[ AGA 2.4 165 KM] BARDZO DLUUUUUUGI ZAPÂŁON:/
[ AGA 2.4 165 KM] BARDZO DLUUUUUUGI ZAPÂŁON:/
Witam. Potrzebuje porady.
Moje Audi nie chce zapalac od razu. Musze dlugo krecic zeby odpalil. Jesli pokrece chwile i zgasze zaplon i od razu zakrece drugi raz pali od kopa. Nie ma roznicy czy silnik cieply czy zimny.
Swiece jak i przewody nowe.
Sprawdzany Vag Comem i zero bledow:/
Pierwszy pomysł to czujnik polozenie walu do wymiany, ale chyba Vag by to pokazal...
Mieszkam i pracuje za granica a wizyta u mechanika to kilka tys zl bo to Skandynawia:/
Prosze o pomoc
Audi A6 C5 1997/1998 Automat/Tiptronic 2.4 165KM
Moje Audi nie chce zapalac od razu. Musze dlugo krecic zeby odpalil. Jesli pokrece chwile i zgasze zaplon i od razu zakrece drugi raz pali od kopa. Nie ma roznicy czy silnik cieply czy zimny.
Swiece jak i przewody nowe.
Sprawdzany Vag Comem i zero bledow:/
Pierwszy pomysł to czujnik polozenie walu do wymiany, ale chyba Vag by to pokazal...
Mieszkam i pracuje za granica a wizyta u mechanika to kilka tys zl bo to Skandynawia:/
Prosze o pomoc
Audi A6 C5 1997/1998 Automat/Tiptronic 2.4 165KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Znaczy nie jest to związane z czujnikiem temperatury.tombrz pisze:zakrece drugi raz pali od kopa. Nie ma roznicy czy silnik cieply czy zimny.
Wymieniłeś pompę, tak?
Listwa wtryskowa wydaje się sensownym pomysłem.
Opisane objawy pokazują jakby coś "puszczało" paliwo z powrotem do zbiornika.
A co się dzieje jak postoi np. pół godziny? Pali od razu?
Może na próbę jakiś zaworek zwrotny za kilka.......dziesiąt koron. Zapomniałem że to Skandynawia
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
Bywa tak ze postawie auto na 10 minut jak wskocze do sklepu to czasem zapali tak jak powinien, niemniej jednak nie ma reguły:) raz jest ok a raz niet:/
Po pracy zobacze w motoryzacyjnym czy maja tu zaworki zwrotne i sprobuje powalczyc z tym tematem na warsztacie:)
Dam znac co z tego wyszlo. Dzieki za rade
Po pracy zobacze w motoryzacyjnym czy maja tu zaworki zwrotne i sprobuje powalczyc z tym tematem na warsztacie:)
Dam znac co z tego wyszlo. Dzieki za rade
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa .przepuszcza membrana i paliwo spływa przewodem podciśnienia bezpośrednio do kolektora ssącego powodująć zalewanie .
ściągnij z niego wężyk podciśnienia nie powinno być w nim nawet zapachu benzyny. nie próbuj go zaślepiać bo auto pójdzie z dymem nie pierwsze zresztą . nowy ok350zł używany ok50 zł .
nie walcz z zaworkami a podłącz manometr pod magistralę wtryskiwaczy i sprawdz ciśnienie paliwa na wolnych na wysokich jak równięż spadek tego ciśnienia po 30 min porównaj dane z wartościami z elsy lub autodaty i będziesz wszysto wiedział o kondycji układu zasilania ale po twoich objawach obstawiam 85% regulator
ściągnij z niego wężyk podciśnienia nie powinno być w nim nawet zapachu benzyny. nie próbuj go zaślepiać bo auto pójdzie z dymem nie pierwsze zresztą . nowy ok350zł używany ok50 zł .
nie walcz z zaworkami a podłącz manometr pod magistralę wtryskiwaczy i sprawdz ciśnienie paliwa na wolnych na wysokich jak równięż spadek tego ciśnienia po 30 min porównaj dane z wartościami z elsy lub autodaty i będziesz wszysto wiedział o kondycji układu zasilania ale po twoich objawach obstawiam 85% regulator
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
enduro7, gdzie jest ten regulator? Jak wygląda? Może wrzuć jakieś zdjęcie.
To co piszesz ma ręce i nogi.
Weź pod uwagę to co napisał: jest w Skandynawi, a tam ceny części są z Księżyca a usług: pomiar ciśnienia to już nie wiem chyba z Marsa. I dlatego szuka alternatywnych rozwiązań do wizyty w warsztacie.
To co piszesz ma ręce i nogi.
Weź pod uwagę to co napisał: jest w Skandynawi, a tam ceny części są z Księżyca a usług: pomiar ciśnienia to już nie wiem chyba z Marsa. I dlatego szuka alternatywnych rozwiązań do wizyty w warsztacie.
Rozumiem ze tj to o czym enduro7 mowi?
http://www.google.pl/imgres?q=podci%C5% ... =119&ty=12
http://www.google.pl/imgres?q=podci%C5% ... =119&ty=12
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Tak, chodzi o ten właśnie regulator.
Ja wam powiem, że profilaktycznie tankuje tylko PB98.
Miałem kiedy problemy z odpalaniem ( wina czujnika położenia wału), ale czasami potrafiła też dłużej kręcić.
Nie wiem czy to pomogło, ale zalałem środka do czyszczenia wtrysków i od tamtej pory leję tylko 98 bo ona ma w sobie własnie środki czyszczące. Od tamtej pory mam spokój, ale nie mam pewności czy to właśnie ten zabieg pomógł.
Ja wam powiem, że profilaktycznie tankuje tylko PB98.
Miałem kiedy problemy z odpalaniem ( wina czujnika położenia wału), ale czasami potrafiła też dłużej kręcić.
Nie wiem czy to pomogło, ale zalałem środka do czyszczenia wtrysków i od tamtej pory leję tylko 98 bo ona ma w sobie własnie środki czyszczące. Od tamtej pory mam spokój, ale nie mam pewności czy to właśnie ten zabieg pomógł.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
to jes właśnie totombrz pisze:Rozumiem ze tj to o czym enduro7 mowi?
http://www.google.pl/imgres?q=podci%C5% ... =119&ty=12
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga