Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AGA 2.4 165 KM] BARDZO DLUUUUUUGI ZAPÂŁON:/

Silniki benzynowe
tombrz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 31 gru 2011, 16:43
Lokalizacja: Kraków

[ AGA 2.4 165 KM] BARDZO DLUUUUUUGI ZAPÂŁON:/

Post autor: tombrz » 31 gru 2011, 16:59

Witam. Potrzebuje porady.
Moje Audi nie chce zapalac od razu. Musze dlugo krecic zeby odpalil. Jesli pokrece chwile i zgasze zaplon i od razu zakrece drugi raz pali od kopa. Nie ma roznicy czy silnik cieply czy zimny.
Swiece jak i przewody nowe.
Sprawdzany Vag Comem i zero bledow:/
Pierwszy pomysł to czujnik polozenie walu do wymiany, ale chyba Vag by to pokazal...
Mieszkam i pracuje za granica a wizyta u mechanika to kilka tys zl bo to Skandynawia:/


Prosze o pomoc

Audi A6 C5 1997/1998 Automat/Tiptronic 2.4 165KM

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 31 gru 2011, 17:15

Możliwe że pompa paliwa.

tombrz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 31 gru 2011, 16:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tombrz » 31 gru 2011, 17:18

Myslalem o pompie, ale mysle tez czy to nie czasem listwa wtryskowa:/

tombrz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 31 gru 2011, 16:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tombrz » 01 sty 2012, 19:36

Ma ktos jakies inne pomysly? pompa paliwa, wtryski??

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 01 sty 2012, 19:52

Warto jeszcze sprawdzić czujniki temp, jakie wartości są na zimnym silniku i ciepłym, ale myślę że to raczej pompa.

tombrz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 31 gru 2011, 16:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tombrz » 03 sty 2012, 10:30

Czujnik temp postanowiłem wymienic na nowy razem z pompa... dalej to samo:(

robsonb73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 435
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: robsonb73 » 03 sty 2012, 21:43

tombrz pisze:zakrece drugi raz pali od kopa. Nie ma roznicy czy silnik cieply czy zimny.
Znaczy nie jest to związane z czujnikiem temperatury.
Wymieniłeś pompę, tak?
Listwa wtryskowa wydaje się sensownym pomysłem.
Opisane objawy pokazują jakby coś "puszczało" paliwo z powrotem do zbiornika.
A co się dzieje jak postoi np. pół godziny? Pali od razu?
Może na próbę jakiś zaworek zwrotny za kilka.......dziesiąt koron. Zapomniałem że to Skandynawia
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !

tombrz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 31 gru 2011, 16:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tombrz » 04 sty 2012, 06:30

Bywa tak ze postawie auto na 10 minut jak wskocze do sklepu to czasem zapali tak jak powinien, niemniej jednak nie ma reguły:) raz jest ok a raz niet:/
Po pracy zobacze w motoryzacyjnym czy maja tu zaworki zwrotne i sprobuje powalczyc z tym tematem na warsztacie:)
Dam znac co z tego wyszlo. Dzieki za rade

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 05 sty 2012, 20:34

podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa .przepuszcza membrana i paliwo spływa przewodem podciśnienia bezpośrednio do kolektora ssącego powodująć zalewanie .
ściągnij z niego wężyk podciśnienia nie powinno być w nim nawet zapachu benzyny. nie próbuj go zaślepiać bo auto pójdzie z dymem nie pierwsze zresztą . nowy ok350zł używany ok50 zł .
nie walcz z zaworkami a podłącz manometr pod magistralę wtryskiwaczy i sprawdz ciśnienie paliwa na wolnych na wysokich jak równięż spadek tego ciśnienia po 30 min porównaj dane z wartościami z elsy lub autodaty i będziesz wszysto wiedział o kondycji układu zasilania ale po twoich objawach obstawiam 85% regulator

robsonb73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 435
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: robsonb73 » 06 sty 2012, 19:57

enduro7, gdzie jest ten regulator? Jak wygląda? Może wrzuć jakieś zdjęcie.
To co piszesz ma ręce i nogi.
Weź pod uwagę to co napisał: jest w Skandynawi, a tam ceny części są z Księżyca a usług: pomiar ciśnienia to już nie wiem chyba z Marsa. I dlatego szuka alternatywnych rozwiązań do wizyty w warsztacie.

tombrz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 31 gru 2011, 16:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tombrz » 07 sty 2012, 06:44

Rozumiem ze tj to o czym enduro7 mowi?
http://www.google.pl/imgres?q=podci%C5% ... =119&ty=12

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 07 sty 2012, 12:46

Tak, chodzi o ten właśnie regulator.
Ja wam powiem, że profilaktycznie tankuje tylko PB98.

Miałem kiedy problemy z odpalaniem ( wina czujnika położenia wału), ale czasami potrafiła też dłużej kręcić.

Nie wiem czy to pomogło, ale zalałem środka do czyszczenia wtrysków i od tamtej pory leję tylko 98 bo ona ma w sobie własnie środki czyszczące. Od tamtej pory mam spokój, ale nie mam pewności czy to właśnie ten zabieg pomógł.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 07 sty 2012, 22:12

tombrz pisze:Rozumiem ze tj to o czym enduro7 mowi?
http://www.google.pl/imgres?q=podci%C5% ... =119&ty=12
to jes właśnie to

tombrz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 31 gru 2011, 16:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tombrz » 29 mar 2012, 06:54

Smieszne ale do tej pory nie znalazlem tego elementu w uzywce nigdzie:/ z autem coraz gorzej. Zaczyna go "dusic" jak go wkrecam na obroty:/

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 29 mar 2012, 14:12

ÂŻeby wykluczyć przeciekanie paliwa do podciśnienia po prostu tymczasowo odłącz i zaślep ten wężyk.
Pozdrawiam,
Krisker

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga