Witaj
gelu79
Jeżeli wymieniłeś miedziana podkładki na króćcach, króćce i wężyki przelewowe a nadal pojawia się wyciek. Sam piszesz, wcześniej były robione wałki itd. to raczej nie z przelewów, tylko poci się na połączeniu wtryskiwacz i uszczelnienie pokrywy zaworów, co czasem może sugerować lub wyglądać tak jakby paliwo wyciekało gdzieś z dolnej części (króciec-podkładka) na wtrysku, spływało po nim w dół i po deklu.
Powód tego jest banalny…
….(ale to tylko moja sugestia, która w moim przypadku rozwiązała problem)
Podczas zdejmowaniu pokrywy zaworów zaleca się demontaż przewodów wysokiego ciśnienia pompy VP44 a nie ich odginania ku górze jak to często robią mechanicy. Jeśli były demontowane przewody wysokiego ciśnienia a pewnie były i jeżeli mechanik nie umiejętnie je przykręcił, czyli użył zwykłego płaskiego klucza, który nie pozwala na prawidłowe dokręcenie rurek musiał je naciągać przy ponownym montażu i dokręcić, co spowodowało naprężenia w okolicy wtryskiwacz-uszczelnienie pokrywy. Proponuję podjechać do magika i poprosić o pokazanie, jakim kluczem to robił….
Tak dla Twojego spokoju.
Niczego nie sugeruję, ale mam nadzieje, że to rozwiąże Twoje problemy, pisz jak się z tym uporasz, bo sam ciekawy jestem, co jest nie tak.
Mam problem
z dodaniem zdjęcia więc podaję model klucza.
Do takich prac polecam taki kluczyk, Hazet 4560