałem a wtryskach i palił a tu lipa,trzeb bedze kombinowac
Wrzucam przy okazji foty i filmik wałków co o nich myślicie,żadnych dźwigienek nie znalazłem,są gładziutkie ale ogólnie nowych nie widziałem a żywo wiec wole abyście sami ocenili.
Wrzucam przy okazji foty i filmik wałków co o nich myślicie,żadnych dźwigienek nie znalazłem,są gładziutkie ale ogólnie nowych nie widziałem a żywo wiec wole abyście sami ocenili.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no mam nadzieje,że po służa jeszcze trochę,bo auto kupiłem pare miesięcy temu i jeszcze z rok chciałem polatać.
Teraz problem mam z tym,że zapowietrzyłem go,a po kupnie jak wymieniłem filtr musiałem holować auto na warsztat celem odpowietrzenia,bo nie podołałem.Teraz wyczytałem o odpowietrzaniu i musze skonstruować sprzęt do odpowietrzania mam nadzieje,że ogarne temat
Teraz problem mam z tym,że zapowietrzyłem go,a po kupnie jak wymieniłem filtr musiałem holować auto na warsztat celem odpowietrzenia,bo nie podołałem.Teraz wyczytałem o odpowietrzaniu i musze skonstruować sprzęt do odpowietrzania mam nadzieje,że ogarne temat

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:33
- Lokalizacja: dzierżoniów
Z tego co się orientuję to BAU ma puste wałkiphiliphser pisze:tygrycho te walki nie wygladaja jak z AFB tylko z BAU etc.

A co do odpowietrzania to trochę dziwne, że ci się cały układ zapowietrzył po odkręceniu tylko przewodów od pompy.W ciągu tygodnia trzy razy odkręcałem przewody i ściągałem dekle i nigdy nie miałem problemów z odpalenie po odpowietrzeniu tylko przewodów od wtrysków.Sam na pewno tego nie zrobisz musi ci ktoś pomóc przy kręceniu rozrusznikiem.
blanwinder