[ ALF 2.4 165 KM] Niska temperatura reduktora, późno przełąc
[ ALF 2.4 165 KM] Niska temperatura reduktora, późno przełąc
Witam wszystkich. Mam problem z temperatura prawdopodobnie reduktora. Gaz przełącza się dopiero po około 8km przy obecnej pogodzie. Temperatura przełączania na gaz to 35C°, a samochód po przejechaniu około 10km pokazał w serwisie po podpięciu komputera instalacji lpg 40C° mechanik powiedział że powinno być koło 70C° na zegarach w tym samym momencie chłodziwo 90C° , olej prawie 80C°.
Co o tym myślicie? Możliwe że jest coś przy pchane w układzie chłodzenia?
Co o tym myślicie? Możliwe że jest coś przy pchane w układzie chłodzenia?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Czujnik został sprawdzony i wskazuje poprawną temperaturę.Andi 2.5 tdi pisze:moze najzwyklej czujnik lub polaczenia czujnika temp z ktorego korzysta instalacja gazowa jest b uszkodzony .mystery05 pisze:Temperatura przełączania na gaz to 35C°, a samochód po przejechaniu około 10km pokazał w serwisie po podpięciu komputera instalacji lpg 40C° mechanik powiedział że powinno być koło 70C° na zegarach w tym samym momencie chłodziwo 90C° , olej prawie 80C°.
Co o tym myślicie?
Nalezy zweryfikowac poprawnosc pomiarow owego czujnika wzgledem temp. przy pomocy miernika (omomierza)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Koledze raczej chodziło o sposób i miejsce wpięcia węży "wodnych" a nie lokalizację reduktoramystery05 pisze:Reduktor znajduje się nisko zaraz nad sankami, poniżej zbiorniczka wyrównawczego przy prawym końcu chłodnicy.grzemo pisze:Prawdopodobnie źle podłączony reduktor w obieg ogrzewania. Jak to wygląda u ciebie?
Prawidłowo powinien być równolegle do nagrzewnicy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
No musi być na pewno niżej.ArKos72 pisze:. na jakiej wysokości masz go zamontowany względem zbiornika wyrównawczego?
U nas nie da się inaczej.
Dopiero zobaczyłem , że masz 1,8 ( może jest inaczej)
mystery05, napisz jak długo jest instalacja w aucie. Sam widziałem rozebrany reduktor "mój" gdzie kanaliki wodne były prawie zapchane szlamem wodnym czy jak to zwał- nieważne. Może to jest przyczyna.
Sprawdź ręką różnicę temperatury między wężem dochodzącym do reduktora a wężem do chłodnicy.
Różnica 40 st. a 70 st. powinna być odczuwalna.
No i różnicę między dolotem a wylotem wody z reduktora, łącznie z ciśnieniem(twardością węża)
Ostatnio zmieniony 06 sty 2012, 19:39 przez robsonb73, łącznie zmieniany 1 raz.