Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 c4] 2.0 AAD Problem z utrzymaniem odpalonego samochodu

Elektryka
ODPOWIEDZ
rprt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 kwie 2010, 13:25
Lokalizacja: Opole

[100 c4] 2.0 AAD Problem z utrzymaniem odpalonego samochodu

Post autor: rprt » 04 sty 2012, 19:46

Witam

Wczoraj gdy chciałem odpalić moją audice pojawił sie problem, wsadziłem kluczyk do stacyjki, przekręciłem w celu odpalenia samochodu, odpalił lecz po przekroczeniu 1tyś obrotów zgasł, za drugim podejściem wcisnąłem gaz przy kręceniu rozrusznikiem lecz jeszcze szybciej zgasł.
Dzisiaj wziołem sie za sprawdzanie elementów i wyszło mi ze po przekroczeniu wartości 1 tyś obrotów odcina się zapłon i wtrysk rozruchowy, załącza sie silnik krokowy . W audicy był wmontowany kiedyś immo conlog, pozostało po nim tylko wtyczka, kawałek uciętego kabla i bajzel z kablami, nigdzie nie umiem sie doszukać centralki od immo.
Wie ktoś gdzie montowano wtedy centralke od tego zabezpieczenia ?
Posiada ktoś schemat elektryczny do tego silnika ? AAD ? :)
Proszę o jakieś sugestie co może nawalać, dodam jeszcze kilka zdjęć z przekaźnikami bo cos mi tam brakuje. <zalamka>
Dzieki za każdą pomoc <brawo>
A i jeszcze jedno, kto wie jaki przekaźnik zastępuje tam ten mostek ? <stres>

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 05 sty 2012, 10:20 przez rprt, łącznie zmieniany 1 raz.

rprt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 kwie 2010, 13:25
Lokalizacja: Opole

Post autor: rprt » 05 sty 2012, 18:07

Dzisiaj zeskanowałem autko polskim vagem i wywaliło mi takie błedy:

515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62
przerwa lub zwarcie do plusa - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
520 Przepływomierz/Masomierz powiet.-G70/G19
przerwa lub zwarcie do plusa - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY

O co w tym chodzi ? Głownie z tymi błędami sporadycznymi.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 05 sty 2012, 21:54

rprt, tak jak Ci napisałem zaczął bym raczej od sprawdzenia tego, czy są iskry na przewodach doprowadzających prąd do świec... jeśli nie, to obstawiał bym ten czujnik Halla w aparacie zapłonowym...

rprt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 kwie 2010, 13:25
Lokalizacja: Opole

Post autor: rprt » 07 sty 2012, 20:14

hall wymieniony, autko chodzi choć zgada sie mu sie gasnąć na wolnych obrotach.

Jaka sie różnica pomiędzy czujnikiem halla z ABK a AAD ?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 sty 2012, 20:57

rprt pisze:hall wymieniony, autko chodzi choć zgada sie mu sie gasnąć na wolnych obrotach.
Cieszę się, że moje podpowiedzi pomogły... <okok>
rprt pisze:Jaka sie różnica pomiędzy czujnikiem halla z ABK a AAD ?
Jeśli te same pojemności itp. to myślę, ze nie powinno mieć znaczenia... ale może ktoś inny się jeszcze wpowie...

rprt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 kwie 2010, 13:25
Lokalizacja: Opole

Post autor: rprt » 08 sty 2012, 20:04

w silniku typu AAD nie trzeba ustawiać zapłonu ? Czy ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja