Dziś jechał sobie i wyprzedzałem samochód na 5 biegu zredukowałem na wyprzedzaniu do 4 i poczułem ze auto traci wiec zredukowałem jeszcze do 3 i później to już widać na filmie ( obroty 1100 cały czas i mrugająca kontrolka świeć zapłonowych i zero reakcji na wciskanie pedału gazu) Auro kompletnie straciło moc i trzeba było się zatrzymać, silnik troszkę przestygł i można było kontynuować normalne jazdę dało się tylko wyczuć minimalny spadek mocy, ale co jakiś zakręt i użycie hamulca sytuacja powtarzała się jak na filmie. udało mi się przejechać 30km bez użycia hamulca to ta sytuacja nie wystąpiła ( ale czuć było minimalny spadek mocy w przyspieszaniu). PROSZę O POMOC co mogło się stać, na co wskazuje takie objawy
[B5 AHU] Brak mocy, obroty caly czas 1100, mrugająca kontrol
Sprawdziłem auto Vagiem wykazało błąd 00777 przekaźnika gazu G79 ( z dopiskiem błąd sporadyczny) . Wykasowałem i błąd nie powrócił.
Sprawdziłem też w Vagu w 01 Engine a następnie 08 Meas. Blocks i wybrałem grupę 002 (silnik nie pracuje, kluczyk w stacyjce w pozycję zapłon) - wskazania powinny wynosić kolejno : pierwsze pole 0/min, drugie pole 0.0% (bez wciskania pedału gazu) i trzecie pole "010" - jest to wskazanie wyłącznika obrotów biegu jałowego i na środkowej pozycji, pomiędzy zerami musi być cyferka "1".
Następnie wciskałem powoli pedał gazu do oporu i wartość w polu drugim musi wzrastać aż osiągnie 100% a w polu trzecim na samym początku wciskania pedału gazu musi się zmienić na wskazanie "000" - Tak mi podpowiedział kolega
I wszystko się zgadzało. Ale to co zauważyłem to spadek mocy czuje się jak bym teraz jeździł 75Hp a nie 90HP TDI
Przejechałem ostatnio trasę 10km po mieście i ani razu nie spadła mi tak drastycznie moc jak na filmie , jednak co zauważyłem autku brakuje lekko mocy w przedziałach bortów 1100-1800 ( czuje spadek) - nie wiem może gaz jednak nie działa tak jak powinien. Np jadę na 5 biegu 70km/h i wciskam gaz do dechy i nic nie czuje zero przyśpieszenie a wcześniej czułem takie lekkie szarpniecie a teraz praktycznie bez redukcji nie rozpędzi się. Jednak chyba coś jest zwalone w tym gazie, jak sadzisz? Czeka mnie wymiana na nowy http://motoallegro.pl/ite..._9_tdi_97r.html Nie mam kurde żadnego znajomego co by zerknął swoim okiem i może wystarczy coś przylutować i będzie ok
Sprawdziłem też w Vagu w 01 Engine a następnie 08 Meas. Blocks i wybrałem grupę 002 (silnik nie pracuje, kluczyk w stacyjce w pozycję zapłon) - wskazania powinny wynosić kolejno : pierwsze pole 0/min, drugie pole 0.0% (bez wciskania pedału gazu) i trzecie pole "010" - jest to wskazanie wyłącznika obrotów biegu jałowego i na środkowej pozycji, pomiędzy zerami musi być cyferka "1".
Następnie wciskałem powoli pedał gazu do oporu i wartość w polu drugim musi wzrastać aż osiągnie 100% a w polu trzecim na samym początku wciskania pedału gazu musi się zmienić na wskazanie "000" - Tak mi podpowiedział kolega
I wszystko się zgadzało. Ale to co zauważyłem to spadek mocy czuje się jak bym teraz jeździł 75Hp a nie 90HP TDI
Przejechałem ostatnio trasę 10km po mieście i ani razu nie spadła mi tak drastycznie moc jak na filmie , jednak co zauważyłem autku brakuje lekko mocy w przedziałach bortów 1100-1800 ( czuje spadek) - nie wiem może gaz jednak nie działa tak jak powinien. Np jadę na 5 biegu 70km/h i wciskam gaz do dechy i nic nie czuje zero przyśpieszenie a wcześniej czułem takie lekkie szarpniecie a teraz praktycznie bez redukcji nie rozpędzi się. Jednak chyba coś jest zwalone w tym gazie, jak sadzisz? Czeka mnie wymiana na nowy http://motoallegro.pl/ite..._9_tdi_97r.html Nie mam kurde żadnego znajomego co by zerknął swoim okiem i może wystarczy coś przylutować i będzie ok
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga